Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Vikina

21. 6. 2010 13:30
Tak Ti nevím, Káťo,

jestli to není tak trochu o kyselých hroznech, nicméně opět moc pěkně napsáno a navíc jsem rád, že něco takového napsala ženská. Napsat to já, tak mě Pája a marka a cca dalších tisíc pipin zadupou do země, vyhlásí anketu o nejhoršího muže roku s podmínkami, že bych to jasně vyhrál a následně by si na mě najaly Ukrajinky :-);-D. Takže jsi mi vlastně zachránila život, za což srdečné díky ;-)V.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

21. 6. 2010 13:47
Re: Tak Ti nevím, Káťo,

No, o kyselých hroznech. Já samu sebe zcela skromně považuji za hezkou, takže kyselé hrozny vůči orchideji nemám zapotřebí. Vydržet se se mnou dá také vcelku obstojně (potvrdilo deset kamarádů z deseti pod hrozbou publikace jejich osobních nectností ;-D), takže kyselé hrozny nemám ani vůči Radce.

Prostě jsem jen konstatovala fakt a přiznala se k nadržování sedmikráskám (snad proto, že Radku mám fakt ráda, zatímco Orchidej mi prostě sympatická nebyla, což nemá s krásou nic společného, mám i mimořádně krásné kamarádky :-))

0 0
možnosti
JC

JaroslavChudacek

21. 6. 2010 12:14
Pěkný článek, zasmál jsem se

Nemám však nic proti orchidejím s malým "o". Shodou okolností jsem si nedávno koupil orchideje v květináči a jsem s nimi velmi spokojen. Vypadají krásně a (každý rok) několik měsíců kvetou. Starost o ně je minimální. Potřebují světlo, ale nesmí být moc dlouho na prudkém slunci (řešením je parapet okna na východní straně).  Je třeba je jednou týdně zalét. Toť vše.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

21. 6. 2010 12:23
Re: Pěkný článek, zasmál jsem se

Hm, mně orchidej chcípla. Okno mám jen na jih, asi se jí tam nelíbilo. Nebo jsem špatně zalévala? Každopádně nějdřív uschl ten výhon a teď usychá jeden list za druhým ;-(

0 0
možnosti
SB

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

21. 6. 2010 11:56
Dobře jsem se pobavila :-)

Díky R^

Většinou se píše o extrémech oběma směry. Co takhle kombinace sedmikrásky a orchideje?

0 0
možnosti
KZ

Katka1

21. 6. 2010 11:58
Re: Dobře jsem se pobavila :-)

Jo, tam by to mohlo být skvělé (a domnívám se, že většina žen je tou správnou  kombinací sedmikrásky a orchideje), ale co takhle tahle kombinace:

nesnesitelná a nepřizpůsobivá a protivná orchidej s nijak extrémně uchvacující vizáží sedmikrásky.

Sedmikráska s vizáži orchideje je, řekla bych, femina normalis z mého předchozího článku :-)

0 0
možnosti
KH

klarisah

21. 6. 2010 10:28
Já fandim oboum,

takový ty přírodní sluničkářky, co jsem věčně happy a choděj celej rok pohorkách, mi dost lezou krkem (neříkám, že je případ Radky). Ale přijde mi to stejný generalizovaní jako to, že holka, co ví, kdo je Ralph Loren, není schopná spát ve stanu... Já se cejtim báječně na modní přehlídce i v Tatrách ve stanu (a pavouků se taky bojim). Ale jinak supr, napsáno, jako vždy, rozhodně jsem se zasmála R^

0 0
možnosti
KZ

Katka1

21. 6. 2010 11:37
Re: Já fandim oboum,

Já zas dělám hysteráky kolem mravenců, z toho si nic nedělejte.

Ale jsem schopná jak dvcetikilometrových tůr v horách, tak vyvalování se u moře (no, max tři dny v kuse, pak se už moc nudím). Znám Lacoste i Tommy Hilfinger a jím guláš s chlebem. Kofolu nepiju ani "lajt" ani "plnotučnou", protože mi prostě nechutná, ale když nic jiného není......

Asi jsem kříženec orchideje a sedmikrásky, bohužel z obou mám asi to špatné ;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

21. 6. 2010 10:08
Jenže...

...one je to fakt nerozum, brát orchidej do prostředí, které je jako určené pro sedmikrásky ;-) Zkuset se zamyslet, jaké by bylo prozatímní skore, kdyby jste sedmikrásku vytáhla do prostředí, kde se orchideje cítí jako doma ;-D

0 0
možnosti