Diskuse

Pitomá hrdost

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

pítý

10. 8. 2011 15:23
Smutné

Držím pěsti, ať ten nový JEDINÝ brzy přijde.

0 0
možnosti
JZ

71W

9. 7. 2011 23:21
KAŽDÝ ŽIJEM S VLASTNÍMI CHYBAMI..

Vždycky když nerozumím sobě, svému světu, nebo ženám, jdu se dlouze zadívat na své oblíbené mraveniště v lese. Asi po hodině, o nic moudřejší, se ale uklidním. Uklidím si sám v soubě a vrátím se . A už nemám problém říct co cítím a taky to říkám. Funguje to. Chce to jen trénovat.

!!

0 0
možnosti
B

biancad

1. 7. 2011 21:08
dokonceni predesleho

ten hlasek ve Vasi hlave co naseptaval - TED UZ mu to muzes rict- no to je ku.na naseptavac. A tak Vas snad ta hrdost zachranila. Pokud to neni ten JEDINY SPRAVNY. Ale jestli jste to prosvihla s hrdosti si nebudete povidat pred usnutim ani Vas nepohladi a nerekne , co pro ni znamenate/ Hodne stesti a az potkate toho predurceneho, vykaslete se na hrdost. Nebo ho zase odezenete.V

0 0
možnosti
B

biancad

1. 7. 2011 21:04
Trochu mi z toho jde mraz po zadech

na jednu stranu se v tom poznavam a nadruhou zas takova nejsem. I ja nasla toho praveho az po 30 dnes je to moderni, ale v porovnani se spoluzackama, ktery mely te dobe uz deti, ktery byly snad v 9. tride a ja si privezla miminko, no ale jsem za to vdecna. Me tu spis vrtaji v hlave dve veci. Prvni o tom nepriznani zajmu, kdyz se snad vyjadril ten pan JEDINY spravny, byl to ten se kterym byla na kafi?. Katko, to jste teprve tu skolu skoncila nebo se on zenil az po roce treba od dokonceni??? Casove mi to nehraje. a ta pasaz ututlala jsem to v sobe a nerozbila manzelstvi, kdyz uz byl zenaty? To byl asi nekdo jiny tedy. Nevim , mam v tom hokej a  nebo si protirecite a nebo uz mi to hlava nebere.Nebo se zenil uz podruhy a vahal, ze si to s Vami nevyjasnil driv? Je tu vic kombinaci.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

3. 7. 2011 15:14
Re: Trochu mi z toho jde mraz po zadech

Tak pro ujasnění časového harmonogramu: Znali (a kamarádili) jsem se na vejšce. Po vysoké škole jsme si na pár let sešli z očí, protože se přestěhoval, já tu lásku pustila z hlavy, pohřbila, ona přebolela a prostě zmizela. To se tak láskám stává. Pak jsme se potkali týden před jeho svatbou a tehdy mi všechno vyklopil. Mně v to v tom okamžiku přišlo jako znamení shůry (pořád mám pro něj slabost, i když o lásce se už asi mluvit nedá) a chtěla jsem být taky upřímná, za tu jeho upřímnost. No a pak jsem si to rozmyslela z důvodů uvedených výše.

TEN JEDINÝ v článku je míněn jako ten jediný v daném časovém období. Za můj život jich už pár bylo.....

0 0
možnosti
KT

Ježikača

28. 6. 2011 18:50
to vypadá na pokračování

po 20 letech. :-) tak to třeba vyjde pak.

0 0
možnosti
JN

Yesname

27. 6. 2011 23:27
NIkdy není úplně pozdě

něco říct. Pokud už to ten druhej nemá za sebou.

Mimochodem - porouchanej radar je pěkný svinstvo. Vždyť přece celej svět dávno ví, že se sice chlapi prezentujou jako lovci, ale ve skutečnosti je to tak, že loví jenom ty, které jim dají najevo, že se dají ulovit.

0 0
možnosti
VD

dobrovolny

25. 6. 2011 9:32
Držím palce

Statečná holka, klobouk dolů. Držím palce, ono to výjde. Podle diskutujících mate příznivců dost. :-)

2 0
možnosti
KV

_-1-_

24. 6. 2011 17:53
A sakra ....

0 0
možnosti
G

gumidos

24. 6. 2011 12:26
solidní zpověď

Gratuluji.

Ale snažte se taky někdy kousek toho dortu ochutnat, nejenom na něj koukat. Přeji při tom hodně štěstí. ;-)

0 0
možnosti

abrakus

24. 6. 2011 11:05
Tak ...

... já teď nevím ... R^RvR^RvR^Rv ... ale jo R^ ... všechno je tak, jak má být ... Hezký den.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí