Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

motylek_02

14. 11. 2009 4:25
jeje

pekne napsane R^ a takove horkosmutne.

0 0
možnosti
KT

Ježikača

6. 11. 2009 0:33
to je hezký,

moje babička říkávala: do koča aj do voza. čímž myslela, že správná ženská má zvládnout obé, neb se to od ní bude čekat. za jejích dob byly nároky na nevěsty převysoké. škoda, že nikdo nemůže říct, jestli bychom obstály lépe, nebo jestli to dnes není třeba, nebo jestli jsou lidé pořád stejní. a jak je to s iluzemi o mužských a ženských rolích.

0 0
možnosti
KM

martinova

25. 10. 2009 20:06
Dojemný článek.

Jsem nejspíš fyzicky typ Titanie, náturou ta,co utáhne pluh jako nic, ale ráda by si dopřála kočárové pozornosti. Taky mi dlouho muži kytky nenosili....a teď mám takového, který ji donese nejen k narozeninám a svátku,ale často i jen tak pro radost. Protože mě prohlédl-dostal se  přes drsnou slupku na citlivé jádro a ocenil mě. Držím Titanii palce, snad se taky dočká.

A a abych nezapomněla,Katko, píšete skvěle!

0 0
možnosti
V

Vikina

24. 10. 2009 19:09
Hele, Káťo,

tak jsem nad článkem mával řasami o sto pryč, ba i v pravou chvíli jsem obdivně přikyvoval, až mi došlo (no, už je to dávno, co jsem byl blondýn), že mě stejně nevidíš, tak to nemůžeš ocenit :-(. Ale jinak dobrý ;-).

0 0
možnosti
JB

hendrixx

23. 10. 2009 13:27
Myslím, že se pletete.

Když spolu dva lidi začnou chodit, tak to není proto, že vzájemně projektují nějaké očekávané vlastnosti do toho druhého podle jeho zevnějšku, ale proto, že si konvenují. Některé holky mají ctitelů (i kytic) více a některé méně, ale to nesouvisí s tím, jestli jsou "do pluhu" nebo "do kočáru". Obvykle to má spojitost s tím, jestli jsou na první pohled hezké nebo nejsou. Zdá se vám to krutý? Hezká může být malá křehká víla, drsná milovnice adrenalinových sportů i 185 cm vysoká basketbalistka. Pro každého něco.

0 0
možnosti
WS

wandering star

22. 10. 2009 23:35
Moc pěkné

Několik poznámek - Titánii doporučuji zaměřit se na starší pány, kteří jsou díky zkušenostem schopni uvidět tu křehkou duši uvnitř.

Jak jednou dáte najevo, že utáhnete pluh, do kočáru už vás nikdo nevysadí. Tak pozor na to, je mnohem jednodušší vézt se v kočáře a vědět, že kdyby došlo k nejhoršímu, ten pluh zvládnete.

Z vlastní zkušenosti: když jsem sobě i jiným přestala dokazovat, jaká jsem skvělá holka do nepohody, zjistila jsem, že je mnohem pohodlnější i zábavnější být dáma v pohodě.

0 0
možnosti
L

Luisa

25. 10. 2009 21:33
Re: Moc pěkné

jj ;-)R^R^R^

0 0
možnosti
V

viveka77

22. 10. 2009 19:05
Píšete moc pěkně

Zaujme to, uchvátí, rozesměje i dojme

Pište dál, umíte to :-)VR^

A všechny tři holky moc pozdravuju. Ona existuje taková teorie, že duše je před vtělením plně vědomá a vybírá si, do čeho jde. Takže k něčemu to holky potřebovaly, aby to bylo právě takto.

0 0
možnosti

M. Šimánková

26. 10. 2009 10:24
Re: Píšete moc pěkně

R^

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

22. 10. 2009 16:57
Typ Ivana

... je můj ideál, prostě super parťačka do nepohody, akorát to nesmí úplně vyložená Amazonka, co se nemeje a z podpaží jí čouhá roští :-)

A jak tu správně už někdo podotknul, taková holka asi těžko ocení moulu, s kteým bude moci orat, spíš podle mě ocení parťáka podobného ražení.

0 0
možnosti
A

Alyssa

22. 10. 2009 15:43
moc fajn článek

opravdu zajímavé čteníR^

0 0
možnosti
A

Alyssa

22. 10. 2009 15:42
moc fajn článek

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí