Diskuse

Vánoční

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

beatrix kiddo

31. 1. 2011 21:51
No, trochu pozdě po vánocích

...a taky uz to tady mozna nekdo psal, ale pokud ne, upozornuji, ze "So this is Christmas" nejsou od Beatles, ale jiz od samotneho Johna Lennona.

Vim, ze tvari v tvar blizicim se advokatnim zkouskam to neni uplne podstatna informace, ale poradek dela dobre bloggery ;-D.

0 0
možnosti

Katka1

1. 2. 2011 11:51
Re: No, trochu pozdě po vánocích

No vida, jsem zas o něco chytřejší. Díky.

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

3. 1. 2011 11:33
já své předsevzetí, že o svátcích nezapnu PC dodržel

tak přeju hezký rok 2011 až teď;-)

0 0
možnosti

Orde Wingate

5. 12. 2010 14:37
Hezké, milé, laskavé, a úsměvné.

Děkuji, že jste si udělala čas a napsala. R^

0 0
možnosti

ExPat

3. 12. 2010 17:25
Vesele Vanoce Katko,

a dekuji. Jsem moc rad ze jste si nasla cas tohle napsat.

Nadherne.

R^R^R^V

0 0
možnosti

Aretta

1. 12. 2010 20:19
...

;-D;-Dto je jak můj příběh!R^

0 0
možnosti

palcerik

1. 12. 2010 15:18
Ale jinak

máte pravdu a karmu;-D

0 0
možnosti

palcerik

1. 12. 2010 15:15
Náměstí Míru

Teda chodit na Staromák je fakt na nic ;-D. Doporučuji náměstí Míru na VInohradech, tak je krásně vánoční trh každý rok, lidí tak akorát a žádné bábušky;-)

0 0
možnosti

jarinka

1. 12. 2010 15:07
Pěkný článeček

a ač závist není pěkná vlastnost, trochu vám to těšení a maminku a včelí úly závidím, srdce se mi svírá, slzy na krajíčku, ale to nic...  Hezké vánoce. V

0 0
možnosti

Katka1

1. 12. 2010 15:17
Re: Pěkný článeček

Já vám rozumím. Mně se zase stýská po babičce a dědovi..... Bez nich už to není ono. Alespoň při štědrovečerní večeři otevřu okno, aby si z nebe mohli čuchnout a zapálím za ně svíčku v kostele.

0 0
možnosti

misaviki

1. 12. 2010 14:06
No to je zase výplod....

Já na staromáku byla v sobotu, do půlky Prahy a čtvrtiny Moskvy to mělo hodně daleko (byla jsem tam před rozsvěcením stromu, takže v pohodě). Neviděla jsem tam žádné děti v červených čepičkách, zpívali tam různé sbory tradiční české koledy, neslyšela jsem ani Beatles (a i kdyby, nevadí mi to), žádné jantary tam nikdo neprodával, ani na mě nepokřikovali rusky. Koupili jsme si svařák, krmili zvířata ve výběhu a bylo to příjemné. Celkově musím stánky na staromáku spíš pochválit a pokud nemáte ráda langoše, je to čistě a jen váš problém. Nemám ráda lidi jako vy - kritizovat za každou cenu, ač jsem někde byla jen na skok a viděla zlomek - ale chytnu se první blbosti a ukážu se na blogu, jak jsem děsně oduševnělá a nesnáším komerci :-(

0 0
možnosti

Katka1

1. 12. 2010 14:13
Re: No to je zase výplod....

Máte pravdu, ani v sobotu tam nebyla půlka Prahy - bylo tam "jenom" cca 30.000 lidí, několik jich v tlačenici zkolabovalo, asi tři odvezla sanitka.

Já byla v neděli odpoledne a zpíval dětský pěvecký sbor koledy v angličtině. Jantarové šperky prodávají asi ve třech stáncích, langoše mám ráda, jen je nepovažuju za typicky vánoční  českou specialitu. A to že na vás muži nepořvávají a na mně jo, s tím nic nenadělám. Ruština tam zní docela hodně. Jen každoročně slibují ve stáncích typicky české výrobky - každoročně je to blábol. Typicky české tam jsou, ale víc je těch "jiných".

A to, že začátek článku byl oslí můstek k závěru (ač jsem z klávesnice nevypustila jedinou lež), jste zjevně nepochopila. Přesto děkuji za Váš názor a až napíšete lepší článek, hoďte sem, prosím, odkaz, ráda se něčemu přiučím.

0 0
možnosti

babka_080

1. 12. 2010 13:56
Krásné vánoční

Krásný  článek!Krásné vánoce a mnoho úspěchu!R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí