Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Hodní muži a emancipované ženy

Tak mi ptáček zpěváček vycvrlikal, že mne někde „pomlouvají“. Tedy ani tak nepomlouvají, jako nabízejí jistému smutnému mladíkovi, který fňuká, že není nevěst pro jeho blaho. Notně mne překvapilo, že mne někdo shledal vhodnou nevěstou pro smutného mladíka a šla jsem to prověřit.

A výsledek? Mladík je smutný, to je pravda. Ale pláče na špatném hrobě. Není pravda, že ženy hodné muže nechtějí. Není pravda, že ženy hodnými muži pohrdají. A do třetice není pravda, že by se emancipované ženy nechaly rády od mužů živit. 

Začneme těmi „hodnými“ muži, tady bych to ráda uvedla na pravou míru. „Hodný muž“ (zvlášť když takto označuje sám sebe) totiž povětšinou rovná se „zdatný pasivní manipulátor a vyděrač“. On je tak hodný, nic dělat by nemusela a on by ji živil, šatil, na rukou nosil, co si má oblékat doporučoval, programy v televizi vybíral, volný čas organizoval a ona, mrcha jedna nevděčná, místo aby mu boty samým blahem lízala, jde si po svých, z té zlaté klece utíká a ještě to odůvodňuje tím, jak on je pro ni „moc hodný“. 

A jak mu asi má vysvětlit, že ho nemusí mít furt za zadkem, že už ji nebaví mít pocit viny, když udělá něco jen tak, sama za sebe, když s ním nechce trávit dvacet čtyři hodin denně nonstop a blaženě se u toho usmívat, když on pořád s tím psím pohledem „ano, miláčku, jak chceš, miláčku, jistě, miláčku“, ale běda jak to ona udělá podle svého, to nastane peklo horoucí, protože pokud by ona jeho řádně milovala, tak by nikdy nechtěla něco, co nechce on, že? Protože on chce vždy, to co chce ona. Ale ze všeho nejvíc chce, aby ona chtěla to, co chce on. Že je to nesrozumitelné? Jasně, prase aby se v tom vyznalo. Je o moc jednodušší říct „ty jsi pro mne moc hodný a zasloužíš si někoho lepšího“ než sáhodlouze vysvětlovat, proč vás ten balvan na noze tíží a táhne k zemi. 

Ještě ovšem existuje ta druhá varianta. Tedy že ten muž je opravdu hodný. Své ženy si váží v domácnosti ji nepřetěžuje, neb se o vše dělí rovným dílem. Stojí o ni a případně i o děti, má rád zvířátka a nekope do štěňátek. Domů přinese výplatu celou, do hospody nechodí a jednou za čas té své přinese kytici. A přesto si ho „ta jeho“ neváží? Nebo žádnou „tu svou“ nemá, protože o něj „žádná nestojí“? Ale ona by i stála, jen by se onen hodný muž měl vrátit nohama hezky zpátky na zem. 

Jak bylo už svého času v Saturninovi psáno, mladý muž vcelku rychle pochopí, že nemůže na Václaváku chytat četníky do lasa, zatímco chudé švadlence zaboha nevysvětlíte, že si ji nevezme sličný milionář. Ono to platí i naopak. Pánové, ne, opravdu ne, ta krásná modelka z časopisu pro pány NIKDY nezaklepe na dveře Vašeho dětského pokojíčku u rodičů se slovy: „Tak tady mne, lásko, máš.“ Kdybyste, pánové, přestali toužebně snít o pindulínách a balit olajfstajlované olujvitonované bárbíny v barech a podobných „neužitečných“ prostorách, zjistili byste, že svět je plnej normálních hodnejch holek, které muži nepohrdají, a to ani těmi hodnými. Jen ty holky občas mají pár kilo nadváhy, nebo rovnátka, nebo křivej nos, co já vím (možná si někdo z vás vzpomene, jak jsem kdysi s kamarádem v hospodě hledala Feminu normalis). 

A co se těch emancipovaných žen týče, tady si smutný mladý muž poněkud zaměnil pojmy s dojmy. Emancipovaná žena má vnitřní „problém“ i s tím, že za ni muž už podruhé zaplatil kafe, natož aby se od něj nechala zvát do Thajska. Emancipovaná žena zná svou hodnotu a nehodlá se prodávat za kašmírový svetřík nebo kabelku od Luise Vuittona. Emancipovaná žena není na prodej vůbec. Emancipovaná žena s vámi uzavře partnerství založené na vzájemné důvěře, lásce a respektu a nikoli kupní smlouvu na pohlavní ústrojí. Emancipovaná žena se o sebe umí postarat a to i finančně. Emancipovaná žena nepotřebuje sponzora, ale přítele. Do vztahu s emancipovanou ženou budete muset něco investovat. A peníze to fakt, ale fakt, nebudou. Jestli na to nemáte „koule“, lapněte rychle nějakou pindulínu, ale pak nefňukejte, že chce už třetí kabelku a páté botičky Manolo Blahnik za tento měsíc a už vůbec ji nenazývejte emancipovanou ženou. Přesvědčení o tom, že můj vzhled mne opravňuje vysát bankovní konto mého drahého do posledního halíře a pak táhnout do pekel jak toulavej upír, totiž nemá s emancipovaností lautr nic společného. 

Asi fakt nebudu vhodná nevěsta pro smutného mladíka. Já jsem totiž opravdu emancipovaná. A že by o mne nebyl zájem, nikdo mne nevítal a nepotřeboval, to jsem zatím díkybohu nezaznamenala

Autor: Kateřina Zagorová | pondělí 24.10.2011 15:42 | karma článku: 43,69 | přečteno: 13764x
  • Další články autora

Kateřina Zagorová

Nový byt, aneb tahle válka se vede na kila

Asi před třemi měsíci jsem se přestěhovala. Po maratonu vyřizování spojených se změnou adresy, jsem konečně stála uprostřed svého nového bytu.... a spousty krabic. Protože jsem veškerý nábytek zanechala ve svém původním doupěti, vrhla jsem se vstříc novému bydlení vybavena nafukovací matrací, jedním zahradním stolkem a velkou spoustou iluzí o tom, jak si to tu krásně zařídím. Ach sladká naivito, tehdy jsem, já hloupá, vůbec netušila, že tahle válka se povede na kila.

16.8.2012 v 12:01 | Karma: 40,60 | Přečteno: 8374x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Zagorová

Letecký den

Jsem bezrizikový typ. Bojím se výšek. Bojím se rychlé jízdy. Bojím se tmy a bouřky. A mravenců. Bojím se sednout cizímu člověku do auta, co kdyby to byl špatný řidič. Prostě se opatruju jako oko v hlavě.Když mne ale kamarádka lákala na Matějskou, že se spolu s jinou kamarádkou nechají vystřelit v té bungee kouli, nemohla jsem si to nechat ujít. Škodolibě jsem se těšila, jak jim bude špatně, protože do tohohle životu nebezpečného nesmyslu by dobrovolně vlezl jen naprostý šílenec. Ti bystřejší z mých čtenářů se právě škodolibě zachechtali.

31.5.2012 v 10:14 | Karma: 33,78 | Přečteno: 5513x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Zagorová

Veřejně prospěšné práce nezaměstnaných? Přemýšlejme.

Argumenty pana Drábka ve prospěch povinnosti nezaměstnaných po dvou měsících pobírání podpory odvést 20 hodin týdně státu formou bezplatných prací „pro veřejnost“ se zdají být celkem logické:

23.2.2012 v 14:35 | Karma: 48,57 | Přečteno: 28428x | Diskuse| Olomouc

Kateřina Zagorová

Připravujeme Vánoce

Normálně máme Vánoce více méně klidné. V průběhu listopadu vybádám, co by kdo chtěl naježit. První týden v prosinci ježím v obchodech a zbytek adventu jásám nad horkým čajem, jak jsem na to vyzrála. Úklid se děje ve dvou víkendech na počátku prosince vždy v sobotu, zatímco velké pečení (a uždibování) se koná v neděli. S mamkou máme manufakturu na výrobu cukroví, takže to slušně odsejpá.

22.12.2011 v 14:59 | Karma: 32,73 | Přečteno: 3072x | Diskuse| Ona

Kateřina Zagorová

Inovujeme

Od jisté doby jsem poněkud nedůvěřivá k „inovovaným složením“ a „vylepšeným recepturám“. Většinou to totiž znamená jediné:

14.12.2011 v 14:18 | Karma: 28,20 | Přečteno: 2978x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  19:40

Nejvyšší soud USA se poprvé zabývá otázkou, zda mají bývalí prezidenti absolutní imunitu vůči...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Chcete peníze? Máme otázky! Jourová jménem Bruselu griluje Ficovu vládu

25. dubna 2024  19:25

Nikdo si nepřeje, aby Slovensko přišlo o peníze z evropských fondů, řekla ve čtvrtek...

Ázerbájdžán v Karabachu zboural arménskou vesnici, na místě staví mešitu

25. dubna 2024  18:55

Ázerbájdžán v jedné ze znovuzískaných vesnic v Náhorním Karabachu zbořil 200 let starý arménský...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí