Diskuse

XXXLutzmánie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

KOLDAK

14. 7. 2010 10:53
Já se těším,

až to dneska zahraju na slezině a budu králem večera:-)

0 0
možnosti
A

acotakhle

14. 7. 2010 10:42
Každá reklama má před spuštěním dvě hlavní

hodnotící kritéria: a) hlučnost, v případě tištěné křiklavost a b) míru stupidity. Čím vyšší jsou hodnoty těchto kritérií, tím větší se předpokládá úspěch. A ejhle, ono to funguje ! Toto platí i pro texty "písní" téměř všech proudů tzv. popmusic - čím větší blbost, tím větší hit.

P.S. Nevíte někdo, jak se léčí alergie na reklamy?

0 0
možnosti
DM

Der Maschinist

14. 7. 2010 10:53
Re: Každá reklama má před spuštěním dvě hlavní

Ma jen jedno hodnotici kriterium, a to uspesnost merenou zajmem cilove skupiny spotrebitelu o propagovanou vec (at uz je to cokoli). Vase mira stupidity je jen jeden z prostredeku, jak cile zadani dosahnout. Agentura v tomto pripade odvedla dokonalou praci.:-)

0 0
možnosti
PP

občan tohoto státu

14. 7. 2010 10:40
XXXLutz, Möbelix, Europa Möbel

XXXLutz, Möbelix, Europa Möbel - co maji společného? Především je to stále za samá firma, která pouze mění značky. Nejdříve byla na trhu jako Europa Möbel, pak Möbelix a ted to bude XXXLutz, nebo obě dohromady. Takze nic nového se nekoná, jen přibyde nova značka pod stejné zbozí, ale zvědaví zákazníci se při slavnostním otevření poperou...;-)

0 0
možnosti
A

Astartoth

14. 7. 2010 13:52
Re: XXXLutz, Möbelix, Europa Möbel

Nikoli, jsou to ruzne znacky jedne zastresujici firmy prodavajici adekvatne (ne)honosne zbozi.

0 0
možnosti
R

RobertCZ

14. 7. 2010 10:30
Dojemné...

Opravdu mě to trochu dojalo, ten seznam věcí, co se Ti líbí... :-)

0 0
možnosti
KZ

Katka1

14. 7. 2010 10:32
Re: Dojemné...

Jé, hele, ty ještě žiješ? A byla to ironie, nebo to bylo myšleno vážně?

0 0
možnosti
U

UrsusLuin

14. 7. 2010 10:28
xxx

Mně nejde o to, jestli je ta reklama blbá, nebo ne. Mně je prostě šíleně nepříjemná. A je to asi jediná reklama za poslední roky, kterou pravidelně přepínám.

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

14. 7. 2010 10:54
Re: xxx

Nemůžu jí přepnout, protože mi bzučí v hlavě

0 0
možnosti
JD

Janulice78

14. 7. 2010 10:26
hmm

to je asi o mne :) jsou proste veci, ktery mi jsou uplne ukradeny (to bych se k nim ale vlastne asi nemela ani vyjadrovat). Ale cim nablbejsi reklama, tim vic si muzu byt jista, ze si propagovany vyrobek nekoupim (polevka, prasek, tycinka, sampon a ja nevim co dalsiho). No a co, tak si ho koupi ti, co ho chteji a jeste treba opravdu jen na zaklade te reklamy.

0 0
možnosti
N

Niky79

14. 7. 2010 10:20
Je to dobra reklama

a tim, ze vznikaji skupinky CHYTRAKU a YNTELEKTUALU, kteri se chteji odlisit tim, ze se jim nelibi, se to jenom potvrzuje.

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

14. 7. 2010 10:16
Kontrolní otázka, šmejdi

jakou kadenci má sovětská reklama na XXXLutz?

-

Ta ta ta ta. Někdy i větší. :-P

0 0
možnosti
KZ

Katka1

14. 7. 2010 10:21
Re: Kontrolní otázka, šmejdi

;-D

0 0
možnosti
JD

pedr64

14. 7. 2010 10:05
myslím, že ste smíchala dvě věci

jednou je nabízený produkt:obchod, ten neznám, tedy nehodnotím. A druhým je způsob prezentace: opravdu nemusím číst před spaním Vergilia v originále abych mohl prohlásit, že větší stupiditu aby jeden pohledal. A to je konkurence v sortimentu pracích prášků a jogurtů značná

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

14. 7. 2010 10:01
Reklama je to geniální.

Za pár šupů natočit takovou vymatlaninu, že se o ní mluví po celé republice, dostane se na hlavní stránky novin a zpravodajských portálů, a i semtam nějaký bloger její slávů dále zdarma šíří. Kdepak, oni ti kreativci v reklamkách zdaleka nejsou tak pitomí, jak to na první pohled vypadá... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí