Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FM

fr-mottl

24. 2. 2012 15:04
tak at to ti pravicove neoliberalni srabove konecne zkusej

a odhlasujou si zakony, podle kterych se bude kazdy starat sam o sebe. proc takove polovicatosti jako oranzove vesty. Ja jsem pro opravdove reformy. Kazdy je sveho stesti strujcem.

Ale ja se vsadim, tolik odvahy ti gauneri nemaj.

2 0
možnosti
JB

Zdravííím

24. 2. 2012 16:07
Re: tak at to ti pravicove neoliberalni srabove konecne zkusej

[][]R^

0 0
možnosti
M4

Míra 4.2

24. 2. 2012 13:38
Koukám, že se nemakačenka do 11h. vychrápali, dali si obídek

a 2 lahváče a teď tu sypou "moudra" ;-D;-D

2 0
možnosti
EZ

Emiliano Zapata

24. 2. 2012 13:42
Re: Koukám, že se nemakačenka do 11h. vychrápali, dali si obídek

Tak nějak.

0 0
možnosti
RV

IntruderBob

24. 2. 2012 13:33
Částečně souhlasím

Ať se to komu líbí nebo ne, má většina české společnosti spojenu práci s metlou a oranžovou vestou jako podřadnou práci, kterou až doposud dělali výhradně lidé na dně společnosti. Teď si můžete někdo představit, že jste třeba technolog nebo účetní. Dopoledne zametáte náměsti ve vestě, odpoledne sundáte vestu a jdete na pohovor na personální oddělení. A tam naproti vám sedí paní, která vás při cestě na oběd potkala na náměstí. Zkuste hádat, jakou máte šanci, že si řekne, jak jste svědomitý člověk nebo že si řekne, ten přišel o práci, protože v předchozím zaměstnání něco ukradl nebo tam chlastal .... Má plno jiné práce a starostí, než by zrovna vás nějak detailně hodnotila a vybírá si z opravdu velkého množství nabídek. Stejně tak vaši známí, se kterými se moc důvěrně neznáte, vaši bývalí spolužáci, či spolupracovníci. Myslíte si, že pohled na vás v oranžové vestě v nich vyvolá kladné nebo záporné reakce ?

4 0
možnosti

Kapi007

24. 2. 2012 13:25
Práce ... 2

atd. 4) Nepřijde mě, že by 20 hodin týdně bylo tak omezujících, když jsem si hledal současnou práci, prováděl jsem to ve výpovědní lhůtě práce předchozí, a rozhodně to nebylo na "krev".

atd. 5) To, že se něco jmenuje "pojištění", ještě neznamená, že to pojištění je. Z definice se u sociálního i zdravotního jedná o daň, ale to už přede mnou popsalo víc lidí.

1 0
možnosti
AL

avlyslakecod

24. 2. 2012 13:38
Re: Práce ... 2

že vy jste si nahledal novou práci intenzivně, ještě neznamená, že to tak dělají všichni, pokud někdo pracuje 20 hodin týdně, měl by za to dostat řádně zaplaceno - teda aspoň minimální mzdu

0 0
možnosti

Kapi007

24. 2. 2012 13:25
Práce ... 2

atd. 4) Nepřijde mě, že by 20 hodin týdně bylo tak omezujících, když jsem si hledal současnou práci, prováděl jsem to ve výpovědní lhůtě práce předchozí, a rozhodně to nebylo na "krev".

atd. 5) To, že se něco jmenuje "pojištění", ještě neznamená, že to pojištění je. Z definice se u sociálního i zdravotního jedná o daň, ale to už přede mnou popsalo víc lidí.

0 0
možnosti

Kapi007

24. 2. 2012 13:25
Práce ...

Docela mě převapuje, že podle některých existuje práce "podřadná", "nedůstojná", .... Domnívám se, že existuje pouze práce užitečná a práce zbytečná a úklid našich ulic rozhodně mezi užitečné patří.

atd. 1) Dva měsíce mě taky přijde málo, podle mě by byl ideální půl rok.

atd. 2) Já žiji ve čtvrti s "nepřizpůsobivými" a můžu říct, že na každý úklid ulice čekáme jako na smilování a i kdyby vzali každý druhý vajgl, už to je markantní posun k lepšímu

atd. 3) Opět můžu posloužit zkušenostmi ze své čtvrti, není pravdou, že by "nepřizpůsobivý" neuměli makat, akorát jedou v úkole na černo :-( a pokud by se na tyto práce dostal aspoň každý třetí flákač, co mě ráno zdraví ze svého oblíbeného nonstopu, pak je to plus.

0 0
možnosti
KL

cliff

24. 2. 2012 13:56
Re: Práce ...

jenze u mnoha lidi prevalada nazor, ze kdyz nemohou delat to co by chteli (a nekdy zbytecne vystudovali), musi je ostatni zivit.

0 0
možnosti
MH

hermína

24. 2. 2012 13:05
nějak mi to nesedí,

ale zrovna dnes paní z úřadu práce tvrdila známému, že sice nemá na podporu nárok, ale povinnost veřejných prací zůstává, protože je u nich registrován. Registrován je kvůli placení zdravotního pojištění a pomoci při vyhledávání práce.

Takže 0 kč od státu, ale zametat ano. a do té práce dojede za co? a ty pracovní boty si koupí za co?

0 0
možnosti
O

ombre

24. 2. 2012 12:56
naprosty souhlas!!!!karma

R^R^!!

0 0
možnosti
MT

jozko skocdopole

24. 2. 2012 11:52
Pokud nekdo CHCE pracovat a hleda praci,

to je samo o sobe prace na plny uvazek.

Tohle statni zotrocovani jenom zpusobi vyssi nezamestnanost a nemoznost nejit praci. Rv

1 0
možnosti
M4

Míra 4.2

24. 2. 2012 13:34
Re: Pokud nekdo CHCE pracovat a hleda praci,

Nebojte se, oni to na ÚP poznají, kdo opravdu chce pracovat, to není tak těžké!

0 0
možnosti
ZR

729

24. 2. 2012 11:48
Konečně mladá tvář,

která není pravicově zabedněná až za ušima. Na jedno autorka zapoměla. Drábkovi vůbec nejde o nějaká nemakačenka. která tyjí z daní daňových poplatníků. Naopak, jde o makačenka a o způsob jak jim nahnat strach. Snad si někdo nemyslí, že úřednice na ÚP bude nahánět na veřejné práce ty, kdož by tzam patřili tj. mladé, zdravé a líné, kteří neodpracovali v životě ani den.  Ale kdež, panička si přece nebude dělat problémy. Do VP bude nahánět lidí před důchodem u nichž se předpokládá, že po čtyřiceti letech práce jsou na šikanu zvyklí a skloní pokorně hlavu. Zdůvodní si to vždycky a proti rozhodnutí není naděje uspět v odvolání. Je to zrůdný režim nemající v  civilizovaném světě obdobu. Inu, Havel věčně živý.

6 0
možnosti
EZ

Emiliano Zapata

24. 2. 2012 13:17
Re: Konečně mladá tvář,

No tak jestli tohle je tvář levice, tak to už potom nevím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí