Diskuse

XXXLutzmánie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

terezav

14. 7. 2010 14:32
Vaše články čtu ráda

dneska však asi poprvé mám jiný názor; nepřipadám si jako  intelektuálka -tedy aspoň ne úplná; ani nikoho neodsuzuju, ale tu reklamu prostě nesnáším - né pro její obsah, ale proto, že je mi celkově dosti nepříjemná; "zpěv", rádobypohyb tělem, podivná gesta.... celkově to ve mě nikdy nezanechalo pozitivní dojem, spíš mám sto chutí do tv kopnout..... a na reklamách jsem docela ulítlá - na kokakolové, voňavkové, banánové a celkem cokoliv, co je mnou vnímáno pozitivně a mám třeba i lepší náladu; reklama na LUTZ mi však energii vysává a  náladu rozhodně lepší nemám, k nákupu mne to rozhodně neinspiruje

0 0
možnosti
KZ

Katka1

14. 7. 2010 14:52
Re: Vaše články čtu ráda

Ten článek nebyl o tom, že ten, komu se reklama nelíbí, je v nepořádku. Byl o tom, že ten, komu se reklama nelíbí je stejně v pořádku jako ten, komu se reklama líbí. A že (považte) je naprosto v pořádku nesnášet tu reklamu a přitom nakupovat v XXXLutz. A ze všeho nejvíc o tom, že odsuzovat lidi, kteří mají jiný názor než já, v pořádku není. :-)

0 0
možnosti
A

Astartoth

14. 7. 2010 13:27
Ja to nevidel

Bude to tim, ze jsem intelektual studujici fyziku a astronomii a sledujici jen CT2 nebo DVD. R^

0 0
možnosti
KZ

Katka1

14. 7. 2010 13:29
Re: Ja to nevidel

Admirále !!! Já tě jednou budu chodit strašit, jak já se na to těším ;-D

0 0
možnosti
JN

Yesname

14. 7. 2010 12:49
Vám se líbí

Hlava XXII? No to jste mi udělala radost. Ovšem pokorně musím přiznat, že nevím, co je to XXXLutz... A ještě jedna věc, pokud se nepletu, IQ v hodnotě 100 se zavedlo kvlůi tomu, aby se dobře porovnávalo oproti průměru (něco na způsob komorního A, nebo metru ze sloučeniny platiny a iridia). A Vy se s podobnými lidmi vlastně ani moc neznáte.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

14. 7. 2010 13:19
Re: Vám se líbí

Já miluju Hlavu XXII, to je přesně ten druh humoru, který na mne platí ;-D

0 0
možnosti
PS

a-b-c-d

14. 7. 2010 11:57
my pitomci...

...s průměrným IQ 100

(což je, přiznejme si hodnota, jakou se - podle definice IQ - pyšní největší množství lidí v populaci - a dokonce je to tak, že IQ 100 třeba v ČR znamená jinou intelektuální úroveň než IQ 100 v Číně, Rusku, USA a tak dál ;-) )

je legrační, jak jsme všichni reklamou pohoršení a neovlivnění, jak si různé janulice nakupují vždy a zásadně jen takový svetřík a poličku, jaká se jim líbila odjakživa, už ve školce, a nijak se tou pitomou reklamou nedají ošidit ;-D

a k smíchu je i to, že má tolik lidí potřebu se intelektuálně vymezit vůči reklamě - co takhle psát blog o tom, jak vás intelektuálně dusí šutr, co tak hnusně leží u cesty,  mraky, chaotické výskání dětí na koupalištích a nebo jiná hluboce intelektuální záležitost...

0 0
možnosti
KZ

Katka1

14. 7. 2010 12:02
Re: my pitomci...

jestli to byla kritika mého článku, pak jste jej nečetl pořádně. Jinak s Vámi naprosto souhlasím.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

14. 7. 2010 11:33
Ta ta ta ta

...Lukjaněnko...ta ta ta ta ;-DR^

0 0
možnosti
KZ

Katka1

14. 7. 2010 11:48
Re: Ta ta ta ta

mně se líbí ........ta,ta,ta,ta ;-D

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

14. 7. 2010 11:29
Z Ikey máme vybavený celý

byt, v Möbelixu jsem se nechytala a do Lutzu se klidně kouknu. Obávám se ale, že s tím budu muset bojovat, protože tu reklamu bytostně nesnáším a budí to ve mně proto dojem, že Lutz bude něco jako Lidl s nábytkem, a do Lidlu taky nechodím, prostě si tam nic nevyberu. Ikea má reklamy aspoň vtipné (minimálně ty zahraniční) a ne takové, co by člověku kvůli falešnému a nemelodickému "zpěvu" utrhly uši.

0 0
možnosti
P

Perpetor

14. 7. 2010 11:26
Odpudivá reklama a respekt

Dobrý den všem.

Se ženou se smějeme. Já si zacpávám uši a ona přidává zvuk. Jak je to možné, že mě ten šot tak vyvádí z míry? Asi bych o tom přemýšlel i nadále, kdybych nečetl článek KZ. Odhlédnu-li od prvotního účelu této reklamy, dochází mi v souvislosti s článkem, jak je důležité brát ohled na věci, jež mne obklopují, lidi, s nimiž se setkávám a události, jež mne ovlivňují. Díky pohledu KZ mne napadá, jak je důežité přijímat tyto věci, lidi a události především kladně. Nelíbi-li se mi, pak je prostě jen nechám být. Postavím-li však hned po prvních dojmech bariéru, možná se připravím o něco užitečného, či dokonce někomu nebo sobě ublížím. Tento přístup stojí asi víc sil, ale je pokornější a víc uctivý. Mám rád lidi a také chci, aby i oni měli rádi mne. Jak může být snadné kvůli emocím zapomenout na respekt.

Mějte se, PK.

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

14. 7. 2010 19:41
Re: Odpudivá reklama a respekt

Jenomže to je přístup, kvůli kterému to tu vypadá tak, jak to tu vypadá. Ony ty bariéry a první dojmy nejsou úplně špatná věc a neměli bychom je šmahem zavrhovat. Například, první dojem blížící se povodně je dostatečným důvodem, proč začít stavět bariéry z pytlů s pískem.

Jedna reklama praví: "Následuj instinkt." To není úplně nejhorší rada. Mám-li z něčeho neznámého špatný pocit, je šance 1:1, že mé obavy jsou oprávněné. V případě lidí je ten poměr ještě o kus vyšší, protože lidé jsou pakáž jaksi inherentně. ;-)

Konečně, vždycky je lepší mít pověst národa opatrnických škarohlídů a bručounů, než nechat sebou zmítat vlnami dějin jen proto, že jsme byli líní včas postavit něčemu bariéru.

0 0
možnosti
RK

Renatus Karmín

14. 7. 2010 11:17
Povedlo se

Opravdu si dneska ještě někdo myslí, že reklama je tu od toho, aby se někomu líbila? Ta má jiné úkoly. Nacpat do přeinformovaných lidských hlav další informace, a to v zásadě na úkor jiných. Celé to ale stojí balík peněz. Každá úspora je tedy dobrá.  A tady se to povedlo. Už jenom proto, že ji není nutno vidět desetkrát, stačí klidně třikrát a informace je v hlavě. Přejme jim to. Třeba nám za to prodají levněji nějakou tu židli, když ušetřili.

0 0
možnosti
A

Astartoth

14. 7. 2010 13:46
Re: Povedlo se

Ja TV nemam a mati to resi jednoduse od doby, kdy jsem ji ukazal, ze na ovladaci v dolni casti (tam zasadne nesaha :-)) je tlacitko pro vypnuti zvuku.

0 0
možnosti
OK

kruza_

14. 7. 2010 11:08
No nevím

reklama mi přijde více než hloupá a naprosto nesnesitelně vtíravá a jen ji zaslechnu tak skáču po ovladači a přepínám. Dal jsem si taktéž závazek že do této prodejny pokud možno nevkročím. Nemá to nic společného s IQ ale s vkusem. Z reklamy jsem natolik zhnusen, že mě návštěva obchodu opravdu neláká. Jinak ale neopovrhuju lidmi, kteří  do toho krámu chodí či se jim reklama líbí - je mi to jedno.

0 0
možnosti
H

hiddenwars

14. 7. 2010 12:18
Re: No nevím

souhlas, naprostý souhlas R^

0 0
možnosti
MP

Mad3

14. 7. 2010 11:04
No tak....

Každý má možnost vymyslet něco lepšího a následně prodat!! Tak se ukažte, co ve Vás vězí?

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí