Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

motylek_02

19. 12. 2009 22:49
:-)

:-) moc pekne prani. a pozvala jste ho uz na to kafe? ;-)

0 0
možnosti

Katka1

20. 12. 2009 10:32
Re: :-)

No, jaksi. Můj zánět průdušek se ukázal býti zápalem plic, takže jsem chvilku měla zcela jiné starosti (například s dýcháním). Už se to trošku stabilizovalo, ale marodit budu až do konce roku. Takže zatím ne...;-(

0 0
možnosti

hendrixx

16. 12. 2009 10:09
Co se týče toho kafe...

Kateřino, nečekejte na Ježíška  - stejně žádnej není, že? - a jděte do toho. V duchu si přitom můžete říkat: "Je to fuk, stejně jednou umřu a On taky jednou umře a pak po tomhle trapasu na Zemi nezbude ani tečka za větou" :-)

0 0
možnosti

Jarcho

17. 12. 2009 13:53
Výborně!

Pěkně jste to napsal.

Já si taky myslím, že kdo si o nic neřekne, ten taky nic nedostane.

Chce toho pána pro sebe? No tak ať neváhá a urve si ho. Jinak ho mít nebude a bude ho dřív nebo později mít nějaká úplně jiná.

Je lépe překonat trochu trémy a obav a zkusit to, že se v nejistotě trápit měsíce.

0 0
možnosti

smajlik :)

15. 12. 2009 21:12
Hezké

Já většinou říkám, že nechci nic. Že mi stačí s blízkými posedět, dát si ten oběd, večeři, odpolední kafe nebo prostě to, co na ně vyjde, a že mi nemají kupovat žádné blbosti. Takže to dopadlo symbolickou flaškou, pytlíkem oříšků a podobně vděčnými dary.

No a co k těm přáním? Tak tedy přeju, aby ON přestal mít ten strach a přišel s tím pozváním jako první, přeci jen se to od chlapa čeká spíš ;-)

0 0
možnosti

jana.krcova

15. 12. 2009 21:00
..

moc hezkéR^, a ať Vám vyjde ta káva;-)

0 0
možnosti

Majkyho_pupik

15. 12. 2009 18:26
to je moc hezky

ty prani jsou opravdu skveli. Pozvat ho na kafe je nekdy opravdu strasne tezky ukol a co si pomoc treba nejakou spolecnou zalibou film, sport, oblibena kuchyne... kdyz se pred nim dostatecne naznacuje muze sam pochopit anebo pak muze prijit nezavazny dotaz primo od vas...

0 0
možnosti

jirkaknop

15. 12. 2009 18:03
Nevím, jestli je podstata Ježíška

v charakteru dárků. Já mám totiž radost, že někomu něco dám. Kdyby mi někdo stále kupoval slony (raději modré, než růžové), věděl bych, že mi dává něco, o čem si myslí, že je to pro mne cenné. Toho bych si vážil, přes naprostou zbytečnost takového daru..

0 0
možnosti

Katka1

15. 12. 2009 18:38
Re: Nevím, jestli je podstata Ježíška

No, jo, ale co když Vám to pak v obrovském množství hyzdí byt (neviděl jste je, někteří jsou opravdu děsiví) a Vy to nemůžete někam uklidit, protože návštěva by si toho hned všimla a aranžovat stovku slonů pokaždé, když k Vám má někdo přijít, to je na zcvoknutí.

Mně kdyby dal někdo blízký k Vánocům třeba mixér, tvářila bych se potěšeně, ale velice by mne zklamalo, že mne ten člověk tak málo zná, tak málo se zajímá.

0 0
možnosti

15. 12. 2009 15:45
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

papaya

15. 12. 2009 14:49
Jeeee,juuuu,joooo !

To je tak klásnýýýý, škoda že na to nečumim v tývý a nedrobim do pelechu čipsy :-) P.S. Za tohle si zasloužíte minimálně .... jednoho .... růžovýho slona R^ ;-)

0 0
možnosti

Crimea

15. 12. 2009 14:48
Renata

Myslím, že Renata může být klidná. Její kniha bude pod mnoha vánočními stromečky a bude to trefa do černého. Já jsem si svůj exemplář zakoupila dnes a v knihkupectví zbyl už jediný, takže se asi prodává více než dobře.

Katko, pokud knihu napíšete i Vy, koupím si ji taky! :-)

0 0
možnosti

Lewis

15. 12. 2009 14:18
Hezké

A já bych ti, Katko, přál, aby ti ten krásný optimismus hraničící s naivitou minimálně ještě příští rok vydržel...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí