Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

10. 5. 2011 23:33
Pěkný

Moudrý. Nekonfliktní R^

0 0
možnosti
PT

Orde Wingate

3. 3. 2011 7:52
Slovo "znásilnění" ...

... je odvozeno od slova "násilí". Nechápu, jak se někdo může zastávat chlapů násilníků a omlouvat je s tím, že "nemohli jinak".

Jinak karma, kterou jsem ostatně dal každému autorčině článku.

A někdy mi při čtení přijde líto, že se s touto půvabnou a sympatickou slečnou autorkou nikdy nepotkám.

0 0
možnosti
MK

Milanius

25. 2. 2011 0:50
nejlepší přitel mladé dívky

revolver Smith & Wesson 638 :-)

0 0
možnosti
VS

Astaroth

11. 2. 2011 13:29
Katka je na svetle zcela v bezpeci

Nikdo se, navzdory jejimu prani na ni nevrhne. Jedine riziko bylo v tom podzemi, tam by mohli zhasnout.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

14. 2. 2011 15:54
Re: Katka je na svetle zcela v bezpeci

;-D Na tebe jsme tu čekali.

0 0
možnosti
MN

Realista

5. 2. 2011 21:52
Jo, asi to tak je.

Hezky napsáno a asi to tak je. Ale některé ženy se rizikově chovají, ale některé z nich si pak ani nestěžují.

0 0
možnosti
JS

Kiwi328

3. 2. 2011 13:54
Jedno řešení bych měla.

Nabitý revolver za pasem. To řeší mnohá "nedorozumění" a vysvětlí okolí že moje "ne" znamená opravdu "ne". Můžou mě jednou zavřít za vraždu, ale to už je roziko, které považuji za přijatelné. Jo a v noci revolver pod polštářem (doma samozřejmě ne, když je manžel doma, ale když jsem doma sama tak ano).

0 0
možnosti
G

Gmur

3. 2. 2011 13:07
absolutni karma

Perfektni, neni co dodat. R^

0 0
možnosti
AMF

farsky.blog.idnes.cz

2. 2. 2011 21:06
Svatá pravda...

Já jsem taky mnohokrát už ležel v posteli vedle dospělé zdravé ženy a neměl chuť na milování. Žádná mi to nikdy neodpustila... :-)

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

3. 2. 2011 8:17
Re: Svatá pravda...

Dost dobře nechápu, proč se pod článkem, který má hlavu a patu vyrojí všelijakých divných lidí a bolgovacích donchuanů, kteří prostě ty davy holek nestíhají.

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

2. 2. 2011 20:16
Předvádění se je relativní pojem.

Oč více se předvádí žena v roláku a dlouhé sukni než totálně svlečená na nudistické pláži? Přitom znásilnění na nudistické pláži není zdaleka tolik jako na ulici. Prostě by si každý měl uvědomit, že svoboda a práva jednoho končí tam, kde začínají práva a svoboda druhého. A pokud mám pocit, že dotyčná se předváděla a nápor hormonů s tlakem v podbřišku nedokážu zvládnout jinak, nezbývá než se uchýlit do soukromí a větším počtem frikčních pohybů jistým orgánem celou záležitost vyřešit.  Pořád je to lepší, než absolvovat dlouhodobější stáž v nějakém nápravném zařízení. Mimochodem, ne vždycky s autorkou plně souhlasím, ale dneska jo.

0 0
možnosti
JN

Yesname

2. 2. 2011 19:35
Můžu se ještě zeptat?

Když půjdu v noci naším Bronxem, tak jsem rozumný člověk, nebo si koleduju o přesdržku, případně i o něco víc?

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí