Diskuse

Inovujeme

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

stedrik

19. 12. 2011 1:09
jo rum taky voněl jinak

;-D Jinak nezapomenu jak hned po sameťáku jsme jezdili jako kloučci vyjukaný ještě na víza a povolený limity marek za hranice Německa kupovali FÁčka a prodávali po burzách, a lidi kupovali jak divý. Vůni černýho fáčka si snad pamatuju dodnes:-)

0 0
možnosti

dolch

16. 12. 2011 16:22
No jo

ale vždyť to máte parfém na potápění. Asi má odpuzovat pijavice a žraloky :-)

0 0
možnosti

Yesname

15. 12. 2011 15:17
No vidíte to

Já to mám podobně s original sprcháčem Old Spice. To nic nenaděláte... Ale neva. Když se člověk osprchuje, tak na sebe ani nic plácat nemusí.

0 0
možnosti

silvinka.pink

18. 12. 2011 19:42
Re: No vidíte to

jasně, všecky tyhle děsný věci akorát zbytečně zabírají místo v koupelce - normální člověk si tam pak ani nemá kam dát gilettku ;-(.

0 0
možnosti

Pickup Anddropoff

14. 12. 2011 15:39
Chapu, casto plati, ze nove a vylepsene neni lepsi

Na druhe strane je sance, ze parfem byl padelek:-P ,jinak mi chybi parfem Chloe, ktery se uz nevyrabi a byl nahrazen novymi unisex modernimi vunemi.

1 0
možnosti

Alfie

14. 12. 2011 17:51
Re: Chapu, casto plati, ze nove a vylepsene neni lepsi

Tohle opravdu vypadá spíš na padělek. Navíc pokud se jednalo o dárek, není jisté, kde dárce parfém pořídil (byť v dobré vůli). Známé značky, jako je třeba Davidoff, by takovouhle botu nejspíš neriskovaly..

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí