Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Klara L

5. 11. 2009 16:09
Je to naprostá pravda

Jako šťastná spolu(nejen)bydlící jednoho gentlemana mohu potvrdit, že takto to opravdu funguje. Samozřejmě jak píše twigy níže, je to podmínky nutná, nikoli však dostačující. Ale bez toho prostě "nebrat". Ještě je velmi důležité, aspoň pro mne, aby mne můj vyvolený dokázal rozesmát. Abvy i tehdy, když si myslím, že mi do smíchu moc není, dokázal vyloudit na mojí tváři aspoň malý úsměv. Je to něco, co v životě opravdu oceníte.

0 0
možnosti
MM

Doktor.bota

5. 11. 2009 16:08
..

hele ty právničko v kostýmku, ty si opravdu myslíš, že muž, který neotevře ženě dveře, je hulvát? tak to potěš.;-( opravdu potřebuješ k potvrzení vlastní výjmečnosti tyhle 100 let starý zvyky z dob, kdy veřejně byla žena bohyně a v soukromí služka kombinovaná s inkubátorem s právem poslušně mlčet?

dle mých zkušeností na těchto projevech gentlemanství trvají právě a jen ženy, které mají, řečeno odborně, snížené sebehodnocení.Rv

0 0
možnosti
T

twigy

5. 11. 2009 16:00
Ale no tak,....

Pokud se mi ten, či onen jaksi primárně nezamlouvá, tak může být gentleman každým coulem, stejně se snaží zbytečně, ...takže tyhle Tvoje rady jsou sice lichotivé, ale mnohdy málo účinné. Když pak "muskej" okusí za sebou několik takových debaklů, počne pochybovat o síle gentlemanství a ....to se pak někdy nestačíme divit, co z něj "naroste"...

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí