Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

motylek_02

6. 1. 2010 7:20
:-)

;-D no to opravdu potesi. me kdysi objekt zajmu v pradelne rekl.... fuj, to jsem se te lekl. anebo jeden z mych nadrizenych, kdyz jsem dorazila ve svatecni nalade a obleceni (pripadala jsem si krasna a neodolatelna) se zlomil v pase, otevrel mi dvere a s laskovnym prosim me uvedl do budovy. Zadmul ajsem se pychou a potesene rekla dekuji. Vytrestil na me oci a pravil: jezismarija, to jsi ty??? Brzke uzdraveni preje motylek :-)

0 0
možnosti

Vikina

7. 1. 2010 2:43
Re: :-)

Vidíš, motýlku, a to by se Ti se mnou NIKDY nestalo. :-P A víš proč? Inu proto, že jsem GENTLEMAN ;-D;-).

0 0
možnosti

motylek_02

7. 1. 2010 2:54
Re: :-)

;-D ja vim Vikino. Ja bych Vam za odmenu nasbirala nejake korinky a pozvala Vas na sbirku chromosomu. ;-D

0 0
možnosti

Vikina

7. 1. 2010 3:10
Re: :-)

Obávám se, motýlku, že máte o mých prioritách poněkud svérázné představy. Sbírku motýlů, to bych ještě bral, ale chromozomy? Nedívá se na to někde v temné komoře? Jen jestli na mě nešijete nějakou kulišárnu :-P.

0 0
možnosti

motylek_02

7. 1. 2010 3:14
Re: :-)

;-D no jasne ze jo ;-D

0 0
možnosti

motylek_02

7. 1. 2010 6:45
Re: :-)

;-D anebo na sbirku chemikalii. pokud byste preferoval spise enzymy, nebo nejake destilacni aparatury, take mohu slouzit. Muze lakam zasadne do temne komory. ;-D

0 0
možnosti

maudite

7. 1. 2010 7:49
Re: :-)

Vsechno je k necemu dobry......:-)

A nikomu nic neutece.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí