Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

10. 5. 2011 23:34
Jo

nechtěla bych, aby mi dneska byko dvacet. Řešila bych asi totéž.

Ráda Vás čtu. R^

0 0
možnosti
JB

jejda to jsem ja

23. 3. 2011 0:25
Chytrá holka ......

by to nikdy nenapsala...............:-(.............ta ví, že život je trochu o štěstí....trochu o toleranci ........a trochu o životě samém. Máte fyzickou vadu? Vážnou chorobu? Nebo jste mentálně zaostalá?....... Myslím, že ani jedno.....jen jste se "včas" nevešla do šuplíku:-) Buďte sama sebou a třeba to vyjde............a kdyby ne? Odpovězte si na výše položené otázky..!

0 0
možnosti

Hufo

21. 2. 2011 23:35
na všem "zlým" je něco dobrý

přijdete o jednu krizi. když ti, co začali dřív, řeší rozvod apod. tak vy máte hlavu v oblacích z prvního vážnýho vztahu. :-)

taky si pamatuju, třídní sraz základky po deseti letech, přehlídka svateb, princezen apod. a dotazy, ty ještě nic, žádná svatba? a jste za divnýho že ne. pak sraz po 15-ti letech, většina řeší rozvody a když na dotaz co ty? odpovíte, nestěžuju si, za posledních pět let jsme brousili nože jenom 3x a druhej den už jsme je nemohli najít, tak jste za nafoukanýho bl... na kterýho taky dojde až to dotlačí do manželství. a už se pak raději nikdo neptá :-)

a pak, když si člověk ve 3x-ti uvědomí, jaký byl naivní tele ve 2x-ti, tak si řekne, ještě že jsem počkal jednu pětiletku. né že by člověk byl ve 3x-ti už plně v obraze, ale větší část potřebného nadhledu a cynismu už získal.

0 0
možnosti
VS

Astaroth

22. 2. 2011 8:39
Re: na všem "zlým" je něco dobrý

No jestli te bavi byt desetileti o honitbe, tak je to tvuj boj ;-D

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

20. 2. 2011 19:58
Blogy

Katko, dnes jsem přečetla všechny vaše blogy. Vy jste úplně stejná krevní skupina jako já.V A jak jsem tak četla, tak jsem zjistila, že se mám,co se týče psaní blogů, ještě co učitR^ 

 Skáču s nadšením po každém blogu, kde se nevyskytuje jméno Engel, doktoři, Kalousek apod...A o to víc mě potěší, když je co čístR^

0 0
možnosti
ZK

SID09

20. 2. 2011 16:57
Takže to je inzerát k seznámení ?

Morálně volní volní vlastnosti a vlastní perspektivu jste vykreslila takřka na jedničku. Doufám, že nějakýho klofnete. !!;-)

0 0
možnosti
S

Satyriana

19. 2. 2011 19:07
Díky

za příjemné počtení :-) S pochopením samostatnosti, dětským pokojíčkem a podobně  nemám problém. Vídala jsem to jako svědek, vrstevnice těch studujících. A vyslechla leccos. Spíš mne už několik let zajímá otázka skloubení biologického času na potomky a možnost vystudovat a pracovat bez extra obětí. No, ještě jsme na to nedozráli...

Jak říkám, pro mne příjemná oddychovka a ještě jednou díky.;-)

0 0
možnosti
KT

Ježikača

16. 2. 2011 11:54
jsem tak trochu opačný extrém. v něčem.

hleděla jsem vypadnout z domu co nejdříve, abych si mohla věci říit po svém. takže studium, brigády, v létě tábory s dětmi. po škole podnájem. a radost z toho, co dělám. a spousta zábavek. rozhodně jsem se nezabývala úvahami o rozšíření řad budoucích daňových poplatníků. vydrželo mi to skoro do 30. spousta brzo vdaných řeší několikáté manželství. ta z VŠ vydržela jen některým. buďte v klidu a nenechte se nervovat. chlapi, kteří vypadjí jako poklad ve 25, tak v 45 zdaleka vypadat nemusí, měníme se my i hodnotové žebříčky. takže obava z toho, že hvězdy jsou přebrané, je lichá.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

16. 2. 2011 11:58
jo jo hvězd je dost

ještě včera jich v noci bylo jak malejch myší;-D

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

16. 2. 2011 11:19
A k přivýdělku při studiu

Neznám nikoho, vůbec nikoho, kdo by při studiu nemohl pracovat, a to včetně studentů medicíny. Vliv na studium je zanedbatelný, nebo vy vidíte rozdíl mezí učením se doma a učením se v kukani nočního hlídače? Jiní zase pracují v oboru, což je asi nejlepší, když to jde. Nebo dělají delegáty přes léto. Mají tak dovolenou a ještě dostanou zaplaceno.

Jedno je však jisté: nikdo se vás nebude doprošovat, abyste šli k němu pracovat.

0 0
možnosti
IX

IfčaX

16. 2. 2011 11:25
Re: A k přivýdělku při studiu

Otázka je, kolik je míst, kde hlavní pracovní náplní je sezení nad učením v kukani nočního hlídače. :-)

On asi opravdu každý student (nejspíš i autorka) si ke studiu nějakou kačku přivydělá. Přinejmenším o prázdninách. Ale každopádně je to úplně něco jiného, vydělat si na nějakou tu radost a naskočit do kompletního koloběhu výdělků, placení veškerých životních nákladů... a do toho pak ještě starost o obživu další generace.

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

16. 2. 2011 11:12
No, jak jen to tentononc.

No prostě, plínky a kašičky nevnímejme jako problém, bránící v rozletu, a je to.

0 0
možnosti
GI

Gwendolyn I.

16. 2. 2011 4:27
Brat clanky Ona dnes vazne, to take o necem svedci

Jejich vymyslene pribehy jsou jiste krasne, ale nac je vubec vic rozebirat? Nejlepsi je, kdyz se autor splete a z Maxe se stane Alex...Dospele zeny v detskych pokojiccich? Vetsina lidi, ktera pracuje behem studia, dospeje. Ma zodpovednost. Pokud je devce doma a studuje ve stejnem meste, s nekym chodi, ale nikdy, nikdy, nikdy nepremyslela, co bude dal, az skonci skolu, tak pochybuji o jeji inteligenci. Neni nutne mit deti hned po VS, ale rozhodne se da zvladnout svatba, manzelstvi pri studiu, nechapu, proc si nekteri lide mysli, ze svatbou konci zivot. Nekonci. Akorat spravny par rika my a ne JA, ja, ja. A to je problem dnesnich Jajistek, ze maji na vsechno cas a vzdy vedi, na koho to svest, pak je jim 35, ujel vlak a kvili na seznamkach, kde shani darce spermatu nebo "partnera" atd. Jestli po 5 letech vztahu ONA nevi, zda s nim chce nebo nechce byt, tak to neni ani tak vina rodicu, ale dotycne.

0 0
možnosti
JC

Jarcho

16. 2. 2011 13:59
Madam, tleskám.

Napsala jste to dobře.

Je to tak.

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí