Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

jmitas

30. 11. 2011 17:58
Paní autorko...

jsem, použiji li Vaši terminologii "single" už deset let. Když to řeknu česky, jsem normálně rozvedený a už to tak zůstane(je mi 65). Pocity, které popisujete plně sdílím a souhlasím. Pokud si člověk nevytvoří umělou samotu, má přátele a kamarády, miluje přírodu a občas to dokáže sdílet se souznějící duší, nemusí být na tom vůbec špatně.Já jsem se naučil veškeré věci kolem domácnosti, oceňuji to, co jsem dříve nechápal -starost o čistotu atd. Ale máte pravdu, že v mém okolí existuje mnoho žen, které se trápí v nefunkčním manželství a nemají odvahu být, ve Vašem slova smyslu, "single".:-)Zdraví kolega bloger. JiříV

3 0
možnosti
EN

mujercita

30. 11. 2011 17:51
Já jen doufám,

že jste to opravdu nemyslela tak, že se Libuška o manžela nemusela tolik bát, kdyby věděla, že být sama není tak strašné.

Libuška jistě už dávno ví, co to obnáší starat se o domácnost, a především ona si samotu nevybrala, ale vyrovnat se s ní dokázala, což jí přeju. Ale jak to souvisí s dobrovolně/nedobrovolně svobodnými a nikdy nezadanými, to stejně jako většina ostatních nechápu.

2 0
možnosti
FH

Bouše

30. 11. 2011 17:47
Je vidět, že autorka je single a uvažuje jako single.

Zbagatelizovat strach ze smrti svého nejbližšího člověka na pouhý strach z následné samoty, to může jen někdo, kdo žádný takový vztah nezažil. Daleko více na místě by bylo, kdyby si autorka vzala na mušku ty jedince, kteří se ženou do svazku skutečně jen kvůli strachu ze samoty. Těm ať našeptává a vypočítává výhody single života. :-P

7 0
možnosti
EN

mujercita

30. 11. 2011 17:52
Re: Je vidět, že autorka je single a uvažuje jako single.

R^srazili jsme se

0 0
možnosti
JN

Yesname

30. 11. 2011 16:56
Nevím, proč

se diskutující pohoršují až rozčilují. Je to napsaný správně a dobře. Jen to někdo nechce slyšet. Většinou to není žádný děs mít samostatnou domácnost a občas s někým sdílet volný čas.

3 0
možnosti
AY

proctonejde

30. 11. 2011 17:10
Re: Nevím, proč

autorka smichala hrusky s jabkama..... Libuska je sama doma ,ale neni jak uz dole diskutujici psali, single protoze je vdova a ma deti.....  kdezto autorka zije sama a je single, protoze nema ani staleho partnera ani neni vdana a ani nema deti..... coz jsou opravdu hrusky a jabka..... pokud chtela autorka psat o tom, ze byt sama neni zase tak hrozne, tak do toho nemela michat Libusku.... :-P

2 0
možnosti
AY

proctonejde

30. 11. 2011 16:44
Z vaseho prispevku

je naprosto jasne proc jste stale single..... byt single na urcitou dobu je mozna pro nekoho prospesne... ale ve vasem pripade je to spise k placi.....  ono se totiz nic nema prehanet! .... mila damo, manzelstvi neni jen romanticke ruzove sneni ktere nikdy neskonci ;-D.... vy mate zrejme v hlave zmatek, co to vlastne manzelstvi ci partnerstvi znamena.....  ve vztahu se clovek musi aspon trochu "objetovat".... samozrejme ta "obet" by mela byt oboustranna..... coz je prave ta domluva mezi partnery..... Libuska bude samozrejme stastna i sama doma.... protoze ona az tak sama nebude... narozdil od vas ma deti.... i pres to ze to treba nejsou idealni deti... slovo idealni je totiz relevatni....

0 0
možnosti
AY

proctonejde

30. 11. 2011 17:22
Re: Z vaseho prispevku

ne jen z toho prispevku ale z vasich prispevku

1 0
možnosti
AA

Saša

30. 11. 2011 15:36
Člověk je tvor společenský a není stvořen pro osamělý život.

Vy jste se dostala do fáze, kdy jako 'z nouze ctnost' sepisujete apologetiku osamělého života, pro jistotu vznosně nazývaného cizím slovem singl (latino/anglicky to tak nebolí, že), ale to samo o sobě není závadné, je to jen k politování.

Ovšem vybízet jiné lidi k rozvodům a rozchodům, abyste v tom maléru nebyla sama, to je už hanebné.

4 0
možnosti
JK

J.K.S

5. 12. 2011 15:12
Re: Člověk je tvor společenský a není stvořen pro osamělý život.

Nemám dojem, že autorka vybízí k rozvodům. Slyším tam: "Nebuďte s tyranem nebo sobcem jen za strachu, že zůstanete sami. " A to platí stejným dílem pro muže i pro ženy. (Jsem vdaná, nemám důvod na tom cokoliv měnit. Být ale můj manžel despota, tak od něho odejdu. Na těch dvacet třicet let, které mi zbývají, by mi to stálo za to. Ani bych manžela násilím nedržela, kdyby se rozhodl odejít on. Tomu se říká svoboda.)

0 0
možnosti
K

kulička-v-trávě

30. 11. 2011 14:05
Single, mingle..

..."A taky zjistíte, co se opravdu stane, když zapomenete nakoupit a dojde toaletní papír, zubní pasta, zplesniví chleba, nebo když měsíc neuklidíte koupelnu." Co se stane zjistíte i s manželem a dětmi za zády. Pokud single zapomene nakoupit, vcelku nic se nestane, hlad bude mít vlastní vinou on/ona sám/sama. Pokud ovšem zapomene nakoupit máma od rodiny, je to horší -hlady vřískající děti, nabručený manžel...;-)

1 0
možnosti
KZ

Katka1

30. 11. 2011 14:12
Re: Single, mingle..

No, já nevim, ale když jsme dva (a více) v domácnosti, leží snad odpovědnost za její provoz na dvou (a více) - tedy nepočítám malé děti. Zato když jsem single, tak se ten chleba prostě sám nekoupí.

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

30. 11. 2011 14:01
No, já nevim...

Ona ta Libuška jaksi není single, Libuška je vdova, a s dětma. Vnímám podstatný rozdíl.

6 0
možnosti
KZ

Katka1

30. 11. 2011 14:03
Re: No, já nevim...

Libuška je vdova s dospělými dětmi. Ani jedno z nich nežije s Libuškou, obě mají vlastní domácnost. V tom slova smyslu, jaký jsem definovala v článku (osoba žijící samostatně v domácnosti, kterou nesdílí s nikým jiným) je Libuška single.

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí