Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Astaroth

26. 8. 2012 15:42
tiha komody

Dle fota soudim, ze 75kg komoda nemuze byt lehci nez autorka.

0 0
možnosti
VK

-palič-

26. 8. 2012 15:46
Re: tiha komody

Babočko, tak přesně na Tebe Káťa čekala ;-D;-D, Určitě se jí po Tobě už stýskalo :-P

0 0
možnosti
JB

hendrixx

23. 8. 2012 8:30
Kila-nekila, já myslím, že

se, autorko, nemáte čeho bát. Jste vtipná, pohledná, máte vlastní byt a velkou postel.... No schválně: kolik mailových pozvání na rande vám po tomhle článku přišlo? ;-)

0 0
možnosti
KZ

Katka1

23. 8. 2012 9:18
Re: Kila-nekila, já myslím, že

Budete se divit, ale žádné. Jen dvě nabídky na pomoc s montáží :)

0 0
možnosti
TJ

Tomáš Jasný

22. 8. 2012 6:49
Doplnění

Je to celé chyba autorky. Nakupováním v daném obchodě podporuje švédského nacistu (majitel řetězce byl za války nacista). Navíc to jsou levné nekvalitní věci, které nejsou ani hezké. Já jsem si koupil v jistém obchodě už před deseti lety pohodlnou postel s pohyblivými lamelovými rošty za 35 tisíc a jsem spokojený, záda také nebolí.

Mimochodem, právnička by si snad mohla dovolit nábytek z pořádného obchodu...

1 0
možnosti
KZ

Katka1

23. 8. 2012 9:16
Re: Doplnění

Tome, mně ta postel celkem přišla na víc než na tvých 35 tisíc :). A vybrala jsem si IKEA, protože se mi ta postel prostě líbila, proto.

0 0
možnosti

Kapi007

21. 8. 2012 17:29
Gentlemani :-)

Teda přiznám se, překvapuje mě, kolik lidí má nutkání autorce vysvětlit, že je úplně hloupá, když je singl a když po světě běhají takoví borci jako oni :-)

Zejména nicky ippokorny, roman37e, ... se překonávají :-(, více velkorysosti a nadhledu by neuškodilo :-)

Není chyba chyby dělat, ale chyby opakovat :-) a autorka vám tímto ukazuje svoje chyby, ze kterých se můžete poučit zcela zdarma :-)

0 0
možnosti
JF

Frollik

21. 8. 2012 14:28
Já, starší co jsem si za socíku kupoval U 100

jsem vstupoval d IKEA poprvé jako do chrámu blaha. Koupený výrobek je složený a dovezu si ho sám (postel také, rošt ovšem ne). Návod i v angličtině (čeština ne) není třeba číst. Číslované obrázky jsou i pro blbce. Pak ale nastává ta pravá slast. Čepy jdou lehce ale pevně naklepnout, šrouby našroubovat a hlavně to všechno pasuje a není třeba vrtačky, metru a hoblíku. Vy to považujete za samozřejmost, já po dvaceti letech už také, ale 45 let jsem měl jinou realitu. Pravda občas je třeba i nyní přemýšlet. Některé díly skříňky je vhodnější namontovat až po zavěšení, protože každý není rodilý vzpěrač a také občas chybí třetí a čtvrtá ruka. I proto jsem se oženil:-P Doporučuji to také zvážit.

1 0
možnosti
VK

-palič-

21. 8. 2012 17:47
Re: Já, starší co jsem si za socíku kupoval U 100

Katka se oženit nemůže, to dá rozum :-);-D!

2 0
možnosti
H

hovn

20. 8. 2012 14:38
Z přírodních zákonitostí

je mi jasné že chlapi jsou v podstatě nepotřební trubci, ale takovéto článečky přeci jen pozvednou sebevědomí a člověk si řekne, že může být i k něčemu užitečný. Z vizáže pisatelky je pak jasné, že článeček je pohou licencí někoho, kdo pouhým lousknutím můžem mít trubců neurekom.

1 0
možnosti
VK

-palič-

21. 8. 2012 17:48
Re: Z přírodních zákonitostí

jako že by je vylouskala z ořechů 8-o8-o?

0 0
možnosti
VK

-palič-

19. 8. 2012 2:13
Jejda, Katko,

Ty už zase píšeš? Takže mám zas kam chodit :-P. Tak se drž, zdravím Viki a V

0 0
možnosti
MV

macecha_marie

17. 8. 2012 12:30
singl drobci

mají tohle fakt prima. Ale jde to časem vychytat. Já nakonec byla nejvíc naštvaná na to, že při své výšce nikam nedosáhnu a nic neodnesu, protože všechno je větší než já :-). Byly jsme "trojbabinec", z něhož dvě postupně rostly (děti). Jednou jsem přišla z práce a našla přestěhovaný gauč. Na něm seděly zcela dcery, zcela "off". A vyjasnily mi, že v takových situacích by se nějaký chlap hodil a že s tím mám něco udělat.

No, vlastně s tím dřív udělaly něco ony. A taky jsme se spoustu věcí naučily samy (zrovna montáž nábytku z Ikea považujeme za dospěláckou úroveň hry s legem a holky si to přenesly do svých studijních bytů) a na to ostatní jsem našla šikovného pána.

Ale...ten dvoumetrový, co je teď doma a co v náruči odnese klidně celou skříň, ten taky není špatný :-)

x

Držte se, Katuš, ať se dobře bydlí.

0 0
možnosti
DM

Aretta

18. 8. 2012 11:00
Re: singl drobci

Divný nick... Já říkám "náhradní maminka".

0 0
možnosti
IV

ivcav

17. 8. 2012 11:55
naprosto přesné...

Naprosto přesný scénář, jen naštěstí bez reklamací...

Na stránkách IKEA se zjistí, že mají super novou službu montáž nábytku :) Člověk by čekal, že s jedním autem (dopravci) přijedou i montážníci, logicky všichni v jednom autě, přičemž řidič by mohl být současně i montážníkem :) Chyba lávky...po zaplacení a dojednání dopravy jsem zjistila, že montážníci mají čas až za 14 dní, takže bych doma měla zabaleno 250 kilo skříně...takže jsem rovnou se stěhováky objednala i službu montáže od stěhovací firmy. Jsou skvělí...přestěhovali, a smontovali všechno, co bylo potřeba, jeden ze tří nepohrdl kafem, ostatní si dali jen vodu :) Kvůli tomu bych chlapa domů nebrala..leda že by měl fakt dobrou vrtačku :D

0 0
možnosti
M

mdlb

17. 8. 2012 11:35
Jojo...

Tak tohle máme všechny trochu samostatné singlovky za sebou. Zvládnout se dá spousta věcí, ale "vzpěračské práce" jsou taky někdy nad moje síly. Ale zase, jak je člověk pyšnej, když tu skříň konečně (třeba v jednu v noci) smontuje!;-) Nebo když vrtáte nové úchyty v kuchyňské lince a na vrtačce se tak trošku pohne taková malinká páčka a najednou (po vyvrtání desítek děr) se při vrtání začne z dírky kouřit a vůbec to nevrtá...a za dva dny vám dojde, že ta malinká páčka byl zpětný chod...;-DTak držím palce při dalším budování!R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí