Diskuse

Inovujeme

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

Pickup Anddropoff

14. 12. 2011 15:39
Chapu, casto plati, ze nove a vylepsene neni lepsi

Na druhe strane je sance, ze parfem byl padelek:-P ,jinak mi chybi parfem Chloe, ktery se uz nevyrabi a byl nahrazen novymi unisex modernimi vunemi.

1 0
možnosti
A

Alfie

14. 12. 2011 17:51
Re: Chapu, casto plati, ze nove a vylepsene neni lepsi

Tohle opravdu vypadá spíš na padělek. Navíc pokud se jednalo o dárek, není jisté, kde dárce parfém pořídil (byť v dobré vůli). Známé značky, jako je třeba Davidoff, by takovouhle botu nejspíš neriskovaly..

1 0
možnosti
LK

ratje

15. 12. 2011 10:02
Re: Chapu, casto plati, ze nove a vylepsene neni lepsi

Chloe uz se nevyrabi? ;-(  Zrovna mi dochazi, tak  to si musim rychle jeste jednu poridit, dokud se da jeste v Dutyfree shopech jeste sehnat.

0 0
možnosti
PA

Pickup Anddropoff

15. 12. 2011 17:21
Re: Chapu, casto plati, ze nove a vylepsene neni lepsi

Ta originalni Chloe ne. Je to zmeneno.  Byla to takova oranzova, velmi hezka lahvicka, viz

http://s.ecrater.com/stores/205129/4d92b41bc9cd3_205129n.jpg

0 0
možnosti
LK

ratje

15. 12. 2011 17:30
Re: Chapu, casto plati, ze nove a vylepsene neni lepsi

aha, tak tu jsem neznala. Me docela dobre voni i ta nova…

0 0
možnosti
PA

Pickup Anddropoff

15. 12. 2011 18:10
Re: Chapu, casto plati, ze nove a vylepsene neni lepsi

Ta stara byla hodne jina, ale proste uz stara, chteli inovaci:-)

0 0
možnosti
LK

ratje

15. 12. 2011 18:28
Re: Chapu, casto plati, ze nove a vylepsene neni lepsi

Jeste se tedy primlouvam, aby Chanel inovoval petku, protoze ten soucasny (puvodni ?) oder se rozhodne neda nazyvat 'vune'. ;-)

Ale chapu, ze  to, jestli nam parfem voni ci nevoni, je individualni zalezitost, a No.5 je holt pojem a tradice …

0 0
možnosti
PA

Pickup Anddropoff

15. 12. 2011 18:37
Re: Chapu, casto plati, ze nove a vylepsene neni lepsi

To asi nehrozi, to je tradice a pojem, Chanel No.5. ALe maji spoustu modernich vuni, treba Coco atd.

0 0
možnosti
S

silvinka.pink

18. 12. 2011 19:48
Re: Chapu, casto plati, ze nove a vylepsene neni lepsi

a což teprve inovace nicků - ty jsou také čím dál horší, viť wendulo ;-(;-(

0 0
možnosti
KZ

Katka1

16. 12. 2011 13:44
Re: Chapu, casto plati, ze nove a vylepsene neni lepsi

No, popátrala jsem doma a parfém byl zakoupen v osvědčeném internetovém obchodě, kde nakupuji i já docela běžně a padělek mi nikdy  nepřišel (se svým čichem bych to okamžitě poznala). Dále jsem včera zašla do Douglas a pro jistotu i do Sephora a "očmuchala" stejnou značku i tam. Stejnej hnus, jako to, co mám doma. Samozřejmě možnost padělku nevylučuji, ale bude asi silně nepravděpodobná.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí