Diskuse

Anorexie naruby

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

Ivana...

18. 12. 2009 18:17
díky

to bylo nádherné... moc mě to pobavilo a díky, člověk má hned pocit, že na to není na tom světě sám... ;-D

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

18. 12. 2009 17:59
krasne napsane....

to ja mam jedine stesti, ze muzi misto starnuti zraji. JInak bych byl (taky) stara vyzvejkana stanova kuze :-).

0 0
možnosti
AP

shrink

18. 12. 2009 17:43
Výborně napsáno,

 dík za pobavení, A.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

18. 12. 2009 16:20
Myslím, že jsem

...právě přečetla jeden z nejlepších podobně laděných článků na blogu iDnes. R^Smála jsem se skoro od začátku až do konce.

A znám to též - nedávno jsem si koupila XXXXL leginy (ano, skutečně 4X) a oblékla jsem je jen po kolena. Zoufala bych si dosud, kdyby se neukázalo, že je neobleče ani můj muž (chtěl je nosit coby spodky, abychom je tedy nevyhodili - ve vzhledu moc velký rozdíl nebyl), který je o 20 kilo lehčí, než já. Od té doby rovněž marně přemýšlím nad tím, kdo asi nosí velikost S (měli ji tam též) - asi ji navlékají na chůdy...

0 0
možnosti

Dejl

18. 12. 2009 16:15
Já to mám taky...

Ale může za to ten, kdo nám do sprchového boxu strčil zeštíhlovací zrcadla... Naštěstí jsem to prokoukla dřív, než jsem to šla testovat do minivelikostí maskovaných maxipísmenama...;-D

0 0
možnosti

CART09

18. 12. 2009 16:09
Krsáně napsáno

Člověk se nesmí nechat ovlivnit každým. :-)

Vzpomínám, jak mi kdysi na kolejích vyprávěla kamarádka, že se doma ve svých tehdy cca 22ti letech vypravila s kamarádkou po letech na diskotéku. Zjistily, že se věkový průměr návštěvníků od dob jejich diskotékování posunul někam ke 13ti, a tak se měly k odchodu. Na toaletách pak potkaly plačící slečnu, a coby dobré duše jí chtěly pomoct. Ukázalo se, že slečna byla v depresi z toho, že je jí už 18, a že už je tedy stará...

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí