Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŽA

atrapa

24. 10. 2011 16:12
chválím !

Je to velmi vtipně a výstižně napsáno. !!A navíc je autorka hezká dáma, která by jistě s odporem odmítla být označena jako feministka,  její příspěvek však stanoviskům feministek odpovídá víc než přesně.R^

0 0
možnosti
R

realya

24. 10. 2011 16:27
Re: chválím !

mě hezká nepřipadá, natožpak vtipná :-( ale je poznat, že si to o sobě myslí ;-D

5 0
možnosti
JN

Yesname

24. 10. 2011 16:03
No, on je dost často problém v tom,

že ten hodnej kluk bejvá taky chudej. Nebo slabej.

3 0
možnosti
KZ

Katka1

24. 10. 2011 16:07
Re: No, on je dost často problém v tom,

Já bych ráda řekla, že chudej kluk nevadí, jenže pod vlivem článku, který níže odkazuje Jarcho odpovídám upřímně: Nemusí být bohatej, ale když je chudej, prostě to vadí. V tom našem věku kolem třicítky už by většinou měl mít muž vybudované nějaké pracovní zázemí, jak se říká "nastartovanou kariéru". Pokud v pěta třiceti ještě pořád bydlí v pokojíčku u rodičů, kterými nic nepřispívá, protože nemá, chodí pěšky nebo jezdí autobusem (a nemá pro to ekologické vysvětlení), nemá stálé zaměstnání (čest uměleckým výjimkám, ale na mě je to moc nejistoty) a ani žádné nehledá, je prostě něco špatně.....

Chudej kluk může znít do určitýho věku romanticky. Od určitého věku spíš čichám nějaký zásadní problém.

5 0
možnosti
JC

Jarcho

24. 10. 2011 15:50
Nejste upřímná ani sama k sobě.

Mnohem pravdivěji to napsala tady ta slečna: http://velikovska.blog.respekt.ihned.cz/c1-53281990-nezapadas-do-sablony

6 0
možnosti
KZ

Katka1

24. 10. 2011 16:04
Re: Nejste upřímná ani sama k sobě.

Sakra, tohle je fakt drsný. A hodně dobrý. Díky za odkaz.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí