Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

Novotnak

28. 5. 2010 21:07
To bylo milé čtení

:-)R^ Kamarád měl nejspíš namysli Vás... :-)

0 0
možnosti
KR

karli

29. 5. 2010 9:48
Re: To bylo milé čtení

Rikala jsem si tu samou vec!:-)

0 0
možnosti
VS

vlastiks

28. 5. 2010 20:40
Tohle jsem já neřešil

.. normálně jsem se zamiloval v 18 na gymplu

. Žijeme spolu dodnes, je mi 63 roků.V

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

28. 5. 2010 20:54
Re: Tohle jsem já neřešil

Gratulace, to se moc často nevidí R^

0 0
možnosti
JH

ExPat

28. 5. 2010 20:29
Dekuji

Katko, vynikajici, jako vzdy. And excellent timing, just when folks need a little laugh.

Vas verny ctenar ze zamori.

R^

0 0
možnosti
ME

steve007

28. 5. 2010 20:01
Co takhle slevit, dámy?

Kdo se podívá na seznamky s inzeráty žen, zjistí, že je to úplně stejné jak je tu psáno u autorčinu kamarádovi, jen v opačném gardu. Co inzerát, to sen o princi, který je sympatický, inteligentní, sportovovec, zejména s vyřešenou minulostí (dodnes jsem nepochopil, co ty dámy  tímto pojmem myslí, protože normální člověk nechce minulost vyřešit, ale poučit se s ní, tj. nezapomenout ji).

Ale abych odpověděl autorce: odpověď na otázku, co je "normální ženská", naleznete v knize Deník Bridget Jonesove, kterou paradoxně napsala žena. Nebudu doslovně citovat, ale normální ženská tam byla  definována jako kus ženské, které když dá chlap na prd*l půlitr, tak tam bude stát.;-) Neboli krev a mlíko, které si neufrkne, když si - obrazně řečeno - chlap uprdne. Kdo to stále nechápe, doporučuji více jak 10 let starý fejeton Michala Viewegha - http://moje.dama.cz/blog.php?blog=1626

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

28. 5. 2010 20:32
Re: Co takhle slevit, dámy?

Ne všechny dámy jsou seznamkové zoufalky, ne všichni pánové jssou seznamkoví zoufalci. Pokud jsou tvé obzory dam dány jen (nebo hlavně) seznamkou, chyba je především na tvé straně...

0 0
možnosti
MM

strycek-Joe spol. s r.o.

28. 5. 2010 19:17
Mně je to jedno já beru všechno co je k mání

jedna za 18 druhá bez dvou za 20

0 0
možnosti
MM

strycek-Joe spol. s r.o.

28. 5. 2010 19:18
Re: Mně je to jedno já beru všechno co je k mání

stačí, když mě nekriticky obdivuje a furt se chichtá

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

28. 5. 2010 18:27
Klasičtí stěžovači

To je úplně to samé jako když si holky stěžujou, jak "nejsou" chlapi. Vždycky je za tím problém na straně toho, kdo si stěžuje, jak nemůže nikoho najít. Jedno jestli je to blb nebo blbka. Celý problém tak tkví jen v tom, že tyhle (početné) skupiny se nechtějí navzájem, jinak by to bylo všechno v pohodě. Jenže blbka si nikdy nepřipustí, že je blbka a čeká na prince, a trouba si zase nepřipustí že je trouba a čeká, jak mu spadne do klína princezna i s věnem. Ztráta času s nimi... ale když už, místo vyjmenování potenciálních obětí je efektivnější říct - podívej se na sebe a vrať se zpátky na zem ;-)

0 0
možnosti
P

psychonaut

28. 5. 2010 18:29
Re: Klasičtí stěžovači

a do ktere kategorie patris ty, pubertaku?

0 0
možnosti

trudik.rv

28. 5. 2010 18:09
Holka

:-)R^mám rád Vaše příspěvky ;-)

0 0
možnosti
MP

apokalypsa

28. 5. 2010 16:53
Typicka Asiatka

Je jasne, ze tohle splnuji Asiatky :-)R^

0 0
možnosti
N

norayellow

28. 5. 2010 17:39
Re: Typicka Asiatka

Do te doby nez si ji muz vezme za manzelku. Pak ve vetsine pripadu nastane velika zmena. Nechte si vypravet od muzu, kteri timhle prochazeji. ;-D

Jinak autorce karma, vyborne jsem se pobavila!R^

0 0
možnosti
M

milanalois

28. 5. 2010 16:33
No tak ono záleží i na účelu.

Tedy na tom, na co tu holku vlastně chce.

Jestli hledá děvče pro život, tedy k uzavření manželství a plození dětí, bude mít asi jiné nároky, než jestli hledá kamarádku na akce a do postele.

0 0
možnosti
L

Lewis

28. 5. 2010 15:42
Citát

No jen aby se na pána nedal použít klasický citát vztahující se k ženským: "Ženy jak známo žijí v domnění, že musí mít dokonalého muže. Ovšem zapomenou se přitom podívat na sebe do zrcadla."

Ale tak napsáno moc hezky, ostatně jako obvykle, kolegyně:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí