Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

cowboj

31. 5. 2010 9:40
věčné téma

Proč se tady píše o mě?  :-), článek napsaný pěkně, toto věčné téma je pojistkou čtivosti a návštěvnosti, což je fajn.

0 0
možnosti
PM

ShogunPajin

23. 11. 2009 16:20
Podoli

Ahoj Káti,

doufám, že zase někdy zajdeme do Podolí. :-) Potřebuju se trochu natrénovat v tom, jak se má chovat gentleman. :-)

Pavel

0 0
možnosti
KZ

Katka1

25. 11. 2009 9:57
Re: Podoli

No, na Podolí je teď trošku zima. bude tam moc lidí :-)

0 0
možnosti
MH

Martin Horský

12. 11. 2009 14:26
Kterak jsem se na Andělu pokoušel o Andělu

Výborně napsaný článek, ostatně jako drtivá většina článků od Katky. Kdysi jsem napsal fejetonek, ve kterém jsem popisoval, co se mi honilo hlavou, když jsem se snažil oslovit jednu neznámou... Je tam i zmínka o gentlemanství. Měl jsem na to docela dobré reakce, takže to berte jako můj mužský příspěvek do diskuze...

http://www.pohyby.co.uk/index.php?option=com_content&view=article&id=1254%3Akoncert-mekiho-birky-aneb-kterak-jsem-se-na-andlu-pokouel-o-andlu&catid=154%3Ahudba&Itemid=86&lang=cz

0 0
možnosti
I

INemec

7. 11. 2009 8:10
Dodatek

Jsou to moje postřehy, možná jsem menšina :-) ale určitě ne 4 procentní :-)

1) Muži na ženách mají rádi to, co sami nemají - ano, správně mimo jiné jsou to prsa :-), ale hlavě ženskost v tom dobrém slova smyslu, nevím kdo vymyslel, že se mužům líbí ty vychrtlé adolescentní parodie na ženy, pokud nemá skutečnou nadváhu, rozhodně nějaký ten špíček nebude její slabina :-).

2) Muži se rádi poměřují - tzn. pokud budou ostatní muži při pohledu na dvojici ať už z jakéhokoli důvodu slintat závistí, má žena vyhráno

0 0
možnosti
JD

maudite

7. 11. 2009 4:32
Katko,

az potkas toho spravneho, tak to okamzite poznes a vubec pri tom nebudes studovat jeho zpusoby. Jen si myslim, ze tvoje profese ti dost citelne snizuje rozlet v tomto smeru.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

22. 11. 2009 16:44
Re: Katko,

Myslíte něco jako: hrom udeřil, země se zachvěla a všechno šlo stranou?

Obávám se, že něco takového mne potkalo minulý pátek (poznamenávám, že poprvé v životě. Nevěřím na lásku na první pohled). A obávám se, že z toho bude opět pouze trápení. :-(

0 0
možnosti
H

Hind

6. 11. 2009 18:06
Přednost při vcházení do hospody

Na tu přednost muže při vstupu do hospody bych si dal pozor, je to totiž ryze český výmysl ;) V zahraničí (či s cizinkou) budete při takovém jednání za troubu :)

0 0
možnosti
JD

maudite

7. 11. 2009 4:16
Re: Přednost při vcházení do hospody

Potvrzuji. A stalo se mi nekolikrat, nez jsem si zvykl.

V cesku je ten zvyk proto, ze kdyby v hospode litaly zrovna pullitry vzduchem a rozdavaly se pecky, tak aby to neslizla jako prvni dama. V zahranici se v hospodach jiz davno neperou.

0 0
možnosti
RB

erben3

6. 11. 2009 15:30
.

To je snad normální, ne? A oni existují chlapi, kteří se tak nechovají? :-)

0 0
možnosti
RB

erben3

6. 11. 2009 15:35
Re: .

Ano, vlastně existují. Bohatí (penězi a majetkem) anabolové, kteří mají místo mozku sval. A to pak u žen nastupují pudy a když si mají vybrat mezi gentlemanem a anabolem, anabol zvítězí, protože právě ty pudy ženě velí "Ber toho, ten tebe i vaše potomky stoprocentně ochrání od všeho zlého." :-) A gentleman se stane pouze hodným troubou. Tak co? Je to tak?

0 0
možnosti
JB

hendrixx

6. 11. 2009 14:28
"a teď očekávám, že se najde nějaký gentleman....

....který něco podobného osvětlí všem dámám, včetně mne, z mužského hlediska".

Máte štěstí, že jedu náhodou kolem. Takže jak získat muže: Otvírání dveří a placení v hospodě nepomůže. Spolehlivě, myslím, zabírá etuda "kráska v nesnázích" - kombinace bezbrannosti a důvěry ve schopnosti vyhlídnutého gentlemana. Hodní chlapci bývají plaší a nesmělí, je třeba je povzbudit, vyjít jim vstříc. Ale ne zas moc, aby nezískali dojem, že jsou vyhlídnutým objektem nějaké zoufalé lovkyně (i když jsou). Je chyba si hned vylívat srdíčko nebo obdivně vzdychat. Dáma by si ale také neměla hrát na přebornici, která všechno zvládne sama a nikoho vlastně nehledá, protože nepotřebuje. Hodně dělá úsměv a nezištná vlídnost (to je společný). A všechno správně načasovat a vyvážit. A to je tak asi všechno. Fakt na tom nic není. 

0 0
možnosti
KZ

Katka1

6. 11. 2009 14:38
Re: "a teď očekávám, že se najde nějaký gentleman....

Teda .... :-)

0 0
možnosti
AA

Saša

6. 11. 2009 13:16
Galantní muži nemívají u žen úspěch.

U žen mívají úspěch muži bohatí, muži silní (víc svaly než duchem), muži vlivní (mocní nebo slavní).

Zhruba 6 % žen je "divných" a shora uvedné na ně neplatí.

0 0
možnosti
KP

krysodlak pizmovy

6. 11. 2009 13:33
Re: Galantní muži nemívají u žen úspěch.

samozrejme je to tak. U zen mivaji uspech gauneri, moc, penize, slava. Gentlemana Kristiana z filmu pro pametniky ma kazdy za sice hodneho, ale noumu

0 0
možnosti
MM

Doktor.bota

6. 11. 2009 12:22
..

jsem si chtěl otevřít diskusi pod tímhle článkem a omylem jsem kliknul na karmu. Sakra:-(

0 0
možnosti
MM

Doktor.bota

6. 11. 2009 12:23
Re: ..

mimochodem, dnes jsem zkusil ten trik s otevíráním dveří, co doporučuje autorka. potkali jsme se s jednou mojí stejně starou kolegyní u dveří a oba jsme se zarazili a čekali, co udělá ten druhý. zareagoval jsem rychleji, protože jak známo, mužům to myslí rychlejc, vzpomněl si na radu slečny zagorové, ty dveře ji otevřel, úslužně zůstal stát s očima upřenýma na ní a v očekávání věcí příštích. no, moje kolegyně se na mě ani nepodívala, majestátně odkráčela otevřenými dveřmi směrem k toaletám a já si připadal jako lokaj, jen epolety a cedulka Jean mi chyběly. jelikož jsem se šel také vyčůrat a páni/dámy jsou hned vedle sebe, slyšel jsem ji, jak močí do vody (pardon, to sem nepatří).

a jaké plyne poučení? minimálně to, že i v sukních se vyskytují hulváti a že na tuhle "dámu" se příště s prominutím vykakám;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí