Diskuse

XXXLutzmánie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Vikina2

26. 7. 2010 4:24
Ahoj Káťo,

dnes Ti zde mohu nasypat V kolik chci a slintat nad Tebou jak chci, páč Rossňa dostala od "statečného Roma" padáka, následně mě zde nemůže dusat svými ftipnými průpovídkami. Sice sem může přikvačit její rodná sestra issor (to zní jako Sana, rodná sestra másla), ale ta mi může být buřt.

Jinak ses dostala mezi Top Ten zlých blogerů, jsouc přiřazena mezi takové hvězdy, jako je Matějka, Kroupa, Poch, Bobošíková, Banga a Bosak, které je třeba podle zmatené mysli nedospělého děvčete nejlépe zprovodit ze světa (jak jsem se dočetl v jakési intošské debatě právě u Bosaka). Nevím sice, čím sis vysloužila toto ocenění (o kabátě rossi nabeton nic neví), takže nejspíš za svůj zarputilý kukuč (já Ti říkal, že si máš vyměnit foto) anebo proto, že si blondýna, nic smysluplnějšího mě nenapadá.

Jo, článku nerozumím, páč jsem buran ze vsi a vůbec netuším, co to je XXXLutz - ňáký nový krasobruslařský skok?

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

25. 7. 2010 12:32
nic vyjímečného

.....prostě zase dobré (téma, obsah i ty názory mi sedí) jako vždy u Vašich článků, Katko. Udělejte mi radost a taky napiště něco otřesného, ať si mám proč rýpnout. Ta chvála už je nuda. :-) Karma.

0 0
možnosti
GH

Gabrika

18. 7. 2010 19:40
VSECHNO JE JINAK!

Tak ja vam to teda reknu. Tahle reklama je totiz skrytou poctou nasemu nejvetsimu geniovi Jarovi Cimrmanovi, ktery vymyslel takzvany abysolutni rym. Pravda, jeho konstantou byly libozvucnejsi soubory hlasek jako je dyja dyja da, bac bac juchare, pripadne kabrt. "Ta ta ta ta" v tomto pripade pusobi, pravda, trochu detinsky a naivne, ale my, priznivci a obdivovatele nejuzasnejsiho ceskeho velikana, DEKUJEME! ;-)

0 0
možnosti
JH

ExPat

17. 7. 2010 18:46
Debata o reklame? Opravdu?

Ja nevim, predem se omlouvam, je to jen muj nazor a nikomu ho nevnucuji.

Ale debatovat reklamy mi pripada jako totalni ztrata casu.

Libi, nelibi - who cares?

Vzdyt je to business, nic nez business, kalkulovany pokus primet lidi si neco koupit, neurvala invaze do Vaseho soukromi protoze nemate na vybranou a musite se na to divat pokud chcete sledovat program.

Uprime doufam, Katko, ze Vam nedosly napady. Nebo ze bych starnul? 8-o

0 0
možnosti
KZ

Katka1

18. 7. 2010 17:19
Re: Debata o reklame? Opravdu?

Nedošly, jen mne trošku popíchnul kolega Fuchs svým článkem,  který pak promptně stáhnul (poté, nikoli však proto :-))

0 0
možnosti
MS

palcerik

17. 7. 2010 11:16
IQ 100

mi nepřijde až tak málo, vzhledem k tomu, že lidí s IQ rovným nebo vyšším než 130 bodů jsou v naší zemi pouhá 3 %. Ale jinak souhlas, lidé mají tendenci hrát si na děsně cool intelektuály a jsou tím směšní;-D.

0 0
možnosti
MV

artaxerxes

16. 7. 2010 15:55
reklama na XXXLutz a článek o Jožinovi z Bážin

U téhle písničky jsme ale dopředu poznali, že se asi bude lidem líbit.

Jednak tou vlezlou melodií, a potom tím správně připitomělým textem a

zapamatovatelným sloganem," soudí Mládek.

No nemůžu si pomoct, ale to na reklamu na XXXLutz pasuje.:-)

0 0
možnosti
P

PieOhPah

16. 7. 2010 15:38
Souhlas

Po x letech brouzdání na IDNES, jste mě přiměla vytvořit si účet.

1.) Naprostý souhlas co se týče té reklamy. Ikdyž mi leze na nervy a připadá mi děsně blbá, nějak se nad tim pobuřovat je hloupé. Už proto, že svůj účel splnila skvěle. (akorát mě trochu vadí, že už si ji občas broukám) 2.) Vyjmenované knihy mě dostali. Miluju Hlavu XXII i Mievilla i Malýho Prince.

Ta shodu mě zaskočila, tak jsem se musel podělit :-)

3) A taky už mě to při pátku fakt nebaví v práci.

 Každopádně dík za milých 5 minut :-))

0 0
možnosti
JN

Jostik

16. 7. 2010 22:02
Re: Souhlas

Já mám tu reklamu rád, ne protože by se mi líbila, ale protože je tak správně šílená :-). A ke článku... naše malá země je teď plná intelektuálů, protože lidé mají potřebu si na ně hrát ;-).

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

15. 7. 2010 9:12
Pěkný článek

zasmál jsem se.

0 0
možnosti
/

//rossi.blog.idnes.cz/

14. 7. 2010 19:37
Prostě nám hloupým Čechům

chcete ukázat, jak jste inteligentní a zároveň tolerantní a správňácká, že? To ale nemusíte psát, to přece každej vidí, krasavice inteligentní :-*)

0 0
možnosti
JN

Yesname

16. 7. 2010 0:18
Re: Prostě nám hloupým Čechům

Tos jí to nandal, bejby.

0 0
možnosti
S

someone_else

14. 7. 2010 19:34
Karma jo, Katko,

přestože s Vámi až tak úplně nesouhlasím. Reklama – má-li důstojně vábit – by z principu měla mít cink a neurážet. Protože však z mně neznámého důvodu je nejvíc „in“ reklama cílená pravděpodobně na inteligentní tkáně (organismy těžko), už jen ze svého prostého účelu sebrat prachy a zmizet mne uráží de facto jakákoliv a jako taková na mě má primárně zcela opačný účinek, než by zřejmě mít měla. Pokud mne vůbec někdy něčím reklama zaujme (nevylučuji výjimky), pak jen ve velmi ojedinělých případech: když si někdo dá tu práci, zapojí mozek a stvoří něco nejen vtipného, ale co současně vede k zamyšlení. Nevím proč se drtivá většina zadavatelů sama těchto spotů bojí a pouští je takřka výhradně na reklamních festivalech. Ač ani Toscani neušel kritice některých „pomazaných“ hlav, pevně věřím a těším se, že nezůstane navěky jen jeden. Pro srovnání: „Ta-ta-ta-ta… ta-ta-ta-ta!“  :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí