Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lovila veverky v korunách stromů

30. 1. 2010 18:48
jo my ženy to máme těžké

Boty jsem sháněla asi 2 měsíce. Když ale opravdu začalo mrznout, naznala jsem, že jedny boty na zimu je fakt málo a zakoupila jsem ty boty, který nebyly moc hnusný, neměly moc vysoký podpatek, moc slabou a hladkou podrážku, nestály 4 litry a byly aspoň trochu teplý. Moc velkou radost jsem z nich neměla. No ale v těch botičkách, nad kterými jsem vzdychala obdivem bych se zabila a zmzla. Nechápu, proč mají zimní kozačky 3mm uplně hladkou podrážku!!!!!!!!!!!!!!

0 0
možnosti

macrelka

18. 2. 2010 19:56
Re: jo my ženy to máme těžké

neřekla bych.. mám elegantní černé (lehce klapací) kozačky za 1800, vroubkovaná podrážka, vevnitř kožíšek a cca 6 cm širší podpatek (ten je důležitý).. trošinku to klouže do kopce a z kopce, ale jinak i v zimě se dá.. prostě v tom musíte umět chodit.. ;-D ne, kupovala jsem je v Liberci, tam mají možná trošku jiný, přizpůsobený výběr :-)

0 0
možnosti

paulina

22. 1. 2010 9:27
xxx

Přitom je to tak jednoduché - stačilo by, kdyby výrobce obuvi přilepil na pěkné kozačky pořádnou podrážku a ne tu tenkou klouzavou věc, která v našem podnebí velice rychle promrzne a promáčí se. Ale toho se nedočkáme....:-(

0 0
možnosti

jjt

22. 1. 2010 17:36
Re: xxx

Anebo se podivat po jinych znackach: Kdyz si vzpomenu jak byl asi pred rokem v jednom velkem obchode s obuvi a 22 regalu bylo s damskou obuvi, 1 s panskou sportovni a 1 s panskou klasickou obuvi (bohuzel tehdy uz jen s minimem zimnich vzoru), detske nevedli, tak mi prosim nerikejte, ze tam nenajdete obuv, ktera by splnovala tyto naroky. Ostatne OT, zda takovy pomer obuvi neni vec diskriminacni :-)

Anebo se divat v jinych obchodech - podle katalogu rada solidnich vyrobcu outdoorove obuvi vyrabi damske vzory s velmi konzervativnim strihem a zaroven s kvalitni konstrukci. Netvrdim, ze takove modely sezenete s 20cm-podpatkem a ve vsech odstinech Vasi rtenky nebo ocnich stinu, ale vyber je dle mych zkusenosti slusny, i kdyz pro ne budete muset nejmene kousek po proudu Labe nebo proti proudu Ohre :-)

0 0
možnosti

moorhuhn1

18. 1. 2010 19:29
:)

Hezká, ale pekelně těžká ;-D Mladík byl sice trochu nezdvořák, ale zase mu nelze upřít jistou pohotovost, a hlavně je třeba zvláště ocenit jeho upřímnost, tedy ctnost, která se dnes již skoro nevidí!

Ta sněhová nadílka je ale stejně nádherná. Sice mám za sebou 5x odházení 50 m terasy, dvora a vjezdu, a nanošení toho všeho naproti přes ulici do parku, ale stejně. A do práce chodím v pohorkách a v práci se přezouvám, zkuste to taky ;-)

0 0
možnosti

Katka1

19. 1. 2010 8:15
Re: :)

Ale vždyť já se v práci taky přezouvám. Ale já toho času v kanceláři zas tolik netrávím. Celý den lítám po všech čertech (soudy, policie, svědci, zastupitelství), tahám s sebou spisy, foťák (bohužel zrcadlovka od Nikonu, velká jak kráva) a do toho ještě boty? A někde na chodbách se přezouvat na celých deset minut, které tam strávím.... Už se vidím, jak na rentgenu vysvětluju justičákovi, proč s sebou tahám boty. Nejspíš by mně je rovnou zabavil. ;-D jakožto zbraň hromadného ničení

0 0
možnosti

Vikina

16. 1. 2010 0:05
Tak jsem tu marně čekal

na babočku admirála, abych se kromě článku pobavil i nad jeho kritickým

vyhodnocením trablů hight society, zastupované naší právničkou :-), ale vidím, že se nedočkám (že by kluk ještě stále hledal ve slovníku, co to je dress code :-/ ?), takže, Káti, dnes bez škodolibostí, jen pochvala ;-)R^

0 0
možnosti

Ježikača

15. 1. 2010 23:16
a pro tohle

ty podpatky stojí za to. kdysi jsem je také nezouvala. vlasy jsem mívala po ramena a kamarádky jízlivě říkaly, že v kostýmu chodím od pěti let. no. dnes nosím ježka, martensky a kapsáče. většinou. občas je mi ale smutno, obleču malé černé s perlami, s chůzí na podpatcích je to jako s jízdou na kole-nezapomíná se, a v kabátě po kotníky se jdu nechat zachránit. n,o a abych nelhala, taky popudit ty ostatní ženské... ;-)

0 0
možnosti

shrink

15. 1. 2010 17:56
Vy jste fakt vtipná,

jestli příště nenapíšete něco nezáživného, asi Vám začnu závidět R^

0 0
možnosti

Luisa

15. 1. 2010 15:14
Míň to klouže

po těch NEvyšlapanejch, neuklizenejch cestičkách ;-DR^

0 0
možnosti

nyny.

15. 1. 2010 15:09
hihi

já vás ráda čtu, nicméně se chytím taky toho dress code, vy se v práci nepřezouváte ?Já bych celý den v kozačkách nevydržela a navíc je to velmi nezdravé. Musíte mít nějakou šatnu nebo místo, kam se odkládají svršky ne ? Přece nemáte kabáty přes židli.Úhlem tohoto pohledu bych tedy výrobce zimní obuvi neztaracovala s ohledem na dress code, protože zimní boty jsou do ven.Ale že jsou to debilové, kteří neumí vyrobit boty na veny, aby se v nich v zimě dalo chodit, to je fakt. Takže ven sněhule a v kanclu přezout do lodiček nebo sandálků, jak je ctěná libost.

0 0
možnosti

Ježikača

15. 1. 2010 23:19
Re: hihi

tak, tak. to už mě učila babička, že v úřadu byly na přezutí lodičky s 12 cm podpatky. ale zaplať pámbu, už to po mně žádný zaměstnavatel nechtěl dlouho, neb jsou najednou tak nějak mladší a mladší. a modernější a modernější. ale úřad by to asi vyžadoval, nebo bych to tak cítila.

0 0
možnosti

ramon.dexter

15. 1. 2010 15:04
Dress code?

Bussiness dress code? Promiňte, ale váš zaměstnavatel nechápe že venku nejsou podmínky pro nošení bussiniss dress code obuvi? Případně, je opravdu velký problém vzít si objemnější kabelku a boty do kanceláře do ní?

0 0
možnosti

stedrik

15. 1. 2010 15:03
co je, šéfík nemá mercedesa

nebo má manželku?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí