Diskuse

Pitomá hrdost

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

24. 6. 2011 10:36
Šmarjá, Katko, to je výborně napsaný!!!

R^R^To jsem si prožila s Váma...

1 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

23. 6. 2011 13:31
pěkný a dojemný článek

Máte celkem správná pravidla. Pro pravidla v životě však platí, že někdy je třeba udělat výjimky. Např. když si člověk myslí, že potkal toho pravého nebo pravou, natož když ho nebo ji již dobře zná a vzájemně si rozumí.

Asi jste zaváhala a on taky, že jste se do vztahu nepustili, jak na vysoké škole tak možná i později. Mohli jste to zkusit. Třeba byste měli vynikající celoživotní vztah. Možná byste však rychle zjistili, že se k sobě jako partneři nehodíte. Tím byste se poučili a nežili byste s myšlenkou, že jste kdysi zaváhali. Chybami se člověk učí.

0 0
možnosti
AS

viveka

23. 6. 2011 10:19
Ovšem, Katko, riskujete

riskujete že slušní nesmělí mládenci se neosmělí a nakonec vás dostane nějakej oraženej buran.

1 0
možnosti
KM

letní den

23. 6. 2011 18:08
Re: Ovšem, Katko, riskujete

až jednou Katka potká pana Správného, určitě mu to i projeví, ta tam bude nesmělost nebo odstup.:-)

1 0
možnosti
AS

viveka

23. 6. 2011 10:16
Já myslím, že jste udělala chybu.

Vzájemná časem prověřená láska je vzácná květina a obávám se, že on s tou druhou šťastný nebude ani ona s ním, a u všech třech zůstane pocit, že nenaplnili svůj život..

0 0
možnosti
TD

Tomio Dejmibura

23. 6. 2011 18:43
Re: Já myslím, že jste udělala chybu.

moment, ve vsech trech? Ta manzelka, tudiz ta treti, vubec nema tuseni o nejakych bokovych citech manzela, manzel nevi, co k nemu Kata mozna citila, takze maji sanci na spokojene manzelstvi bez bubaku minulosti. A Katka? I ta ma sanci na naplneny zivot, vsak ji neni 129 let. Tady stejne slo jenom o teorii lasky a ne o vztah, bylo to jenom takove mozne. Kdyby Katka nekoho mela, sla by s tim hochem na kafe a vubec by se tim dal nezabyvala. Vase predstavy o citech, viveko, jsou jako vzdy nekde jinde. Venujte se psum, tem asi rozumite lip.

0 0
možnosti
ZM

Zden M.

23. 6. 2011 9:23
sila nebo zbabelost

Těžko říct, jestli to je síla nebo zbabělost. Dá se to obrátit oběma směry. Můžu říct: "Jste silná, protože jste se rozhodla nerozvrátit štěstí jedné neznámé žene na úkor sebe," a taky můžu říct: "Jste zbabělá, protože jste pod záminknou nějaké mravní pitomosti, zůstala ve své ulitě a nehla pro sebe prstem ze strachu."

Já jsem na tom podobně jako Vy s tím rozdílem, že se snažím naučit myslet víc na sebe a kašlat na to, jestli tím ublížím nějaké osobě, kterou ani neznám. A proto už teď jdu do toho, když se mi někdo líbí. Jdu s kůží na trh a

čekám co se stane. Je třeba myslet na sebe a teprve pak na druhé.

Nemůžete mít ráda nikoho víc než sebe, to je chyba.

A on vám řekl celou pravdu a Vy ne. Možná jste měla poslední možnost být s láskou svého života. Možná taky ne, to se dovíte časem. Koneckonců nikde není psáno, že naše štěstí závisí na druhých lidech. Šťastní můžeme být i sami až do úplného konce, ale je třeba na to mít "koule".

0 0
možnosti
ZM

Zden M.

23. 6. 2011 9:23
dovetek

Jinak pěkný článek a šla jste s tím sem. Klobouk dolů. Nečekáte tajně, že si to přece jen přečte? Já, kdybych něco takového uveřejnil, bych v to tajně doufal... Opravte mě, pokud se mýlím - "Podle sebe soudím Tebe."

1 0
možnosti
VS

Astaroth

22. 6. 2011 20:47
tento clanek

Je zjevne byvaly drazni ombudsman.

0 0
možnosti
Š

Šach.mat

22. 6. 2011 21:05
Re: tento clanek

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
S

Serotonin

22. 6. 2011 20:11
ve vasem veku a s touto povahou toto udelat

to se vam taky muze stat, ze uz budete do konce zivota sama

0 0
možnosti
KM

letní den

22. 6. 2011 20:12
Re: ve vasem veku a s touto povahou toto udelat

tak to zas nevidím tak černě ;-D

0 0
možnosti
Š

Šach.mat

22. 6. 2011 20:08
no auvajs,

to je opravdu hodně kontraproduktivní "hrdost"... (tak snad z toho bude aspoň poučení pro příště, né? ;-)R^)

1 0
možnosti
KM

letní den

22. 6. 2011 20:05
já jsem plachý jedinec,

ale kdybych seděla naproti své platonické lásce, určitě bych mu to řekla.

1 0
možnosti
TD

Tomio Dejmibura

22. 6. 2011 20:15
Re: já jsem plachý jedinec,

na druhe strane spolu nikdy nechodili, neni zaruka, ze by to byl stastny svazek a jeho zacatek by byl poznamenam tim, ze ublizi jeho zene, ktera vubec netusi nic o Katusce a najednou by na ni hodil bombu = rozvedu se, mam jinou, to neni idealni situace a nakonec Kata tady si muze plest ocarovani a lasku, momentalne je sama, takze si spoustu veci idealizuje, neni jiste, ze ho vazne chce, jeji osubka je totiz krasne komplikovana;-)

0 0
možnosti
M

milanalois

22. 6. 2011 19:52
Kdo si o nic neřekne, nic nedostane.

A když nosíte nos nahoru a jste odtažitá, tak si na Vás troufne je pochybený frajírek, s kterým štěstí neuděláte. Solidní mládenec se zalekne a nebude se vnucovat.

1 0
možnosti
KZ

Katka1

22. 6. 2011 20:54
Re: já jsem plachý jedinec,

Ten nos nahoru byl nadsázka. Nejsem nafoukaná, jen se s každým hodně kamarádím a na každého jsem naprosto stejně spravedlivě milá. A to pak nepoznáte, že se mi líbíte

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí