Diskuse

Anorexie naruby

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AD

Soami

19. 12. 2009 8:04
Pohled chlapa

Můžu Vám garantovat, že na většinu chlapů působí chodící kostry jako antikoncepce smíchaná s brómem - člověk aby se bál, že si udělá modřinu o ta trčící žebra. Bohužel mediální masáž a různé "soutěže krásy" tomu vydatně napomáhají. Chápu, že pro návrháře je snažší ušít šaty XXS pro ženskou, která je vepředu a vzadu plochá jak prkno, ale to je svět pro psychiatry. Soudný člověk se do tohoto světa necpe a věřím, že to brzy pochopí alespoň část výrobců a prodejců oblečení.

Mimochodem, jste kočka;-)

0 0
možnosti
BJ

Kresinka

19. 12. 2009 5:52
jasně že jste mladá a štíhlá,

když jsem byla poprvé na školní třídní schůzce, učielka se mě 2x zeptala na jméno a podezíravě koukala. Pak mi svěřila, že můj syn říká: maminka je stará a tlustá, říká tatínek. Ano, říkal to ironicky na mné vzdechy, co jsem snědla a kolik budu po tom vážit. Tak jsem se na to vykašlala a od té doby žiju spokojeně, dnes už i s nadváhou, vždyť už jsem postarší babička

0 0
možnosti
S

sir.HUMPREY.

19. 12. 2009 0:54
šak jste kočka

:-)R^

0 0
možnosti
L

Licence2kill

18. 12. 2009 22:21
Povedený fejeton

Je to dobře a vtipně napsané, ač muž, tak jsem se pobavil i "vcítil":-). Díky.

0 0
možnosti

aji

18. 12. 2009 21:18
Dobrý článek

Moc hezký článek a docela i dost dobře napsaný. Mám také tuto "nemoc", prostě se cítím dobře a mám se ráda, dokonce se ve vhodném oblečení považuju i za krásnou, i když ručička váhy už vylítla nad cent. Pohyblivost doháním břišním tancem. Jen v posledních dnech jsem byla doma s nemocnými dětmi, a tak ta kila šla nějak moc nahoru. Přemýšlím, jak je zhubnout, abych mohla jít tancovat na ples ve svých růžových šatech, které manželovi  připadají moc dětské. Za několik let mi bude čtyřicet, teprve teď si začínám dělat co chci, takže na sloganu "život začíná ve čtyřiceti"  asi taky něco bude, i když je to otázka, jaký život a jak dlouho bude takový.

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

18. 12. 2009 21:56
Re: Dobrý článek

To zní moc hezky!

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

18. 12. 2009 21:09
A kde že jsou ty fotky,

... abychom to mohli nestranně posoudit?

0 0
možnosti
JN

Yesname

18. 12. 2009 20:22
Počkejte,

až Vás někdo v tramvaji pustí sednout. To Vás teprve rozhodí. :-)

0 0
možnosti
O

olivita

18. 12. 2009 20:00
Super!

Moc hezky napsaný! Tuhle nemoc mám taky. A zlý fotky, který ze mě udělají rosolovitou paňmámu nemilosrdně mažu!R^;-D

0 0
možnosti
OK

o. k.

18. 12. 2009 19:49
Katerina Kateřině

děkuje a je to moc hezký článek a dávám moc ráda karmu. Díky K. K.V

0 0
možnosti
B

barnabas_1998

18. 12. 2009 19:17
...

R^;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí