Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ježikača

25. 2. 2011 19:12
šílená situace,

chudáci kluci a babička

0 0
možnosti

Quazi

25. 2. 2011 18:35
ze života

Pár takových "nevímjaktonežalovatelněnapsat" ... ehm .... žen .... znám osobně. Asi je pěstujou v laboratoři  jako pokusný sociologický materiál. Asi pro výzkum financovaný komerčními Tv stanicemi, jak účinné jsou scénáře telenovel.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

25. 2. 2011 20:23
Re: ze života

No, já o té Barbie nic nevím, kromě toho, že jezdí Alfou Romeo černé barvy a je hubená. Taky to může být tak, že ten Aniččin byt je levnější, protože v něm bydlí "reguláči" a Barbie si bere hypotéku a na dražší byt nemá. Možná jej kupuje proto, že chce sama někde bydlet, to nikdy nevíte....

0 0
možnosti
G

Gmur

25. 2. 2011 18:20
pekny

a pravdivy. Diky,Hodi se to docela k te diskusi o otcich. Jak si matky mysli zeby... cosi.....

0 0
možnosti
C

Copenhagen

25. 2. 2011 18:05
O snech a touhach....

Te Vasi kamaradce ty deti nekdo pridelil?Pokud si je nechala delat dobrovolne a pokud je svepravna tak se divim,jak premyslela.Uz tak dost bude vysavat stat jako samozivitelka - taky se s timto titulem bude urcite na uradech vehementne ohanet.

0 0
možnosti
L

laduk

25. 2. 2011 17:55
hm...

Hezký, takový oduševnělý. Zajímavý je, že někomu to přijde drsný nebo těžký, mně se to zdá veselý.

0 0
možnosti
BB

Beránek boží

25. 2. 2011 18:03
Re: hm...

Jo, když si člověk představuje tlusťošku lovící asiinženýra, tak je to sranda.

Když si ale představí samoživitelku se dvěma děckama a babičkou, už je to horší. :/

0 0
možnosti
BB

Beránek boží

25. 2. 2011 17:54
njn... i snít se má realisticky.

Ale spousta žen je bohužel v tomhle spřádání pohádek opravdu dobrá... :/

0 0
možnosti

Ája+

25. 2. 2011 15:29
Pěkné

Katko, úplně banální příběh, ale co vy z něj dokážete vykřesat! Fakt píšete moc pěkně a mám radost, vždycky, když vidím, že se objevil další článeček od vás. Tak pokračujte, i kdybyste měla chodit sbírat historky do hospody. Po vašem zpracování budou vždycky parádní.

Kamarádku lituju, má to těžké. Přeju jí, aby se z toho vyhrabala vlastními silami. Na prince, ani asiarchitekty, totiž nejde spoléhat.

0 0
možnosti
H

Hroznej.puberťák

25. 2. 2011 12:44
Inu...

...ano.

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XIII

25. 2. 2011 12:10
Milá Aničko,

... co si neurveš, to nemáš.

0 0
možnosti
C

culka

25. 2. 2011 11:55
Aúúúú!

Uvrhla jste mě do deprese.... a to jsem chtěla načerpat odkudkoli nějakou motivaci ke zdolání poslední dvacetiny dnešní pracovní nálože.... co já teď budu dělat??? Ten zbytek práce by ta Barbína taky nechtěla?

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí