Diskuse

Na vysoké noze

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ježikača

23. 5. 2011 0:18
koukala jsem,

že se vrací móda lakových, šíleně zbarvených botiček na platformě a s podpatkem, na kterej by měl bejt zbrojní pas. pikantní je, když se něco takového nosí k ošoupané minisukni a maskáčovému triku (nekecám):-)

0 0
možnosti

michalhlasity

20. 5. 2011 18:35
Proboha

Naprosto bezobsažný text, jehož výsledkem je pouze zbytečné opotřebení klávesnice

0 0
možnosti

lu1

28. 5. 2011 17:25
Re: Proboha

to si myslíte Vy. Mně to například pobavilo a vůbec mi nevadí, že je to prakticky o ničem :) Zkuste Platona, to má hloubku ;-D

0 0
možnosti

polibtemiprdel

18. 5. 2011 13:12
hezké

Už dlouho jsem se těšila na váš další článek. Zajímalo by mne, jak to dopadlo s tou zradou. Dali se dohromady?V

0 0
možnosti

marčaa

18. 5. 2011 12:49
skvělá oddechovka

super.. Úplně jsem se viděla:). Hlavně ty mrňavý kostky na Václaváku, mezi který zapadne podpatek raz dva

PS-jak dopadli ti dva z předcházejícího článku?

0 0
možnosti

abrakus

18. 5. 2011 9:45
Vážené ...

... dámy, jen klapejte podpatky ... zní to jak krásná hudba ...

0 0
možnosti

Yesname

19. 5. 2011 11:07
Re: Vážené ...

Hlavně v pondělí v 5 hodin ráno, když mám ještě půlnoc.

0 0
možnosti

Viki007

18. 5. 2011 0:14
Teda koukám, Káťo,

že si dneska zase perlila ;-D, to je ale matroš :-P! Už se těším, až to objeví náš ghotik (dostaví se hned poté, co dočte 1. díl Kapitálu) - ten se zas vyřádí! Akorát, že asi, stejně jako já, nebude vědět, co je to ta Lady Gaga (to je nějaká lepší slepice 8-o?).

Jinak, musím Ti prozradit, že muži se také dělí, ale to v souvislosti s tím, co na ženských vidí, takže vlastně také dělí ženské, ale trochu jinak. Kalhotářky se obvykle chlubí pěkným pozadím - teda to jsme si původně mysleli. Časem jsme i ty začali dělit na ty, co mají rozum a ty, co se fakt nestydí. Sukňářky jsou asi ty, co ještě stud mají ;-).

0 0
možnosti

Aretta

17. 5. 2011 18:51
...

Milé!

;-D R^

0 0
možnosti

esex

17. 5. 2011 14:17
otazkou je,

jestli to u Japonky byl dusledek nevhodnych bot nebo tradicniho japonskeho podvazovani chodidel a potazmo tedy deformaci chodidel...popisovane obuti ala gejsa svedci spise o druhe moznosti - a v tom pripade mi to vtipne neprijde...

0 0
možnosti

Katka1

17. 5. 2011 14:43
Re: otazkou je,

Chodidla se podvazovala v číně. Tradiční obuv Gejš je sice prapodivná, ale jedná se spíš o pantofle, či sandály na dvou vysokých silných soklech. Tohle byly fakt lesklý "bordel lodičky" na platformě (vpředu) a jehlovém podpatku (vzadu).

0 0
možnosti

Mady74

17. 5. 2011 13:35
to znám:-)

Jednou jsem šla ve Vysočanech kolem putyky a z hloučku, který před ní postával se ozvalo:"to je ale matroš"! Takže od té doby můj muž prohlašuje, že má doma skvelej matroš, že to říkali chlapi U Hubatků;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí