Diskuse

Promiň, mami

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

schogetten

3. 11. 2010 16:11
super!

Krasne napsano, skvele se to cetlo! Diky za to! Vzdycky jsem si rikala, proc se ta maminka o me tak boji, vzdyt se pokazde vratim a ve dvanact se to prece teprve rozjizdi - to same jsem rikala taky, uplne se slysim:-)) Bohuzel mamince uz rict nemuzu, ze jsem ten jeji strach pochopila, kouka se na me ze shora:-(... Kazdopadne Vas si vzdycky moc rada prectu a Vasi knizku bych take brala!:-) Piste dal!R^

0 0
možnosti
E

echo.3

21. 9. 2010 23:29
Pěkné

Karmička!

     :-)

0 0
možnosti
V

vladimirbosak

18. 9. 2010 21:53
Prosba

Prosím o pomoc. Z nějakého důvodu moje blogy přitáhly pozornost Wendoline.  Moje články jsou překrucovány  a informace zneužívány v diskuzi k osobnímu napadání. Na moje stížnosti adminstrace neraguje positivně. Naopak. Byl jsem odsunut z hlavní stránky.  Děkuju.

vladimirbosak@volny.cz

0 0
možnosti
V

vladimirbosak

18. 9. 2010 21:58
Re: Prosba

Vystizny nazev - Kruhy. Plavete v kruhu, od nicehok nicemu, vinite cely svet, pritom se staci podivat do zrcadla. Neumite ani dostat svym slovum, nechcete psat, ale pisete. Nechcete problemy, ale pomlouvate. Rozsirujete drby a divite se, kdyz se postizena strana brani. Jedna fotka neni dukaz spoluprace, vase neshody by mely byt soukrome, ale ne, vy rad perete spinave pradlo na verejnosti, nerespektujete nikoho a nic a pak se divite, ze nikdo nerespektuje vas. Jste nula, s nastavajicim vekem to bude jenom horsi. Pravda nevitezi, pravda boli.

18.09.2010 21:08 Wendolene reagovat

0 0
možnosti
JI

INDRJA

15. 9. 2010 18:56
Chci knihu!!!

Slečno,"miluju" vás. Hledejte si nakladatele a vydejte to. Bude to fajn počtení pro smutné dny :-)

0 0
možnosti
N

Nomarak

6. 9. 2010 14:09
Kde že, loňský sníh je...

:-) Děkuji za krásné vzpomínkové počteníčko;-) Jo, letí to... R^V

0 0
možnosti
V

vsamotar

6. 9. 2010 14:06
Nikdy jsem to nepochopil

Co na těch diskotékách je tak neodolatelně přitažlivého? Chlast? Tanec? Nebo dokonce hudba? 8-o Nebo jen pocit, že nejsem pod přímou kontrolou rodičů?

0 0
možnosti
TH

schogetten

3. 11. 2010 16:05
Re: Nikdy jsem to nepochopil

Vy jste nikdy na diskotece nebyl? Tak to Vas asi minula puberta a dospivani, jinak byste se neptal... To k mladi patri, vite?:-)

0 0
možnosti
LA

lukinoo

5. 9. 2010 19:19
jinak mam 4 dceru

Uz dneska se bojim co bude. Kdyz vidim, ze dneska se soulozi ve 13 tak mi je hrozne. Když čtu, že 60 procent dětí ze základní školy vyzkoušelo drogy...bože muj co mně čeká

0 0
možnosti
LA

lukinoo

5. 9. 2010 19:15
kdy to bylo

Minuly patek?

0 0
možnosti
PK

Hekynen

5. 9. 2010 15:42
Tak tu mamku obdivuji

Trpělivě a po tmě čekat... Já, když došel jednou o "něco málo" později, tak jsem jednu chytl hned za dveřmi a druhou o stěnu. :-)

0 0
možnosti
L

lu1

20. 10. 2010 17:05
Re: Tak tu mamku obdivuji

;-D Váš příspěvek mi něco přípomíná, mě sice nebili, ale druhý den se mnou nemluvily ani futra :)

0 0
možnosti
MK

Brundi

4. 9. 2010 23:45
Ja kdyz prisla poprve nad ranem domu,

tak rodice meli zrovna doma mecheche se spoluzaky z vysky a nevypadali ani dost malo na to, ze by se bali nebo ze by nemohli ci snad vubec chteli zamhourit oko. :-)

Takze me maminka vzala kolem ramen, privedla do obyvaku pred rozjarenou spolecnost a hlasite pravila: "Tak tohle je nase dcera!" V odpoved se ji ozvaly obdivne vykriky: "To neni mozny, je vubec vase? Takova hezka holka! Ta ma stesti, ze neni ani po tatovi ani po mame!" I to mi rodice odpusitli. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí