Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

motylek_02

1. 9. 2011 10:43
clovek ktery si vazi sam sebe

tomu ten pohar pretece daleko rychleji (viz prispevek nize, miyu) a dotycneho posle do haje.  Clovek, ktery vyrustal v prostredi, kde urazky mezi rodici a vysmech byl normou, tak prechazi stale vice a vice ustrku, a neni se co divit ze ten druhy toho vyuziva vice a vice. Nicmene na tango jsou potreba dva, jeden bez druheho by tuhle bolavou hru nemohli "hrat". Co s tim? Je to slozite :-(, protoze odejit z nevhodneho vztahu prijde jednomu relativne snadne, pro druheho to muze byt vystup na Everest.

0 0
možnosti

dva mraky

1. 9. 2011 10:21
časná opozice

Řada lidí si sonduje svůj životní prostor a pokud je včas neklepnete přes prsty, začnou nezvladatelně expandovat a jak se to rozjede, dotyčný se dá jen špatně dá zabrzdit. Podobné věci se  dají často zaříznout hned v zárodku. Pokud takový plíživý despota vidí opozici hned zkraje, buď se přestane roztahovat, nebo odkryje svoji podstatu naplno.

2 0
možnosti
MN

Kajle78

1. 9. 2011 9:50
autorce

a je takovej problém na věty typu: pozor na zažívání? odpovědět něco podobně záživného?

0 0
možnosti
KZ

Katka1

1. 9. 2011 10:36
Re: autorce

Ale určitě jo, ale ne každej má na to povahu a pohotovost. Já třeba dovedu bejt fakt jedovatá, ale někdo to v sobě prostě nemá....

0 0
možnosti
S

stepulka

1. 9. 2011 8:09
Jedovatý med

... ano, dobře popsáno....

0 0
možnosti
ZS

Doa

1. 9. 2011 9:02
Re: Jedovatý med

Pěkně jste to vystihl.... jedovatý med je nebezpečný. A používá se nejen v manželství.

0 0
možnosti
LA

Lex Aeterna

31. 8. 2011 22:38
Jistě, ale když tohleto dělá žena chlapovi

tak je to přeci úplně v pořádku ne?

Všechno, co jste napsala, by se dalo aplikovat i opačně.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

1. 9. 2011 8:25
Re: Jistě, ale když tohleto dělá žena chlapovi

Kde píšu, že naopak je to v pořádku? Doporučuju dvě věci: naučit se pořádně chápat psaný text a přestat ze sebe dělat ublíženou chudinku.

Fakt nesnáším, když mne někdo pranýřuje za něco, co jsem neřekla....

0 0
možnosti
M

mourecek

31. 8. 2011 22:02
Běhá mi z toho mráz po zádech

Běhá mi z toho mráz po zádech.

0 0
možnosti
KT

Tycova.blog.i.dnes

31. 8. 2011 20:17
znám,

to je ta klasika: každá oběť si hledá svého vraha. je to děs, ale je to závislost. často neléčitelná

0 0
možnosti
ADNS

aby diskuse neměly sysl

31. 8. 2011 18:48
Jaký si to kdo udělá, takový to má

Jaksi jste vynechala možnost, že dáma skutečně je neskutečně hloupá.

2 0
možnosti
L

lor

1. 9. 2011 12:34
Re: Jaký si to kdo udělá, takový to má

Tu Vaši nesnášenlivost vůči ženám, kterou opakovaně dokazujete téměř u každé diskuze, bych označila za patologií.

0 0
možnosti
P

pěnice

31. 8. 2011 16:00
Takovým ženám já říkám "světice"

Jejich problém tkví v tom, že si stěžují, ale nic řešit vlastně nechtějí. Měla jsem takovou známou a až časem jsem pochopila, že mi tím dává vlastně najevo, co všechno ona zvládne. Jednoho dne jsem ji tvrdě požádala, aby mě neotravovala svým "těžkým" životem, když nic řešit nemíní a mi jen zvedá tlak.  Od té doby razím heslo - blbce nelituju, těch není škoda.

0 0
možnosti
H

Hroznej_puberťák

1. 9. 2011 14:22
Re: Takovým ženám já říkám

Já ji říkám zhruba podobně, taky to začíná na "s" a končí na "ice" :-P

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

31. 8. 2011 15:08
to je drsne...

Tak, kdyby to pani z PS podala, urcite by to pochopili...

Jenze ono je to nekdy skutecne o vztahovacnosti. Spousta chlapu je jednoduchych a primocarych. Pokud reknou A, casto skutecne mysli pouze A a nikoliv jeste B, C. D a E. Ono je to vzdycky od kusu - nekdy je to skodoliby a jedovaty jeden }ne nutne chlap), nekdy vztahovacny druhy (ne nutne zenska) .... a nejhorsi je kombinace obou techto.

1 0
možnosti
KZ

Katka1

31. 8. 2011 15:37
Re: to je drsne...

No právě, právě. Já jsem třeba strašlivě háklivá na tón, jakým se mnou někdo hovoří. Vydržím leccos a lecjaké vtípky, ale zkuste mne zlehčovat, nebo se mi vysmívat a nastane peklo.

Ale tenhle článek nebyl o těch dobráckých slonech v porcelánu, co nadělají víc škody než užitku (i takového jsem potkala, co jsem po každém rodinném setkání týden obíhala všechny zúčastněné a dlouze se za něj omlouvala, zatímco on neměl tušení...). Tenhle článek je o lidech zlých, lidech medově jedovatých, takových těch, co uštknou líbivými slovy, aniž by co kdo zpozoroval, jen oběť ví....

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí