Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Smrť

16. 6. 2011 13:47
Pěkné...

R^ Pobavilo, díky :-). Něco podobného mám denně doma mezi kočkou a německým ovčákem (kočka loví a děsí psa;-)).

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

16. 6. 2011 13:59
Re: Pěkné...

Vy taky? A já myslela, že moje dvoukilová kočka, děsící dvacetikilového psa, je kdovíjaký unikum ;-D

0 0
možnosti
KT

Ježikača

17. 6. 2011 13:36
Re: Pěkné...

není. :-) naše to dělá ridgebackovi. naoplátku on ji hodní 3 kolečka tam, a 3 zpět. pak ji to přestane bavit. zastaví se v mžiku, udělá hrb, zvětší se zařve psschsss! a pes si sedne, kouká jinam a dělá, že je tam sám. už je to baví 12 let.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí