Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

Bígl

17. 8. 2012 10:52
Na tohle jsou nejlepší

PŔÁTELÉ!

0 0
možnosti
KZ

Katka1

17. 8. 2012 11:45
Re: Na tohle jsou nejlepší

Ano, zvláště právníci, IT manageři a podobné existence bývají s vrtačkou v ruce mimořádně šikovní.

4 0
možnosti
MM

mimi28

17. 8. 2012 9:48
Hahaha

No tak buď pozvěte kolegu z práce na guláš... a nebo si prostě sežeňte dostatek podpěr (třeba krabic) nebo kusů nábytku na které to dozvedáte usadíte a ukotvíte do zdi ... no a ještě vrtací kladivo k tomu s pneu příklepem, neb normal vrtačkou vyvrtáte jako ženská velké kulové ;-) Jinak se to dá, chce to jen trochu myslet... kladka páka a nakloněná rovina to jistí.....

0 0
možnosti
H

Hroznej_puberťák

17. 8. 2012 9:52
Re: Hahaha

Kolega z práce = právník, to si pomůže, ten bude levej jak šavle :-P

1 0
možnosti
MI

Martinigue

17. 8. 2012 9:37
Tak

to já se hlásím..!:-P

0 0
možnosti
M

myska.m

17. 8. 2012 8:49
mluvíte mi z duše

..mám celý seznam věcí, které čekají.. a čekají a čekají.. mohu si samozřejmě objednat k tomu určeného šikovného chlapíka a postupně mu číst dlouhý výčet věcí, se kterými si ve svém bytě nevím rady, ale .. nějak mi tahle představa nejde pod kůži. Možná už bych měla pocit, že jsem se dostala na vrchol emancipace a to já až tak uplně nechci! Takže ještě počkám..

.. a kdybyste dělala konkurz na kamarádku ze single řad, tak se hlásím :o)

0 0
možnosti
R

roman37e

17. 8. 2012 6:51
Mám nějakéí zlé tušení....

150 kg postel, 25 kg rošt který nejspíš něco nevydržel, klacek v ruce při vyjednávání se subtilní prodavačkou, do toho montážník který se spokojil s kafem... deseticentimetrové podpatky.... Navíc slečna je single.... Já to vidím na S/M salon. 8-o

0 0
možnosti
H

Hroznej_puberťák

17. 8. 2012 7:23
Re: Mám nějakéí zlé tušení....

Nebo slušně rostlého hrocha :-P

0 0
možnosti
KT

Ježikača

17. 8. 2012 2:01
popisovala mi kamrádka,

jak skákala v podpatcích po tubě těsnícího silikonu... nikdo jí neřekl o aplikační pistoli. vůbec si z toho nic nedělejte, než zařídíte první byt, bude z vás praktik :-)

2 0
možnosti

dan.s

16. 8. 2012 23:56
Zkušenost vskutku čerstvá

Tak jsem se po rozchodu stěhoval v podstatě s kompletní výbavou z rodinného domku (3+1+garáž+stodola+půda) do bytu 2+1 a v podstatě vše jsem převezl ve felicii bez zadních sedadel a do druhého patra vynosil snad několik tun částí skříní, postele, komod, polic a dalšího haraburdí. Stěhování nikdy více... pokolikáté už si to říkám? :-)

0 0
možnosti
DN

danax

16. 8. 2012 23:46
7 kilo..... to dáš

na etapy... zvedni to na židli a později pokračuj další fází...

0 0
možnosti
AJ

astrudina

16. 8. 2012 23:35
Díky, autorko, pobavila jsem se

to je fakt ze života;-D;-D;-D

1 0
možnosti
MH

King4

16. 8. 2012 23:00
No, já nevím ...

Vzhledem k tomu, že už při nákupu vidím kolik co měří a váží a jsem zručnej chlap a stejně nic nemontuji sám, tak vidím chybu na straně blogerky. Bez kamaráda, nebo šikovné kamarádky se nic dělat nedá. Jde o velké díly, je třeba je minimálně podržet, než vše utáhnu atd ... A svádět svou naivitu ( neříkám přímo hloupost ) na IKEA mi přijde poněkud nevhodné. Ostatně co mám zkušenosti, tak z jiných obchodních domů to je ještě horší ... V IKEA jsem nikdy neměl problém se špatnými díly, jinde ano, včetně absence návodu. Ten mají v IKEA slušný ...

0 0
možnosti
MH

King4

16. 8. 2012 23:03
Re: No, já nevím ...

A moje nevlastní, báječná dcera si nábytek z IKEA v pokoji montovala sama. Jen po mně chtěla abych jí držel díly. Baví jí to. I soused, když si nevěděl rady a došel si pro mne, tak mu proklouzla pod rukou a zatímco já mu naléval panáky na "uklidněnou", tak ona vše smontovala s jeho ženou ... A jak se pak divil ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí