Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
CAS

cara al sol

19. 11. 2009 19:49
Když na tebe někdo troubí

a nejde o výstrahu z bezpečnostních důvodů, zatrub si taky a ještě víc. To je moje rada pro vyplašené začátečníky. A mimochodem - spousta nálepek typu "pozor začátečník" je sice rádoby vtipných, ale ne moc účelných - chce to pořádné Z v trojúhelníku a nic kromě toho! Žádní zajíci, přiblblé nápisy apod. Z větší dálky se to jinak dost špatně luští a snadno přehlédne.

Pro autorku: Držím palce, doporučuju kondiční jízdy, stejně jako někdo přede mnou. Aspoň pár hodin ročně, než auto bude. Případně si nějaké auto občas vypůjčit v půjčovně. Článek se mi líbil. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí