Diskuse

Anorexie naruby

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

beepee

21. 12. 2009 21:23
Dobré

Hehehe, vážně jste mě pobavila R^ Já svůj pohled na módu změnila od doby, kdy jsem na mateřské dovolené ;-D Všechno musí být praktické, ideálně neprofouknutelné a při tůrách s kočárem kdy vleču baťoh s nákupem na zádech (a ideálně při tom ještě zpívám dětské písničky, aby mrňous vydržel domů) mě nesmí v botách bolet nohy ;-)

0 0
možnosti
M

moony_82

21. 12. 2009 17:11
skvělé

výborný článek, moc mě potěšil, díky :)

0 0
možnosti
LO

permanent

20. 12. 2009 21:35
Budu se opakovat,

ale jinak to prostě nejde. Napsala jste perfektní, vtipnej článek. Myslím, že Betty Mc Donald by z Vás měla radost. Díky za počteníčko na dobrou noc !!!R^;-DR^

0 0
možnosti
E

eldaha

19. 12. 2009 23:36
Fakt jste mě pobavila,

děkuji. Taky se mi stává, že na mě v obchodě s konfekcí koukají jako na nepatřičnou osobu. A to proto, že je mi skoro 54 let (jako kdyby v mém věku bylo nepatřičné se oblékat do něčeho jiného než do xxl v seniorském provedení). Nejsem jak nitěnka, ale nadváhou rozhodně netrpím. To si pak při pohledu na in mladé prodavačky (nejsou ovšem takové všechny, zažila jsem nedávno i jednu, která mě naopak přemlouvala, ať si vezmu menší velikost, že jsem štíhlá a bude mi to více slušet) škodolibě říkám, že by mohly být ještě rády, kdyby se  dožily mého věku při mém zdraví, kondici a linii. A věřím, že boží mlýny melou pomalu, ale přece. Takže se nenechte znechutit. Jste normální ženská. A navíc s prima nadhledem.

0 0
možnosti
KL

Klara L

19. 12. 2009 22:47
Karma

Mám naprosto stejné pocity. Myslím, že je to lepší než naopak ;-) Tak jen zvesela dál. A mimo to, jak říká můj přítel, "dobrého člověka má být hodně" ;-D

0 0
možnosti
E

eldaha

19. 12. 2009 23:37
Re: Karma

To jsem ještě neslyšela, ale moc se mi to líbí a budu to šířit dál.

0 0
možnosti
M

motylek_02

19. 12. 2009 21:12
hehe

:-) s tou jedenactiletou prodavackou jste mi pripomela obchod primo na zastavce tramvaje na Pavlaku. i XXL je titerne. Dik, pobavila jsem se :-)R^

0 0
možnosti
MN

kote1m

24. 12. 2009 11:37
Re: hehe

R^ presne vim, kterej je to kram ;-D

0 0
možnosti
JD

maudite

19. 12. 2009 14:05
Klidek

ja bych to tak zle s tou tvoji postavou nevidel. Spise si myslim ze je ve dnesni dobe velmi tezke najit k sobe odpovidajiciho partnera. On nekde je a casem se najde a budes mu plne vyhovovat takova jaka jsi. Takze je to nejlepsi nechat byt a ono se to samo vyresi.

Toto je potreba mit na pameti a v zadnem pripade neslevovat :

http://blog2.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A090402_77809_blogidnes

0 0
možnosti
KZ

Katka1

19. 12. 2009 15:09
Re: Klidek

Ó díky, díky za vlákno k článku - pan John (Magilian) je náš "ajťák" (u nás v AK - svět je malý) a je to super chlap ;-D. Bez Vás bych na ten článek nenarazila

0 0
možnosti
MK

Milanius

19. 12. 2009 9:22
:-)

taky se říká: "tlustá a neperspektivní" ale to vy nejste...

0 0
možnosti
A

avoris

19. 12. 2009 9:17
Jojo,znám...

Jeeejda, Kači, vy jste mě pobavila a potěšila, což je takhle po ránu super ;-) Jsem na tom úplně stejně, jenom si většinou připadám OK, pak pár dní děsně a na fotkách mě pak zase příjemně překvapí, že to mohlo být ještě horší. S velikostma v obchodech mám podobně zoufalou zkušenost, taky vždycky z nakupování přijdu naprosto zdecimovaná a zhnusená, nechápu, kdo ty velikosti dělá - že se jednou s trochou snahy nacpete do 38 a jindy ani 42 nenatáhnete, natožpak dopnout... Je to vymejvárna, ale ono nepodlehněte si jí pak, když přijdete z toho obchodu a podíváte se kolem sebe na přednášce, jak tam sedí jedna slečinka padesátkiloispostelí vedle druhé... :o/

0 0
možnosti
FM

x_p

19. 12. 2009 9:04
"mladým"

závidím to, že mají ještě všechno před sebou, jinak nic. Dětská vizáž, dětské názory a chování. Jak tu někde píše kolega - starší (ale i mladá)vychrtlá ženská taky nic moc sexy. Ale zase oceňuju ty, kteří chtějí být atraktivní, a pro to něco dělají. Posilovny, fitka, dobře se oblékají, atp.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí