Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

nocenka

28. 5. 2010 15:32
Pravda, pravda

R^ Fakt pěkně napsáno. Taky mívám často pocit, nároky některých pánů jsou dosti přemštěné a hlavně b ymnohým prospěl notně sebekritický pohled do zrcadla;-D

Ještě, že ten můj takový není;-)

0 0
možnosti
AP

jorbl

28. 5. 2010 15:05
téma mě moc nezaujalo, ale jsem moc rád

že jste s psaním neskončila R^

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

28. 5. 2010 14:33
za co dá ta kamarádka 60k měsíčně

jen v údržbě?

0 0
možnosti
LS(

Lobo se (z)vrací

28. 5. 2010 14:41
Re: za co dá ta kamarádka 60k měsíčně

Jo, to je dost šílená suma.

0 0
možnosti
J

Jack777

28. 5. 2010 13:37
....

Já osobně bych také asi nechtěl holku se silnou nadváhou :-) Nevím, proč se tady

bere a omlová taková vyžranost jako že u ženy je to normální. Ten kluk

mi podle toho popisu přišel celkem normální, tak zase na druhou stranu, proč by měl skončit s někým kdo je tak nezřízeně tlustý nebo rozhazovačný?

Co se mě týče, tak za normál považuji štíhlou, pro mě tak do 175, inteligentní (klidně i více, dnes je to většině chlapů u zádě), samozřejmě s pracovitou, klidnou a veselou povahou, co se týče vaření nebo starání se o domácnost, tak vyžadují účast každého 50 na 50, uvařit si nebo vyprat a uklidit umím sám a většinou lépe, co se týče její práce, tak je mi to zcela u pr..., jen jedna podmínka, aby to nebyla socka, která na mě bude závislá, aby měla ráda cestování, hlavně Asii, aby to nebyla ukňouraná .... a nebyla frigidní, aby měla ráda sport a chodila se mnou běhat, nekuřačka ani jiná smažka..

0 0
možnosti
J

Jack777

28. 5. 2010 13:41
Re: ....

Tohle přece není nějaký nadstandard, nebo ano???

....no přiznám se, že nakonec jsem jednu podobnou potkal, ale je právě až z JV Asie a nebyl to záměr, ale náhoda :-)

0 0
možnosti
JD

Janulice78

28. 5. 2010 13:14
hehe

karma ;-D, jsem spalila smichy par kalorii po nedietnim obede

0 0
možnosti
ZH

Zuzu.mizu

28. 5. 2010 13:10
tak to má panáček těžké...

máme známého, který je šikovný, umí se otáčet a vydělat peníze, ale naproti tomu je to fajn chlap, rád pomůže a nenechá kamaráda ve štychu. Babu nemá a občas si posteskl, že žádná normální není k mání. Třeba má smůlu, mysleli jsme. Jednou jsme si byli společně sednout, jedna holka u baru se mu líbila, tak to na ní zkusil. Nestačili jsme vycházet z údivu. Namachrovanějšího a prachatějšího macha s velkým M ( i ostatníma věcma) v okruhu 100 km asi nebylo. Takže v tomhle případě slušná ženská vzala roha s tím, že tohle nemá zapotřebí a zlatokopka si pomydlila ruce, že holoubek si sám říká o to, aby ho oškubala. ;-) 

0 0
možnosti
AA

Saša

28. 5. 2010 13:34
Ale Vy ho znáte a víte, že je jiný.

Takže jde o to, že neumí holku sbalit. Neumí komunikovat s tou, s kterou se ještě dostatečně nezná.

To je častý problém, zvlášť u kluků, kteří nemají sestru.

0 0
možnosti
MI

X-M

28. 5. 2010 13:10
ale jo

Je jich dost, dokonce víc než dost. Jen Váš kamarád asi hledá ve špatných oblastech. Já jsem na normální holku narazil docela nedávno a úplnou náhodou ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PH

petrph

28. 5. 2010 12:49
a dotyčný kamarád opravdu holku shání?

Jedině v tom případě by měl tenhle výběr  smysl - halt by si musel, třeba ze seznamky) vyselectovat pár dívek podle svých představ o ideální femina normalis, a pak absolvovat s každou rande. a kdyby mu to mělo vyjít, tak by, kromě jeho požadavků na ideální (tedy normální partnerku) musela přeskočít i nějaká ta jiskra a pak by se musel chlapec víc snažit, než jen vzdychat u piva ...:) . :-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

28. 5. 2010 12:32
pěkný článek

normální holky asi jsou.....jen lovec musí být trochu ostřejší....případně ji i odlákat druhému lovci, který už myslí, že ná odloveno.:-)

Vašemu kamarádovi bych asi řekl jen: "Normální holky jsou pro normální chlapy, a to ty woe nejsi" ;-D

0 0
možnosti
JN

Yesname

28. 5. 2010 12:26
Až po větu

"Inteligence vysoká, avšak nikoli vyšší než inteligence homo sapiens rodu mužského." to bylo docela dobrý.

Hlavně s ní musí bejt stejná sranda jako s náma a nesmí to bejt domácí puťka. Takovej chlap v menším vydání. A s potřebnými rozdíly, samozřejmě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí