Diskuse

Letecký den

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ježikača

11. 8. 2012 23:43
jsem ráda,

že zas píšete. tohle je jeden ze zážítků, který mě spolehlivě mine. já zvracím i na řetízkáči pro děti. tedy zvracela jsem. naposledy jsem to zkoušela asi v 35 s dětmi a nechala jsem si zastavit, fakt to nešlo. mé rovnovážné centrum se odmítá s tak rychlými změnami vyrovnat. takže chodím  na kolotoče jen nako sponzor. jako zážitku neznalá, jsem se ptala obsluhy, zda mohu tehdy asi 5 a 8 leté své děti posadit na jakousi atrakci, po které nevymluvitelně prahly. též mne ujistil, že bez problémů. když synkovi uletěl balónek a protáhly se jim obličeje zrychlením, udělalo se mi špatně jen představou, jak nezodpovědná jsem matka. hm. tehdy byli asi dva dny hodní.

0 0
možnosti

MAVIS66

16. 6. 2012 17:42
Prosim

dejte hlas do diskuse pro pokracovani clanku Poznani sebe sama od Jaroslava Kuthana, dekuji.

P.S: mrknete do diskuse, tam se dovite vse ;-)

0 0
možnosti

Roger Wilco - 4. reinkarnace

1. 6. 2012 16:32
.

:-)R^ Pěkné a karma za pobavenií a odvahu.:-)

0 0
možnosti

ExPat

1. 6. 2012 14:38
Vítejte zpátky

Dobry, člověk občas musí přijít na jiný myšlenky.

R^

0 0
možnosti

birg

1. 6. 2012 0:23
all blog...

Zdravím Autorku a přejí další úspěšné pohledy na svět...co se týče únorového článku tak plně souhlasím, že lidé, kteří dělali celý život...pro ně práce typu zametání ulic je potupou...ale jinak, zkuste se zamyslet, proč vlastně vzniká mylný pojem o špatných potravinách z Polska...nezdá se Vám toto za hodně přitažené??? Přece je známo, že nějaký pan Babiš potřebuje sem nacpat více svých "zdravých" výrobku /kuřat, slepic atd./ a Polsko mu v tom docela vadí....podívejte se na jakýkoliv článek na novinky.cz Myslíte si, že je vše na trhu košér??Já mám pocit, že přece jen někdo financuje některé redaktory k negativnímu PR...co Vy na to?? Zdraví Radek PS jsem často v Polsku a nekupují levné věci...ale potraviny jsou na stejné úrovní jako v Německu...není to tím, že někdo z Polska prodává "odpad" a někdo z Čech si ten "odpad" přeje, zaplatí a ještě ditribuuje v ČR a SR... není to divné?? :-)

0 0
možnosti

Katka1

1. 6. 2012 8:21
Re: all blog...

Souhlasím, mám z Polska úžasné boty. Ale nestály tři tisíce, no. V Polsku se dělají kvalitní výrobky, stejně jako šunty, stejně jako kdekoli jinde. Jen Poláci jsou vynalézavější v šizení a proto mohou jít s cenou dolů a dominovat evropským trhům....

0 0
možnosti

Hanzin

31. 5. 2012 20:15
slecno Katerino

Udelala jste mi nesmirnou radost Vasim novym clankem. Uz jsem se bal,ze jste nadobro zmizela z blog sveta. A gratuluji k preziti,mne se delalo spatne jen pri cteni toho,co jste musela absolovovat:-)

0 0
možnosti

hendrixx

31. 5. 2012 12:35
Deja vu?

"Ti bystřejší z mých čtenářů se právě škodolibě zachechtali". A ti nejbystřejší hned dvakrát. Neopakují se vám tam nějaké věty v prvním, druhém a třetím odstavci? :-)

0 0
možnosti

Katka1

1. 6. 2012 8:21
Re: Deja vu?

To dělá perex, zkusím to opravit...

0 0
možnosti

Pierre de Croissant

31. 5. 2012 11:28
Blahoslavení chudí duchem

Víte, toto rčení nemá nic společného s rozumem nebo inteligencí.

Znamená duchem netoužíci po bohatství. Po moci. Po slávě. Skromní duchem by se to dalo moderně opsat.

0 0
možnosti

.:Koumes:.

31. 5. 2012 11:54
Re: Blahoslavení chudí duchem

Priznam se, ze doted jsem ten smysl take chapal spatne. Takze diky za osvetu. R^

"Blahoslavení chudí v duchu". Tedy ti, co jsou

chudí (=nemajetní ve smyslu materiálním) z důvodů duchovních. Ne ti, co

"nemají ducha", ale co se vzdávají majetků a materiálního bohatství ve

jménu duchovním.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí