Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Petr-007

24. 10. 2011 23:50
Nejhorsi kombinace blba a osamnela

0 0
možnosti
M

milanalois

24. 10. 2011 23:17
Být single je nebezpečné.

Čím déle je člověk sám, tím je neschopnější nebýt sám

3 0
možnosti
JK

jankozeluh

24. 10. 2011 23:30
Re: Být single je nebezpečné.

ano to je pravda, bohužel ;-( já 15 měsíců myslim že víc než rok už je doba, kdy psychika odchází do sraček

0 0
možnosti
VJ

Janus2

24. 10. 2011 23:16
Ten kluk je tak potřebný, to by člověk brečel

Pěkně napsáno, Kateřino. Po prostudování Koželuhova blogu bych jen dodal: jeho blog je výkřik o pomoc. Ovšem jde na to blbě, chlapec, hodně blbě. Jako analytik nestojí za fajfku tabáku a mýlí se v zásadní věci: nejde o to, že by ženy nestály o hodné a chudé kluky. Třeba takový Michal Horáček taky začínal jako chudý (a jistě i hodný) kluk. Ale krom toho měl něco navíc: charisma, nepopiratelnou inteligenci, touhu na sobě pracovat. Byl zajímavý a měl potenciál.

To vše jsou vlastnosti, které jsou pro ženy přitažlivé. Nechtějí se s tím druhým nudit a navíc chtějí mít jistotu (nakolik to jde), že finančně utáhne péči o rodinu, protože v prvních letech výchovy potomka žena JE na muži do jisté míry závislá.

Pan Koželuh má mizerné vzdělání (to se pozná už na pravopise), malé ambice a fixní ideu hraničící s misogynií. Místo aby se rozhlížel po světě, tak skuhrá. Navíc je levičák. Na tom není přitažlivého ani zbla. Propagací vlastního lúzrovství ještě nikdo žádnou ženu neulovil ;-)

2 0
možnosti
JK

jankozeluh

24. 10. 2011 23:32
Re: Ten kluk je tak potřebný, to by člověk brečel

ale zalez zpátky do sklepa, tahle ti stejně nedá

0 0
možnosti
LD

andu

24. 10. 2011 23:07
Výstižný článek

Ale jak je vidět z diskuse, potrefených houserů, které nemohou najít holku, nebo trpí nesplněnými představami je tu celé hejno ;-D

0 0
možnosti
A

aliere

24. 10. 2011 23:31
Re: Výstižný článek

no, tak jsem houser. Do 25 let jsem si myslel, že to můžou ostatní, do 35 let, že já, na prahu 40 vím, že nikdo. Prostě se to vyvinulo tak, že jsem vlk samotář. A mám vlastně štestí, že můj životní styl je dnes moderní. Takže si puste Nohavicu, písničku Jdou po mně, jdou, jsem už v poslední sloce:-P. A  že asi nebudu mít nikdy rodinu a děti. Jsem fatalista. Není to můj problém, ale problém společnosti. Jednou jí budou lidé jako já chybět a zanikne. A s ní i vaši potomci. Už to tu bylo a bude zase. Zrovna včera dávali v talevizi racka Jonathana, tak jste mi připoměla hejno:-P

2 0
možnosti
ČP

Opinion

24. 10. 2011 22:56
Generace třicátníků .

Tak slečna už má odmejdanováno, odstudováno a odcestováno a teď řeší co dál a z hrůzou zjišťuje, že je z ní racionální třicítka .  Já už jsem starej kořen, ale dávno před touto dobou vyrvanou z kořenů jsem říkal „Pokud se nevdáš/neoženíš z blbosti (lásky)  tak se neoženíš „.  Další věc je, že dobrý vztah potřebuje romanci z které pak čerpá v budoucnu a ve třiceti  už jsou ty hormony na romanci taky trochu unavený .

6 0
možnosti
M

milanalois

24. 10. 2011 22:57
Re: Generace třicátníků .

R^

0 0
možnosti
JK

jankozeluh

24. 10. 2011 22:35
SALAMA ISLAMA na vas

vy pindy......

však ono toé nebude dlouho trvat a islam prijde, dalsi na rade po kartagu je apeninsky poloostrov,

historie se opakuje, vime?

0 0
možnosti
JN

Yesname

24. 10. 2011 22:42
Re: SALAMA ISLAMA na vas

Bysme se měli domluvit, že na diskusi nebudem chlastat.

2 0
možnosti
RK

Renatus Karmín

24. 10. 2011 21:38
Tak se nám

ty nůžky povážlivě rozevírají. S rostoucími nároky žen se přímo úměrně snižuje ochota mužů tyto nároky uspokojovat. Zbývá už jenom ten sex, ale ani ten všechno nezachrání. Je to jako v obchodě, pokud cena zboží neúměrně stoupne, zákazník se přeorientuje na jiné.

7 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

24. 10. 2011 21:40
Re: Tak se nám

Jo jo, pomalu se chystám, že budu půjčovat ovečky :-P

1 0
možnosti

Quazi

24. 10. 2011 21:35
hezky!

Líp bych to sama nenapsala.

1 0
možnosti
KL

Tipeq

24. 10. 2011 21:31
Autorčina představa emancipované ženy

nenápadně, ale jistě směřuje k jedinému - emancipovaná žena nic od partnera nepotřebuje, vydělá dost, rozhoduje si o věcech sama a vnitřní emocionální život jí zajistí pes nebo kočka. Stejně tak požaduje, aby pokud možno nic po ní nepotřeboval její partner. V podstatě Katko do vztahu nic nenabízíte a vlastně ani nic nechcete. Přesto asi trvalý partnerský vztah máte. Jak to sakra může ale fungovat?

7 0
možnosti
D

defi

24. 10. 2011 21:33
Re: Autorčina představa emancipované ženy

taky mám z článku pocit, že já jsem emancipovaná, tak si budu dělat co chci a ty buď rád, že mě vůbec máš.. hmm tak takovou nikdy

2 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

24. 10. 2011 21:25
Dobrý.

Z posledních terénních průzkumů sociologů vyplynulo, že 95% dnešních dívek by si vybralo chlapce, který je galantní, slušný, hezký, milý, vhodně oblečený a nemluví sprostě. Problém je v tom, že chlapec, který je galantní, slušný, hezký, milý, vhodně oblečený a nemluví sprostě, již většinou chlapce má. Jinak ale dobrý článek ;-)R^.

7 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

24. 10. 2011 21:33
Re: Dobrý.

uáááááá tohle byl ukrutně dobrý komentář ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí