Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

janprazak

5. 10. 2011 16:16
Nějak

nevím, co jste tím vlastně chtěla říct. Snad by mohla trochu napovědět ta hovorová čeština, plošně použitá v celém psaném projevu. Nicméně každý má právo napsat cokoli a jakkoli to, co cítí...

0 0
možnosti
L

Lev--_z-___Rožmitálu

5. 10. 2011 20:12
Re: Nějak

autorka tím chtěl říct že nemá ráda když je někdo jiný

zřejmě je to protože sama neumí mít vlastní postoj a lidé na které v článku láteří jí nastavují zrcadlo

navíc mi přijde trošku nenávistná stačí si přečíst nadpisy jejích článků

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

5. 10. 2011 15:38
kazdy at si dela co chce a jak chce

neni prece nic spatneho, jesli nekdo sleduje jen CT2 a CT24, nebo jen Novu a Primu a nebo televizi nesleduje vubec. Je jedno, jesli nekdo neslavi nic a nekdo i to, ze je pondeli / utery /... je na kazdem, jestli cte rodokapsy, harlequina, Zemeplochu nebo kanta. Kazdy ma pravo se tvarit jako kakabus a nebo stastne. Taky jeho vec. Dokonce je i vec kazdeho, jestli se rozhodne ostatni prevedcovat, ze jeho cesta je jedina spravna - nemusite ho poslouchat, akceptovat jeho teze.

Takze vas clanek beru, je to vas pohled na vec, ktery vam nikdo nevezme. Ale ani nic vic :-).

1 0
možnosti
S

standysman

5. 10. 2011 15:18
citát

Názory jsou tím nejlacinějším artiklem na světě. Pokud přebíráte názory jiných, těžko si budete moci vytvořit své vlastní. -- Napoleon Hill

0 0
možnosti
ZMAP

Z mechu a pazdeří

5. 10. 2011 15:13
Jít s davem je nejlepší?

Nebo možná spíš dělat podle toho, co píšou v nějakém přihlouplém časopise. Já třeba narozeniny slavím, ale ty svoje, pak u nějakých dalších lidí taky. Ale neslavím ani Patrika, ani Valentýna - nic mi to neříká. Za bolševika jsem neslavil MDŽ, teď nemám potřebu slavit jiné, ale podobné zhovadilosti.

Na dost věcí kupodivu názor mám. Proč neplavu s proudem? Protože mě to nebaví. Dělat zhovadilosti, protože to chce někdo jiný (dřív se chtěla politická angažovanost, dnes je zas třeba být IN a tady dodržovat firemní kulturu) a ještě se tvářit a říkat, jak mě to celé baví?

Na televizi se moc nedívám, kouknu se někdy i na ČT2, ale někdy i na lehčí žánr. Myslím tím westerny, pak série o Vinetouovi ap. Ordinaci a další nekonečné seriály fakt nemusím. Děj psaný dle toho, že chce herec na chvíli ze seriálu vypadnout, tak to fakt ne. To byly duchaplnější seriály za bolševika, i když jsem viděl jen část z nich.

0 0
možnosti
JB

hendrixx

5. 10. 2011 15:53
Re: Jít s davem je nejlepší?

Napsal jste nám tu o sobě spoustu zajímavých věcí. Možná víc, než zbývá těch, které jste o sobě nenapsal. A já teď marně přemýšlím proč. Je to seznamovací inzerát? Nebo jaká je pointa?

0 0
možnosti
M

Michaell

5. 10. 2011 14:53
vosoby

Vždy obdivuji lidi, kteří umí mluvit, nebo psát o ničem, že jim není líto toho ztraceného času. ;-)

1 0
možnosti
T

temi

7. 10. 2011 13:58
Re: vosoby

pomoooc, vokurka,vosoby, ject....když to vidím v televizi, bohužel i ve zprávách, nabíhá mi žíla na krku...a teď i tady,achjo....;-(

0 0
možnosti
PH

phil.hill

5. 10. 2011 14:40
.

Neurážejte lidi jen proto, že nemáte vkus a jste bez názoru. Nenechte se načapat při sledování ČT 2, abyste se netvářila moc intelektuálně. Jinak s přáteli nebo rodinou se vídám, proto, že je chci vidět, a ne proto, že je Helovííín.

Rv

0 0
možnosti
MP

zly.previt

5. 10. 2011 14:31
A koho

hraje Kuklová v ordinaci? Jinak rád slavím kdykoliv cokoli, i tu radost ze života, jen tak.

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

5. 10. 2011 14:22
Jé, to mě pobavilo jako už dlouho nic!

Hodně vtipná kritika intelektuálního snobství - parádní kousek se vám povedl! R^:-)

1 0
možnosti
JK

jaroslav_1

5. 10. 2011 14:18
...

To se mi líbilo. R^  On se ten svět kolem dá chápat jako velký stůl (tuším že se tomu říká švédský) a na něm je žrádélka ode všeho něco, od začouzené klobásy po kapustičku jako mandličku a každý si vezme na co má chuť. A jestli se chce nějaký kapustňák dívat svrchu na uzeňáka, tak by měl dostat štanglí salámu po palici. A naopak. :-)

1 0
možnosti
HS

soukenikova

5. 10. 2011 14:14
Vitpný

Jé, to je vtipný. Akorát nevím, koho hraje Kuklová v Ordinaci, se nekoukám. Ale koukám na Comeback !!

0 0
možnosti
KZ

Katka1

5. 10. 2011 14:16
Re: Vitpný

Tak to koukáme dvě. Já si tu Kuklovou snad budu muset vygooglit. Jsem si skoro jistá, že jsem ji tam (v ordinaci, ne v Comebacku) jednou viděla.... nebo alespoň v ukázce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí