Diskuse

Býti in

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Markéta81

30. 10. 2009 20:43
Opravdu hezky

napsané, naštěstí se s ničím podobným již nesetkávám. Žiji na malém městě, nečtu časopisy a nemám TV. Jen má sestra se mi snaží vnutit, že mám nosit jiné oblečení, malovat se, koupit si jiné náušnice, mluvit jinak, koupit si auto, chodit mezi lidi, mít jiný účes....;-O

0 0
možnosti
L

Luisa

30. 10. 2009 22:05
Re: Opravdu hezky

Ať si ségra trhne :-). V 81 už máte PRÁVO na svůj klid ;-), žít si KONEČNĚ po svým ;-)R^;-D !

0 0
možnosti
HS

Fanthom007

30. 10. 2009 20:36
trochu OT

Sice to vubec nesouvisi s problematikou, ale zminka o komunistickych teplakovkach mi pripomnela jeden starsi dokument s Arnoldem Schwarzeneggerem, kde se on a dalsi "typci" te doby promenadovali taktez v uzasnych soupravach http://i34.tinypic.com/v4401j.jpg

Nebylo to o moc lepsi, ze ano :-D

0 0
možnosti
DM

dvdmchl

30. 10. 2009 19:48
moc pekne...

in je nakupovat...

nestůjte, nepovídejte si, neplýtvejte svým "nakupovacím časem", nakupujte, zachráníte ekonomii....

Prosím autorko, zůstaňte taková a nic nezachraňujte....:)

Jestli umíte anglicky, tak tohle se vám bude líbit: http://www.youtube.com/watch?v=rX7lOk2H8eo

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí