Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Úchylové mezi námi

O tom, že chodit za teplého dne v tričku s výstřihem je normální a že posláním policie by mělo být pomáhat a chránit, ale že to ne vždy dělají.

Byla jsem včera cvičit. Na tom nebylo nic až tak zvláštního, cvičit chodím poměrně často, ráda zkouším nové druhy cvičení, aby si tělo moc nezvyklo. Včera to bylo Port de Bras, pro ty, kdo to neznají, lehce taneční lekce připomínající balet.

 

Šla jsem z cvičení domů, z Anděla na Karlák, kolem řeky, bylo hezky, ani zima, ani vedro, sluníčko svítilo, větřík pofukoval, svaly bolely a z MP3 mi hráli Rasmus. Nic mi nechybělo.

 

A na Karláku se na mne nalepil nějakej debil. Přes MP3 jsem ho slyšela dost ztlumeně, ale nejřív mlel něco o kozách a pak se rozhodl mne osahávat.

 

Já vím, že mne příroda poněkud více obdařila a také vím, ze tričko na tenká ramínka to příliš nezakrývá, ale to mám ve třiceti stupních celsia nosit burku jen proto, že se nějakej debil neumí ovládat? Podotýkám, že mé ostatní oblečení byly džíny do půli lýtek a tričko končilo způsobně u boků (žádné odhalené břicho) takže oděná jsem nebyla nijak extrémně vyzývavě.

 

Odstrčila jsem ho, křikla na něj, ale nedal si říct. To už se do něj pustila i slečna, co šla kousek přede mnou (tímto děkuji, protože to byl jediný člověk v parku plném lidí, koho zajímalo, že mám potíže). Dosáhla jen toho, že se místo na mne, nalepil na ni. Vcelku rozumně došla k závěru, že je bližší košile než kabát, otočila se a rychlým krokem mířila pryč. Úchylák za ní. Sledovala jsem je pohledem a z batohu lovila mobil, že zavolám policii. Na rohu Ječné a Karláku jí dal pokoj. A vrátil se ke mně. Moje svítivě oranžové tričko se zřejmě nedalo přehlédnout, vyhledal mne vcelku neomylně a začal se po mně sápat. Tímto zdravím dva příslušníky městské policie, kteří o kousek dál zrovna pokutovali někoho za špatné parkování. Ohlédli se po mně (řvala jsem jak tur) a vrátili se pokojně ke svému úřadování. Zjevně jsem nespadala do jejich kompetence.

 

Měla jsem toho už plné zuby, přestala jsem (já blbec) přemýšlet, jestli toho nebožáka úchyláka zraním a jestli si za to půjdu sednout (nutná obrana, já vím) a majzla jsem ho vší silou přes obličej svazkem klíčů, který jsem omylem vytáhla z batohu, když jsem lovila ten mobil. Můj svazek klíčů je opravdu velký a váží dobrého čtvrt kila. Je to čtvrt kila oceli ježící se na všechny strany. Chytila jsem ho za jednu vykukující ozdůbku a pořádným švihem udeřila. Asi jsem zasáhla oči, nevím a je mi to jedno. Úchylák se najednou válel po zemi, držel se za obličej a řval. A já zdrhala. Utíkala jsem asi dvacet metrů a pak mi to nedalo. Co když jsem ho nějak zranila? Otočila jsem se a pozorovala ho. A taky ty policajty, co od něj byli maximálně 200m – půjdou k němu, ke mně, zatknou mě, nebo ne? Nezatkli. Stejně tak jako si nevšímali, že mne někdo obtěžuje, nevšímali si ani toho, že se dvěstě metrů od nich válí po zemi člověk a řve bolestí.

 

Úchylák, když zjistil, že ho všichni ignorují, se po chvilce zvedl, nechal řvaní a šel si po svých. Asi obtěžovat další slečny, které měly ten blbý nápad, že si při venkovní teplotě přes 27 stupňů oblékly tričko s výstřihem.

 

Jsem jenom já tak vadná, když si myslím, že není v pořádku, když za bílého dne, za denního světla v parku plném lidí napadne muž ženu se zcela zjevným úmyslem a přesto že se ta žena očividně brání, přesto, že to opravdu nevypadá na běžnou roztržku dvou feťáků (zlaté šperky, velmi drahý značkový batoh, slušné oblečení, MP 3), nikdo (NIKDO) jí nepomůže? Kdyby mne tam za bílého dne ten idiot znásilnil, dívali by se všichni? Nikdo by nic neudělal? ANI POLICIE?

 

Pro info: Úchylák je menšího vzrůstu, cca 170 cm vysoký, hubený (takový ten šlachovitý typ), dost snědé pleti, hnědých polokrátkých vlasů – ne na ježka, tmavých očí. Měl na sobě dlouhé kalhoty, snad hnědé barvy, nevím přesně a obyčejné žlutooranžové tričko bez nápisu. Na tak malého chlapa má dost velké ruce a překvapivou sílu. Celkově působí zanedbaně, snad jako feťák či bezdomovec. Teď má možná modřinu či jiné zranění na obličeji (klíče). Mluví s přízvukem (takový ten „romský“ – omlouvám se romům, ale neumím to jinak popsat).

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Kateřina Zagorová | středa 29.7.2009 13:13 | karma článku: 39,19 | přečteno: 6940x
  • Další články autora

Kateřina Zagorová

Nový byt, aneb tahle válka se vede na kila

Asi před třemi měsíci jsem se přestěhovala. Po maratonu vyřizování spojených se změnou adresy, jsem konečně stála uprostřed svého nového bytu.... a spousty krabic. Protože jsem veškerý nábytek zanechala ve svém původním doupěti, vrhla jsem se vstříc novému bydlení vybavena nafukovací matrací, jedním zahradním stolkem a velkou spoustou iluzí o tom, jak si to tu krásně zařídím. Ach sladká naivito, tehdy jsem, já hloupá, vůbec netušila, že tahle válka se povede na kila.

16.8.2012 v 12:01 | Karma: 40,60 | Přečteno: 8374x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Zagorová

Letecký den

Jsem bezrizikový typ. Bojím se výšek. Bojím se rychlé jízdy. Bojím se tmy a bouřky. A mravenců. Bojím se sednout cizímu člověku do auta, co kdyby to byl špatný řidič. Prostě se opatruju jako oko v hlavě.Když mne ale kamarádka lákala na Matějskou, že se spolu s jinou kamarádkou nechají vystřelit v té bungee kouli, nemohla jsem si to nechat ujít. Škodolibě jsem se těšila, jak jim bude špatně, protože do tohohle životu nebezpečného nesmyslu by dobrovolně vlezl jen naprostý šílenec. Ti bystřejší z mých čtenářů se právě škodolibě zachechtali.

31.5.2012 v 10:14 | Karma: 33,78 | Přečteno: 5513x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Zagorová

Veřejně prospěšné práce nezaměstnaných? Přemýšlejme.

Argumenty pana Drábka ve prospěch povinnosti nezaměstnaných po dvou měsících pobírání podpory odvést 20 hodin týdně státu formou bezplatných prací „pro veřejnost“ se zdají být celkem logické:

23.2.2012 v 14:35 | Karma: 48,57 | Přečteno: 28428x | Diskuse| Olomouc

Kateřina Zagorová

Připravujeme Vánoce

Normálně máme Vánoce více méně klidné. V průběhu listopadu vybádám, co by kdo chtěl naježit. První týden v prosinci ježím v obchodech a zbytek adventu jásám nad horkým čajem, jak jsem na to vyzrála. Úklid se děje ve dvou víkendech na počátku prosince vždy v sobotu, zatímco velké pečení (a uždibování) se koná v neděli. S mamkou máme manufakturu na výrobu cukroví, takže to slušně odsejpá.

22.12.2011 v 14:59 | Karma: 32,73 | Přečteno: 3073x | Diskuse| Ona

Kateřina Zagorová

Inovujeme

Od jisté doby jsem poněkud nedůvěřivá k „inovovaným složením“ a „vylepšeným recepturám“. Většinou to totiž znamená jediné:

14.12.2011 v 14:18 | Karma: 28,20 | Přečteno: 2978x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Politici si na Vítkově připomenou výročí konce války, Pavel jmenuje generály

8. května 2024  8:50

Lidé si ve středu na různých místech Česka připomenou výročí konce druhé světové války. Nejvyšší...

Rusko útočilo desítkami střel a dronů, poškodilo tři ukrajinské elektrárny

8. května 2024  7:09,  aktualizováno  8:30

Rusko v noci na středu vyslalo na Ukrajinu více než 50 střel a 20 dronů, uvedl ukrajinský prezident...

Jedenáctý nejteplejší měsíc v řadě. Duben opět trhal historické rekordy

8. května 2024  7:44

Letošní duben se jako 11. měsíc v řadě stal nejteplejším v historii měření. Podle meteorologické...

Kácíš? Pak sázej či plať. Novela zákona zpřísní podmínky kácení stromů

8. května 2024

Premium Pokuta až milion pro jednotlivce, až dvacet milionů pro firmu. Tedy desetkrát víc než nyní. Takové...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí