Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

APEG

31. 8. 2011 15:08
No vidíte

a nebylo by lepší říct..si jí uvař sám muži, recept je na straně 22..a příště jet na dovolenou sama?

Druzí Vás mohou využívat jen tam, kam jim to dovolíte.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

31. 8. 2011 15:38
Re: No vidíte

Jenže určitá generace (a možná i kategorie žen) je přesvědčena, že žena je na světě od toho, aby byla využívána a skutečně trpí nikoli proto, že je někdo využívá, ale proto, že to využívání nedokážou snést, ač jsou přesvědčeny, že je to jejich povinnost.

1 0
možnosti
DC

Morningstar

31. 8. 2011 15:03
váš příspěvek

je daleko lepší než původní blog. Vy totiž chápete o co jde, Klára Budilová jen odsuzuje a navíc z pozice: "mně se to nikdy stát nemůže". Děkuji za Váš pohled na věd

0 0
možnosti
L

lesicatko

31. 8. 2011 14:57
Zle dopadol

Chudák, 10 rokov musel čakať na sviečkovú...

0 0
možnosti
K

kulička-v-trávě

31. 8. 2011 14:54
Nechápu to PS

Hlava mi to nebere. Paní týden balila a zavařovala? To pro celý školní výlet? Na dovolené nebyl čas vylézt ze stanu do moře, protože vařila a prala? Pro celý kemp? Ne, vážně to nechápu.

0 0
možnosti
MD

mikado12

31. 8. 2011 15:27
Re: Nechápu to PS

Jsou nenažraní, no...

0 0
možnosti
BB

miyu

31. 8. 2011 14:54
Stane se

je to par let zpatky, zacala jsem se "kamosit" s jednim klukem. To ze mi volal x krat za den se mi zdalo krasne romanticke. To ze chtel hned poznat moje rodice a vsechny me kamarady a zname mi prislo jako dukaz, ze to se mnou mysli vazne. Pak mi zacalo trochu vadit, ze mel takove ty vycitave kecy kdyz jsem mu nezvedla telefon kdyz volal = fakt, ze jsem byla v praci a byla na porade nebral jako argument. Co me zacalo vylozene nasirat bylo kdyz mi zacal me kamarady a zname tridit na ty "dobre" a na ty co bych se s nimi nemela stykat (se zlou se potazal, ale ja blb jsem ho ani tehdy nebyla schopna kopnout do zadele). Pak jsme se potkali s jednim jeho znamym, ktery se se mnou chvili bavil o me praci. Cokoliv jsem rekla, muj "drahy" po me opakoval s idiotskym prizvukem jak petilete dite a sklebil se u toho. To pro me pak byla ta posledni kapka, servala jsem ho na tri doby a poslala ho tam kde slunce nesviti. No jo, kdyz je clovek mlady a blby tak se kolikrat spusti s nejruznejsimi idioty.

2 0
možnosti
HH

Cacorka270707

31. 8. 2011 14:52
jo jo

... taky se mi styskalo :-)

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

31. 8. 2011 15:04
Re: jo jo

Kdo to tu je? 8-o

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

31. 8. 2011 14:36
..

no to je dost;-DR^ dala jste si načas;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí