Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pris

13. 7. 2011 17:24
naprosto bezobsažný a zmatený text

Kateřino, mám přečtenou většinu vašich článků. To, že jsou často o ničem, už tu několikrát zaznělo a Vás to evidentně netrápí. Máte své příznivce a já to svým způsobem chápu. Mě ale dost pobuřuje Vaše špatná stylistika, bídná slovní zásoba a velmi časté pravopisné chyby - za pravopisnou chybu považuji i čárky ve větách. Vzhledem k Vašemu údajnému vzdělání a práci, která Vás momentálně živí, bych od Vás čekala řádově lepší výkon. Uvědomujete si, že Váš blog mohou číst Vaši kolegové či nadřízení? Ve Vašem případě blog působí podobně, jako když si dá někdo nelichotivé fotky na facebook, aniž by řešil, koho má v přátelích.

0 0
možnosti

Aleš_R.

27. 7. 2011 11:59
Re: naprosto bezobsažný a zmatený text

Vaše slovní zásoba bude určitě nadprůměrná, v jejím užívání byste se ale měla ještě procvičit. Stylistika je lingvistická disciplína zabývající se stylem (neboli slohem). Jedině ten vám v případě Kateřinina článku může připadat špatný.

Nepřijde vám hloupé kritizovat něco, v čem sama máte hokej?

0 0
možnosti

s.m.

18. 6. 2011 15:45
Karma

Hezké, zasmála jsem se..jo pejsci, to je radost (někdy drahá);-DR^R^

0 0
možnosti

Aretta

17. 6. 2011 17:17
..

;-D

0 0
možnosti

tina.sola.nova

16. 6. 2011 13:58
To bylo dobrý!

Karma! :-)R^

0 0
možnosti

Smrť

16. 6. 2011 13:47
Pěkné...

R^ Pobavilo, díky :-). Něco podobného mám denně doma mezi kočkou a německým ovčákem (kočka loví a děsí psa;-)).

0 0
možnosti

tina.sola.nova

16. 6. 2011 13:59
Re: Pěkné...

Vy taky? A já myslela, že moje dvoukilová kočka, děsící dvacetikilového psa, je kdovíjaký unikum ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS