Diskuse

Miss Katastrofa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hroznej puberťák

11. 2. 2010 12:10
Miss Katkastrofa

;-)

0 0
možnosti

hendrixx

11. 2. 2010 9:21
Opravdu nic ve zlým, Katko, ale...

... tvoje články jsou poslední dobou poněkud monotématický. Veselé historky na téma "koukněte, jaká jsem báječně sebeironická", má u nás patentovaný Halina Pawlovská, která s nimi začala nudit už před léty. Mávnul bych nad tím rukou nevědět, že umíš psát daleko, daleko líp. Tak to blogování prosím neflinkej. Anebo nebloguj. Hezký den.

0 0
možnosti

Hroznej puberťák

11. 2. 2010 12:38
Re: Opravdu nic ve zlým, Katko, ale...

Třeba je Halina jejím velkým vzorem. Blonďatá je stejně, pár kilo sice ještě chybí, ale to se časem nažene samo.

0 0
možnosti

jjt

10. 2. 2010 8:17
pracovni ochranne pomucky

Kdyz uz dnes nosime prilbu na kolo, na sjezdovky, na bezky, za chvili bude i na pesi chuzi po meste, tak proc se stravnou helmou nevybavit take do prace - byt se jedna o kancelar. Uz si dokazu predstavit, jak se vyrabeji v decetnich barvach a s designem od prednich modnich salonu :-)

jinak dekuji za prijemne cteni, byt chapu ze predloha pro autorku tak prijemna asi nebyla...

0 0
možnosti

maudite

9. 2. 2010 23:40
Hele

uz se nech na pokoji , nestourej do sebe a zkus napsat neco pozitivniho. Treba i o sobe.

0 0
možnosti

onandra

9. 2. 2010 12:49
Pěkné

Mám rád lidi, kteří se dokážou brát s humorem...R^ Jenom mi není jasné, jak byste volala záchranku, kdybyste se neprobudila...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí