Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pavlata13

1. 9. 2011 15:56
Njn, Kateřino...

...jak říkával můj kolega: každý jsme svého štěstí strojvedoucí ;-D. Ale vážně: myslím, že krajní limity, přes které nejede vlak, bychom měli mít všichni, vč. té paní, která se dobrovolně pasovala do role dovolenkového otroka, v čemž jí, kromě ní samotné, nemůže nikdo zabránit.

Jinak vás moc rád čtu, jste svá a máte dar "vtáhnout", navíc je z textu cítit, že vás to baví a to hraní se slovíčky je pro vás po té příšerné právnické mluvě asi přirozeným ventilem :-).  Prostě a jednoduše "u mě dobrá" a těším se na další články R^

0 0
možnosti
PT

pítý

2. 9. 2011 12:44
Re: Njn, Kateřino...

naprostý souhlas R^ Taky Vás, Katko, moc ráda čtu. Psát častěji je asi nad Vaše síly, vzhledem k pracovnímu vytížení, co? Škoda :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí