Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KH

klarisah

15. 12. 2009 14:12
Moc hezký,

otevřela jsem to s tím, že to zas bude nějaká přeplácaná slátanina, jak na sebe mají být lidé hodní a ťuťuňuňu a ono to tak fakt je,..... ale má to šrmnc a nápad :-). A na to kafe Ho pozvi! R^

0 0
možnosti
KZ

Katka1

15. 12. 2009 14:16
Re: Moc hezký,

No, jo, když jsem nemocná, jsem vždycky sentimentální. Chybí mi kontakt s kolegy v práci. Ti by mne hezky rychle posadili zpět na zem. Stačilo by pár přihlášek do insolvenčního řízení ;-D

0 0
možnosti
JN

Yesname

15. 12. 2009 14:01
To jsou ale

pěkný přání.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí