Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

s(h)arka

15. 1. 2010 14:48
nějak nechápu...

stačí si na boty nasadit řetězyR^;-D

0 0
možnosti
KZ

Katka1

15. 1. 2010 14:51
Re: nějak nechápu...

Řetězy nejsou hezké a pásky odírají boty. Boty byly drahé. ;-D Zkoušela jsem to. Celý dne je na nohou mít nemohu (dres code) a když je sundám, kam s nimi? Hnusné mokré do kabelky? Šustit někde na chodbě s pytlíkem? To by asi neprošlo..;-D

0 0
možnosti
H

hoky

15. 1. 2010 14:47
hezky vylíčeno

ale co se takhle vyprdnout na dress code?

Kdyby nějaký můj zaměstnanec přišel s podvrknutým kotníkem kvůli nějakému pravidlu, které se do současných povětrnostních podmínek nehodí, slyšel by mou bohatou zásobu sprostých slov a rychle by se dověděl, co je zač. SAFETY FIRST!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí