Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

milanalois

31. 1. 2011 17:38
Svobodný zazobaný pětatřicátník

je buď dávno ženatý, nebo je úchyl.

Když to holka nestihla do třiceti, teď už těžko někoho pořádného uloví.

0 0
možnosti
M

masculine

31. 1. 2011 18:02
Re: Svobodný zazobaný pětatřicátník

:-) ženatý nejsem, tak ještěže nejsem zazobaný...sem si oddech :-)

0 0
možnosti
S

sisa61

31. 1. 2011 17:36
trefne

R^ hezky napsane a bohuzel pravdive. Doufam, ze ted jako advokatka (gratuluji) budete psat trochu casteji.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

31. 1. 2011 17:00
he, tak to pobavilo

....já prstýnek nosím furt (teda kromě bazénu).....říkáme tomu s kámošema "kruh bezpečí"....brání nás před "vdavkychtivýma robama";-D

Příběh s princem dobrý.....prince zásadně nebrat.....je lepší mít draka;-D Zdravice katko a karma

0 0
možnosti
KT

Ježikača

1. 2. 2011 0:26
Re: he, tak to pobavilo

vy se máte. řeknete, že jste ženatej a máte klid. když řekne žena, že je vdaná, to je zájmu...;-D

0 0
možnosti
JN

Yesname

31. 1. 2011 16:59
Nebo jestli to není tím,

že někdo soustavně vytáčí stejný blbý čísla. ;-)

0 0
možnosti
H

Hroznej_puberťák

31. 1. 2011 21:37
Re: Nebo jestli to není tím,

Dobře ;-D R^

0 0
možnosti
RK

Renatus Karmín

31. 1. 2011 16:46
Je to fakt

nespravedlivé. Správných chlapů je málo a tak se dostane jenom na některé ženy. Přitom v silách těch mužů určitě je sdílet svou kvalitu s více ženama současně. Je to od žen trochu sobecké, že neumožní jiným ženám mít to, co mají samy.

0 0
možnosti
KT

Ježikača

1. 2. 2011 0:27
Re: Je to fakt

via Egypt

0 0
možnosti
JN

issac

31. 1. 2011 16:36
emancipace

Tomu říkám mužská emancipace!!!! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
L

Lewis

31. 1. 2011 16:28
Věk

No, čekal jsem článek k advokátkám, ke kterým mimochodem (nezdvořák) dodatečně gratuluji...ale taky moc hezké. Jen bych ten věk zase fakt tak moc neřešil, jak je zvykem. Jak ostatně nedávno glosoval kamarád (30 let, pěkný, chytrý, svobodný:-), proč si kazit nejkrásnější léta nějakým vztahem:-)

A jinak rovněž hlasuji za zveřejnění fotky dotyčné kosti:D

0 0
možnosti
AA

Saša

31. 1. 2011 16:13
Proč zůstávají mladé ženy tak dlouho svobodné?

To je to, co nechápu. Za tím musí být nějaká vada.

Mladých mužů je více než mladých žen, takže není možné, že by neměly možnost nějakého uhnat. Ze by to bylo v tom, že ti mladí kluci ještě nic nemají, ani peníze, ani postavení...

0 0
možnosti
KS

Kajousek

31. 1. 2011 23:36
Re: Proč zůstávají mladé ženy tak dlouho svobodné?

A já nechápu názory, že každá musí být v určitém věku vdaná a pladit děti, ale budiž..

0 0
možnosti
D

DanielPuschman

31. 1. 2011 15:50
Co z toho plyne? Není to jasný?

Princové ani princezny neexistujou, to z toho plyne.

0 0
možnosti
BB

miyu

31. 1. 2011 15:20
Lidove jsou ruzni

Me zacal uhanet jeden z obchodnich partneru firmy. Nereagovala jsem na jeho maily plne lichotek a telefony nezvedala, nezajem projevila odmitnutim, ale pan byl velmi neodbytny... Pak mi jednoho dne zavolala jeho manzelka (ze je zenaty jsem samozrejme nevedela, ale jak rikam, ani me to nezajimalo, zajem o nej jsem nemela) a zacala na me vyzvidat co se mnou mel a tak dale. Kdyz jsemji vse vysvetlila a jako dukaz poslala jeho tokajici emaily a me velmi strucne a odmitave odpovedi tak mi velkoryse oznamila ze mi odpousti ze jsem se pokousela odlakat otce tri deti od rodiny. Nekteri chlapi jsou FAKT divni....

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí