Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

ippokorny

16. 8. 2012 21:48
Na takové věci mají svobodné dcery

tatínka.

0 0
možnosti
AJ

astrudina

16. 8. 2012 23:33
Re: Na takové věci mají svobodné dcery

;-D;-D

0 0
možnosti
H

Hroznej_puberťák

16. 8. 2012 21:31
Hm

Taky jsem kdysi sháněl postel. Po dřívější zkušenosti s jakýmsi dřevotřískovým sajrajtem jsem se také rozhodl pro masiv. Sehnal jsem si super matrace (ne v IKEA), k tomu solidní rošty (také ne v IKEA), a zbývala vlastně už jen drobnost - ten masivní rám. Po prohlédnutí dosti zoufalé nabídky na trhu (mizerné, drahé nebo kombinace obojího) jsem nakonec došel k závěru, že si radši vyrobím svůj, na míru. Povedlo se, a když pak postel známí a příbuzní viděli, líbila se, takže už jsem jich dělal pět... Potěšen výsledkem jsem pak pokračoval poličkami, knihovnou, skříňkami... a propadl kouzlu výroby na míru a přesně tak, jak potřebuji, takže až to tu jednou opustíme a přestěhujem se do trvalého, nějaká IKEA, jejich doprava, montážníci a podobní mi bude leda volná. Akorát v dřevařství už mě pomalu začínají zdravit :-)

0 0
možnosti
H

Hroznej_puberťák

16. 8. 2012 21:33
Re: Hm

P.S. podmínky splňuji s rezervou, a kromě vlastní vrtačky mám vlastní i flexu, mafl, šukalku, mečovku, hoblovku a další pitominky a hračky pro velké kluky, akorát už holt jiná byla rychlejší :-P

0 0
možnosti

milinek

16. 8. 2012 21:14
Neuvěřitelné

5 hodin sedíte na zadku když se stěhujete 8-o

1 0
možnosti
KZ

Katka1

17. 8. 2012 9:11
Re: Neuvěřitelné

No, to už jsem byla přestěhovaná, vždyť tam píšu, že to bylo pár krabic (ponejvíce s oblečením a výbavou na vaření), nafukovací matrace a zahradní stolek - co byste na tom chtěl stěhovat?

0 0
možnosti
BR

R-stick

16. 8. 2012 21:06
Jednoduché - Ikee se vyhněte na sto honů

Pokud jste zazobaný milionář, můžete si dovolit ten luxus nakupovat v Ikee. Ano, mají tam hezké věci a mají tam dokonce i fantasticky levné věci. Všichni vidí cenu, ale už nevidí, že do toho musí investovat spoustu energie a peněz, aby si vysněný kus nábytku vlastními (nebo cizími) silami sestavili. Když by jste si to spočítala, tak přijdete na to, že ta postel vás vyjde jednou tak draho, než někde v solidním obchodě s nábytkem. Nehledě na to, že si ji musíte smontovat. Nechápu to, když si kupujete auto, tak to dostanete v celku a nemusíte si nic montovat doma. Nebo snad preferujete hromadu součástek, ze kterých si to auto sestavíte sama?

0 0
možnosti
R

roman37e

16. 8. 2012 21:15
Re: Jednoduché - Ikee se vyhněte na sto honů

Na tom je obchodní politika IKEA založena. Průměrně inteligentní člověk, tedy pochopitelně i žena, většinu věcí zvládne sestavit svépomocí, většinou stačí imbus (součástí balení), kladivo, šroubovák, případně gumová palice. Za další IKEA uvádí na internetu, i v prodejně, veškeré rozměry zabalených výrobků, jejich váhu a počet krabic. Každý si tedy předem může zjistit, zda se mu vyplatí si koupit nábytek jinde, kde poskytují i dovoz a montáž v ceně, případně zda si zvládne výrobek dovést a sestavit sám. Žijeme v kapitalismu a máme možnost výběru. Velkého výběru.

0 0
možnosti
JB

generál Failure

16. 8. 2012 20:00
Njn, Ikea.

Vždycky je něco za něco. Ikea je levná a má vzhledově přijatelné zboží, ale za to jsou tam všude fronty jak na banány, všechno si člověk musí udělat sám a kvalita už taky zdaleka není co bývala...

0 0
možnosti
A

Alokii

16. 8. 2012 19:15
Někdo shání chlapa

někdo si umí poradit třeba objednáním "hodinového manžela" který vše odnese, smontuje a nechce ani to kafe a nestojí tolik jako "fachmani" z Ikea. Hold někdo je právnička singl a někdo si umí poradit ;-)

3 0
možnosti
MV

macecha_marie

17. 8. 2012 12:40
Re: Někdo shání chlapa

všechno je potřeba se učit - i to "poradit si". Za chvilku bude autorka profík s praxí. Katuš, nebojte, tyhle srážky s praxí jsou občas i docela sranda. Fandím.

x

/Jinak vám rozumím - v telefonu spousta právníků, špičkových techniků, nějaký ten doktor, psycholog, i sociolog by se našel...ale jak člověk potřebuje elektrikáře...je v háji. taky to tak mám/

0 0
možnosti
S

skoda-lasky

16. 8. 2012 17:47
Ikea

Kupovala jsem tam věci několikrát, ale nikdy jsem s  tím neměla problém.

2 0
možnosti
TH

Gmurr

16. 8. 2012 21:04
Re: Ikea

Doufam, ze jste tomuhle porozumela, pani Zagorova......;-);-€;-O

0 0
možnosti
IPW

ICTech. překlady wwwJanKapounCom

16. 8. 2012 17:16
Hehe, pěkné...

...:-) Mě něco podobného čeká na podzim taky :-( Ale já asi zaměstnám kamarády ;-D

0 0
možnosti
MO

farfalla_farfalla

16. 8. 2012 16:36
...

Přesně tak. Všechno má svá pro a proti. :-)

0 0
možnosti
L

lachtanCDN

16. 8. 2012 14:23
S novou postelí

to chtělo pořídit i nového šikovného chlapa. A to se prosím nenabízím ;-D

0 0
možnosti
KZ

Katka1

16. 8. 2012 15:49
Re: S novou postelí

Si právě říkám taky. Tak jsem se kasala, že všechno zvládnu sama, vymalovala jsem (a pak se týden nemohla umýt)... a nějak jsem zapomněla, že jsem poněkud limitována svou vlastní hmotností a fyzickou silou...

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí