Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Viki007

19. 1. 2011 19:05
Zdravím, Káťo,

celkem milý článek. Jinak jsem objevil, že sis našla spřízněnou blondýnku ;-D;-D. Chudák, on ji objevil i babočka a hned jí to dal spapkat :-). Jak to, že se tu zatím neobjevil? Ňáký divný :-/. V každém případě se drž! A nezbytné V

0 0
možnosti
I

internetovavokurka

16. 1. 2011 13:04
Ahoj

Já chci taky konvičku;-(

0 0
možnosti
LM

KájaMařík

15. 1. 2011 9:43
Počkat!

On ten dárek sežral teda už třiadvacátýho večer? Takže pod stromečkem neměl nic?

0 0
možnosti
KZ

Katka1

15. 1. 2011 10:32
Re: Počkat!

Pod stromečem měl samozřejmě spoustu jinejch věcí, stejně jako já. Ale o téhle prostě stálo za to napsat...

0 0
možnosti
GMC

Graf Monte Cristo

15. 1. 2011 5:28
Právnica? Zde pouze dokazujete svoje buranství!

Hlášky typu - pro neznalé, pálení ve vindaloo = pouze chilli, a hlavně - bral antibiotika, tak si nemohl dát pivo! To jste vážně tak tupá? Přijela jste do Prahy na kanoeu ze Žabovřesk? Od vás bych se teda nechtěl zastupovat v právní ani jakékoli jiné záležitosti. Milá zlatá, mladá hloupá... brcanko: Pivo a antibiotika dohromady se opravdu, ale opravdu nevylučují. Překvapena? :-/

0 0
možnosti
MB

Jesterka77

17. 1. 2011 12:08
Re: Právnica? Zde pouze dokazujete svoje buranství!

Teda, vy být doktor, tak si k vám nejdu ani pro Paralen. :-)))

Kateřina rozhodně není buranka a myslím, že každý, kdo čte její blog je to jasné. Naopak, je milá, chytrá, vnímavá a na úrovni. Zato vy máte asi nějaký problém, když píšete takhle hloupé vzkazy...

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

14. 1. 2011 20:49
Dotaz

"Musím uznat, že bratr se k věci postavil čelem jako pravý muž a kuře vindaloo celé snědl." Co je na tom mužnýho, jíst něco, co mu nechutná?

Moudrý muž by ochutnal a poděkoval Vám, že konečně ví, jak to chutná. Pak by Vám, nebo někomu jinému v rodině zbytek k ochutnání nezištně nabídl. V nejhorším případě pejskovi. Ten by však asi tak kořeněné jídlo nejedl.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

15. 1. 2011 10:33
Re: Dotaz

Byla to výza, přece ;-D. A dávat to psovi? Chudák pes, vždyť příliš kořeněná jídla by mu mohla ublížit!

0 0
možnosti
ZM

Zden M.

14. 1. 2011 14:47
vindaloo pálí jako ďas, ale jsou i pálivější...

Trpaslíka mám taky rád a kuřecí vindaloo je pro mne jasná volba, když jdeme navštívit indickou restauraci. Nevím jak Váš bratr, ale já zažil i člověka, kterému při něm vyhrkly slzy a koulely se do té doby, dokud statečně nedojedl.

2 roky jsem měl za spolubydlící Indy, tak jsem so od nich i něco vařit naučil. Jen takový postřeh - nevím jak Vašeho bratra, ale obyčejně taková jídla pálí dvakrát. A přeberte si to jak chcete ;-D

0 0
možnosti
KT

Ježikača

14. 1. 2011 11:01
no toto!

bratr do vás porculánem a vy do něj chilli? že vám není hanba. ;-D měla jste mu normálně naservírovat kapra a říct, ať si chvilku hraje na Kocoura.

0 0
možnosti
I

ivy07

14. 1. 2011 9:28
sorry,

ta ,,blbá" konvička byla trochu nadsázka. Mě se nelíbí, ale pokud Vám jo, tak Vám jí přeju. Já jsem zas ulítlá na něco jinýho.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

14. 1. 2011 9:33
Re: sorry,

Mně se právě líbila moc. Řekla bych, že je to jeden z nejpovedenějších kýčů poslední doby.

0 0
možnosti
I

ivy07

14. 1. 2011 9:17
dostala jste

tu blbou konvičku????

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí