Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

O zradě, která nebyla

Stala se taková zvláštní věc. Poprvé píšu článek s tím, že doufám, že lidé v něm popsaní, se poznají a vyřeší tak spolu problém, který vznikl jaksi náhodou a který teď jeden z těch lidí řeší způsobem, který považuji za dost nešťastný.  

Mám kamarádku Leonu (jméno jsem samozřejmě změnila, nicméně doufám, že se pozná). Leona má partnera, se kterým žije již více než dva roky. Leoně je dvaatřicet a ráda by měla dítě. Leonin partner Martin (jméno opět změněno) je jiného názoru, na dítě se „zatím necítí“. Zda výraz „zatím se necítím“ znamená, že se teď necítí, nebo že se necítí vůbec a nebude se cítit nikdy, mi není známo a řekla bych, že to není známo ani Martinovi. 

Nicméně jejich vztah je hezký a začali plánovat svatbu. Jen to dítě tam nějak skřípe a začíná být stále častějším předmětem debat, které se občas zvrhnou v hádku. Zkrátka a dobře, Leoně tikaj hodiny jak zběsilá bomba a jediný, kdo to neslyší, je Martin. 

V jedné takové hádce Leona vmetla Martinovi do obličeje, že když to nejde s jeho svolením, půjde to i proti jeho vůli, protože se přece dá vysadit antikoncepce. 

O dva měsíce později seděla u mě na gauči a brečela. Je těhotná. Přísahala mi na všechny své předky a jejich hroby, že antikoncepci nevysadila, že to tehdy řekla v náhlém zatmění mysli, ale že by tohle nikdy Martinovi neudělala, a vzhledem k následujícím událostem, jí věřím. 

Před dvěma týdny totiž Leona Martina opustila. Odůvodnila to tak, že poté, co mu v té jedné hádce řekla něco, co on si bohužel velmi dobře pamatuje, si nedokáže představit, že by jí uvěřil, že její těhotenství vzniklo opravdu nedopatřením. A takový podraz (byť k němu vlastně nedošlo, ale Martin by si myslel, že ano) by jejich vztah asi neunesl. 

Přemýšlela, že půjde na potrat, ale prostě to nedokázala, neboť toho červíčka ve svém břiše už teď miluje nadevše. 

A tak Martina opustila, aniž by mu o svém těhotenství řekla. Martin je zoufalý, je přesvědčen, že si Leona našla někoho jiného, lepšího (kdo s ní bude ty děti ochotně mít teď hned), a protože ji ten blbec zatracená miluje, nechce jí šlapat po štěstí a tak se trápí o samotě. Leona nemá v úmyslu uvést Martina jako otce svého dítěte, protože nechce, aby nesl odpovědnost za něco, co předem důrazně odmítl. 

A protože já jsem Leoně slíbila, že Martinovi nic neřeknu, musím mlčet. A přestože se mi Martin v záchvatu zoufalství (a po třech lahvích červeného) svěřil, že by i to dítě skousl, kdyby se jen k němu vrátila, bohužel mne zapřísáhl, že to nesmím Leoně říct, aby se ve svém novém štěstí netrápila výčitkami svědomí. 

Nicméně ani jednomu jsem neslíbila, že o tom nenapíšu článek – tak mi odpusťte. A pokud někdo z Vás v tomhle zmatku Leonu s Martinem pozná, hoďte jim na tenhle článek link. Třeba je něco trkne.

Autor: Kateřina Zagorová | úterý 22.3.2011 16:02 | karma článku: 35,25 | přečteno: 5633x
  • Další články autora

Kateřina Zagorová

Nový byt, aneb tahle válka se vede na kila

Asi před třemi měsíci jsem se přestěhovala. Po maratonu vyřizování spojených se změnou adresy, jsem konečně stála uprostřed svého nového bytu.... a spousty krabic. Protože jsem veškerý nábytek zanechala ve svém původním doupěti, vrhla jsem se vstříc novému bydlení vybavena nafukovací matrací, jedním zahradním stolkem a velkou spoustou iluzí o tom, jak si to tu krásně zařídím. Ach sladká naivito, tehdy jsem, já hloupá, vůbec netušila, že tahle válka se povede na kila.

16.8.2012 v 12:01 | Karma: 40,60 | Přečteno: 8374x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Zagorová

Letecký den

Jsem bezrizikový typ. Bojím se výšek. Bojím se rychlé jízdy. Bojím se tmy a bouřky. A mravenců. Bojím se sednout cizímu člověku do auta, co kdyby to byl špatný řidič. Prostě se opatruju jako oko v hlavě.Když mne ale kamarádka lákala na Matějskou, že se spolu s jinou kamarádkou nechají vystřelit v té bungee kouli, nemohla jsem si to nechat ujít. Škodolibě jsem se těšila, jak jim bude špatně, protože do tohohle životu nebezpečného nesmyslu by dobrovolně vlezl jen naprostý šílenec. Ti bystřejší z mých čtenářů se právě škodolibě zachechtali.

31.5.2012 v 10:14 | Karma: 33,78 | Přečteno: 5513x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Zagorová

Veřejně prospěšné práce nezaměstnaných? Přemýšlejme.

Argumenty pana Drábka ve prospěch povinnosti nezaměstnaných po dvou měsících pobírání podpory odvést 20 hodin týdně státu formou bezplatných prací „pro veřejnost“ se zdají být celkem logické:

23.2.2012 v 14:35 | Karma: 48,57 | Přečteno: 28428x | Diskuse| Olomouc

Kateřina Zagorová

Připravujeme Vánoce

Normálně máme Vánoce více méně klidné. V průběhu listopadu vybádám, co by kdo chtěl naježit. První týden v prosinci ježím v obchodech a zbytek adventu jásám nad horkým čajem, jak jsem na to vyzrála. Úklid se děje ve dvou víkendech na počátku prosince vždy v sobotu, zatímco velké pečení (a uždibování) se koná v neděli. S mamkou máme manufakturu na výrobu cukroví, takže to slušně odsejpá.

22.12.2011 v 14:59 | Karma: 32,73 | Přečteno: 3072x | Diskuse| Ona

Kateřina Zagorová

Inovujeme

Od jisté doby jsem poněkud nedůvěřivá k „inovovaným složením“ a „vylepšeným recepturám“. Většinou to totiž znamená jediné:

14.12.2011 v 14:18 | Karma: 28,20 | Přečteno: 2978x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Omezí dávky i povolení. Litva a Polsko pomohou Kyjevu s vracením branců

25. dubna 2024  18:12

Litva hodlá pomáhat ukrajinským úřadům s navracením ukrajinských mužů v branném věku. Ve čtvrtek to...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí