Diskuse
XXXLutzmánie
Děkujeme za pochopení.
terezav
Vaše články čtu ráda
dneska však asi poprvé mám jiný názor; nepřipadám si jako intelektuálka -tedy aspoň ne úplná; ani nikoho neodsuzuju, ale tu reklamu prostě nesnáším - né pro její obsah, ale proto, že je mi celkově dosti nepříjemná; "zpěv", rádobypohyb tělem, podivná gesta.... celkově to ve mě nikdy nezanechalo pozitivní dojem, spíš mám sto chutí do tv kopnout..... a na reklamách jsem docela ulítlá - na kokakolové, voňavkové, banánové a celkem cokoliv, co je mnou vnímáno pozitivně a mám třeba i lepší náladu; reklama na LUTZ mi však energii vysává a náladu rozhodně lepší nemám, k nákupu mne to rozhodně neinspiruje
Katka1
Re: Vaše články čtu ráda
Ten článek nebyl o tom, že ten, komu se reklama nelíbí, je v nepořádku. Byl o tom, že ten, komu se reklama nelíbí je stejně v pořádku jako ten, komu se reklama líbí. A že (považte) je naprosto v pořádku nesnášet tu reklamu a přitom nakupovat v XXXLutz. A ze všeho nejvíc o tom, že odsuzovat lidi, kteří mají jiný názor než já, v pořádku není.
Astartoth
Ja to nevidel
Bude to tim, ze jsem intelektual studujici fyziku a astronomii a sledujici jen CT2 nebo DVD.
Katka1
Re: Ja to nevidel
Admirále !!! Já tě jednou budu chodit strašit, jak já se na to těším
Yesname
Vám se líbí
Hlava XXII? No to jste mi udělala radost. Ovšem pokorně musím přiznat, že nevím, co je to XXXLutz... A ještě jedna věc, pokud se nepletu, IQ v hodnotě 100 se zavedlo kvlůi tomu, aby se dobře porovnávalo oproti průměru (něco na způsob komorního A, nebo metru ze sloučeniny platiny a iridia). A Vy se s podobnými lidmi vlastně ani moc neznáte.
Katka1
Re: Vám se líbí
Já miluju Hlavu XXII, to je přesně ten druh humoru, který na mne platí
a-b-c-d
my pitomci...
...s průměrným IQ 100
(což je, přiznejme si hodnota, jakou se - podle definice IQ - pyšní největší množství lidí v populaci - a dokonce je to tak, že IQ 100 třeba v ČR znamená jinou intelektuální úroveň než IQ 100 v Číně, Rusku, USA a tak dál )
je legrační, jak jsme všichni reklamou pohoršení a neovlivnění, jak si různé janulice nakupují vždy a zásadně jen takový svetřík a poličku, jaká se jim líbila odjakživa, už ve školce, a nijak se tou pitomou reklamou nedají ošidit
a k smíchu je i to, že má tolik lidí potřebu se intelektuálně vymezit vůči reklamě - co takhle psát blog o tom, jak vás intelektuálně dusí šutr, co tak hnusně leží u cesty, mraky, chaotické výskání dětí na koupalištích a nebo jiná hluboce intelektuální záležitost...
Katka1
Re: my pitomci...
jestli to byla kritika mého článku, pak jste jej nečetl pořádně. Jinak s Vámi naprosto souhlasím.
veš na pleši
Z Ikey máme vybavený celý
byt, v Möbelixu jsem se nechytala a do Lutzu se klidně kouknu. Obávám se ale, že s tím budu muset bojovat, protože tu reklamu bytostně nesnáším a budí to ve mně proto dojem, že Lutz bude něco jako Lidl s nábytkem, a do Lidlu taky nechodím, prostě si tam nic nevyberu. Ikea má reklamy aspoň vtipné (minimálně ty zahraniční) a ne takové, co by člověku kvůli falešnému a nemelodickému "zpěvu" utrhly uši.
Perpetor
Odpudivá reklama a respekt
Dobrý den všem.
Se ženou se smějeme. Já si zacpávám uši a ona přidává zvuk. Jak je to možné, že mě ten šot tak vyvádí z míry? Asi bych o tom přemýšlel i nadále, kdybych nečetl článek KZ. Odhlédnu-li od prvotního účelu této reklamy, dochází mi v souvislosti s článkem, jak je důležité brát ohled na věci, jež mne obklopují, lidi, s nimiž se setkávám a události, jež mne ovlivňují. Díky pohledu KZ mne napadá, jak je důežité přijímat tyto věci, lidi a události především kladně. Nelíbi-li se mi, pak je prostě jen nechám být. Postavím-li však hned po prvních dojmech bariéru, možná se připravím o něco užitečného, či dokonce někomu nebo sobě ublížím. Tento přístup stojí asi víc sil, ale je pokornější a víc uctivý. Mám rád lidi a také chci, aby i oni měli rádi mne. Jak může být snadné kvůli emocím zapomenout na respekt.
Mějte se, PK.
Lesní sběř
Re: Odpudivá reklama a respekt
Jenomže to je přístup, kvůli kterému to tu vypadá tak, jak to tu vypadá. Ony ty bariéry a první dojmy nejsou úplně špatná věc a neměli bychom je šmahem zavrhovat. Například, první dojem blížící se povodně je dostatečným důvodem, proč začít stavět bariéry z pytlů s pískem.
Jedna reklama praví: "Následuj instinkt." To není úplně nejhorší rada. Mám-li z něčeho neznámého špatný pocit, je šance 1:1, že mé obavy jsou oprávněné. V případě lidí je ten poměr ještě o kus vyšší, protože lidé jsou pakáž jaksi inherentně.
Konečně, vždycky je lepší mít pověst národa opatrnických škarohlídů a bručounů, než nechat sebou zmítat vlnami dějin jen proto, že jsme byli líní včas postavit něčemu bariéru.
Renatus Karmín
Povedlo se
Opravdu si dneska ještě někdo myslí, že reklama je tu od toho, aby se někomu líbila? Ta má jiné úkoly. Nacpat do přeinformovaných lidských hlav další informace, a to v zásadě na úkor jiných. Celé to ale stojí balík peněz. Každá úspora je tedy dobrá. A tady se to povedlo. Už jenom proto, že ji není nutno vidět desetkrát, stačí klidně třikrát a informace je v hlavě. Přejme jim to. Třeba nám za to prodají levněji nějakou tu židli, když ušetřili.
Astartoth
Re: Povedlo se
Ja TV nemam a mati to resi jednoduse od doby, kdy jsem ji ukazal, ze na ovladaci v dolni casti (tam zasadne nesaha ) je tlacitko pro vypnuti zvuku.
kruza_
No nevím
reklama mi přijde více než hloupá a naprosto nesnesitelně vtíravá a jen ji zaslechnu tak skáču po ovladači a přepínám. Dal jsem si taktéž závazek že do této prodejny pokud možno nevkročím. Nemá to nic společného s IQ ale s vkusem. Z reklamy jsem natolik zhnusen, že mě návštěva obchodu opravdu neláká. Jinak ale neopovrhuju lidmi, kteří do toho krámu chodí či se jim reklama líbí - je mi to jedno.
Mad3
No tak....
Každý má možnost vymyslet něco lepšího a následně prodat!! Tak se ukažte, co ve Vás vězí?
- Počet článků 76
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 6807x